Buddybericht! van Sensee: Hoera hij is geboren! Sacha is om 9 uur 2 geboren. Hij is ca 50 cm en weegt ca 3200 gram. Alles is goed gegaan. Hij lijkt op zijn zus. Een enorm knap kereltje.
Gefeliciteerd Sensee! Ik ben blij dat het goed is gegaan. Geniet lekker van jullie ventje en jullie gezin. Veel geluk!
Ahzo Liesje, buiten drogen is uiteraard nog beter! Dat gaat hier niet... moeten nog een garage bijbouwen in de tuin en pas daarna komt mijn buiten-droogrekje... Net naar 'I didn't know I was pregnant' gekeken! Jeetje, niet aan te raden als je zo emo bent als ik nu! Was een vrouw met PCOS had jaren in de mmm gezeten, maar tevergeefd... ze was 36 en dacht nooit mama te zullen worden. In november begon ze sterker te ruiken en misselijk te zijn, in maart hield ze vocht op, hoge bloeddruk en dacht ze een cycte te hebben die erg pijnlijk was en ze dacht dat haar buik hierdoor zo opgezwollen was... Eind april krijgt ze zo pijn dat ze denk dat de cycte gaat springen. Haar man is op zakenreis, telefoon ligt beneden, ze begint te bloeden en gaat in bad, maar dan heeft ze zo'n pijn dat ze naar de telefoon wil kruipen maar ze ziet haar tussen haar benen en bevalt op de badkamervloer!!! Ja wat dacht je, tranen tranen tranen als ik zoiets zie! Wel fantastisch, achteraf treedt haar moederinstinct meteen in en knelt ze de navel af en geeft het kindje de borst en ze vallen beiden in slaap... het is ochtend als de oma ze beiden vindt!
Hebben jullie ook een gevoel onderin alsof er iets naar beneden zakt? Als ik loop dan is het alsof er iets eruit gaat komen..
Merken jullie trouwens verschil in het gedrag van jullie huisdieren? Onze poes loopt me al een paar dagen extra te controleren, lijkt het wel. Ze slaapt ook opeens weer bij ons op bed ipv in de andere kamer.
Nazli, ja heb ik ook al enkele dagen en al langer last van 'drukkend gevoel' down there Babyp onze hond is ook superbeschermend tegenover me en niemand mag bij me van hem, soms zelfs m'n man niet... hij achtervolgt me zelfs naar de badkamer en dan gaat hij zitten kijken! Deed hij anders nooit! Nu is hij buiten en normaal gezien loopt hij dan over de hele inrit en wei maar nu zit hij dus gewoon voor de deur of voor het raam... ik denk dat dieren toch iets aanvoelen, niet?
Sensee; zo dan, dat is snel gegaan!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sacha!!!!