November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedemorgen dames.

@ MoedertjeB: Fijn dat je goed hebt geslapen vannacht. Zet hem op vandaag!

@ Aapje Succes in het ziekenhuis.

Hier op zich een redelijke nacht gehad. Ik ben niet zwangerschapsgerelateerd wakker geworden, alleen zoontje was weer aan het spoken, dus die heb ik op den duur maar weer tussenin genomen om toch aan mn uren te komen.
    Vanochtend werd hij wakker om 7.18, en ik dacht, o, dat is vroeg als de klok nog een uur terug moet, maar blijkbar doet de wekker dat vanzelf dus 7.18 was eigenlijk zo vroeg nog niet.
    Zit nu dus al lekker beneden aan een kop thee en een beker yoghurtdrank. Heb nog geen trek in eten.
    We zouden eigenlijk vandaag met zn allen vroeg op pad gaan om met de honden te gaan wandelen in het bos, maar het is niet echt lekker weer, en mn man was vannacht pas laat thuis, dus die laat ik nog maar even lekker liggen. Ik ga straks even samen met zoontje een rondje door de buurt lopen met de honden.
    Vanmiddag gaan we met schoonmams eten in het pannenkoekenhuis, heb ik echt zin en trek in.
    Verder staat er niet zo heel veel op de planning. Al zou mijn man nog steeds de letters van de babykamer verven, zodat we die van de week op kunnen hangen.

Fijne dag iedereen!

2. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op de verloskamer, ga zo aan het infuus. Beeb krijgt een draadje op dr hoofd. Dus ik weet niet of ik het red om nog te komen reageren hier. Maar jullie horen het wel. Liefs

3. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Daar ben ik weer!
    Heb echt niet alles bijgelezen hoor..
    We hebben 2 hele leuke dagen gehad. Ons dochtertje is flink verwend.
    Ik zag dat MoedertjeB vandaag gaat bevallen? Ik weet zo even niet meer waarom? Sorry hoor.... Maar heel veel succes meid!
    Verder is er volgens mij geen babynieuws? Ik had toch wel wat verwacht hoor.. (Mrsnuke, Babyp, Fem?)

Zijn jullie het ook zo verschrikkelijk zat dat mensen de hele tijd zeuren dat ze het geslacht zo graag willen weten? Ik ben daar zo klaar mee he? Het is net alsof ze drukker hebben met het geslacht dan met de gezondheid van de baby! Grrrrr....

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Kitty: Ja, dat heb ik ook, van het geslacht. En dat mensen zeggen: "Ik hoop voor je dat het een meisje wordt, want dan ben je compleet." Of dat ze zeggen: "Je wil toch zelf zeker ook liever dat het een meisje wordt?"
    Echt verschrikkelijk. Het maakt me geen flapdrol uit, echt waar niet. En ik ben sowieso wel gelukig en compleet, als het maar gezond is inderdaad.

MoedertjeB wordt trouwens vandaag ingeleid omdat ze al heel lang weeƫn had maar geen vorderende ontsluiting.

Ik ga er nu echt vandoor. Fijne dag iedereen.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Kitty: Nog gefeliciteerd met je dochter trouwens. Was ik helemaal vergeten te doen.

6. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@MoedertjeB; heel veel succes!! vandaag komt jullie 3e spruitje!!

Hier ook al wakker vanaf 06.30 uur (nieuwe tijd). Mannetje ook maar weer eens verleid tot een intiem momentje en heb nu al een klein uurtje harde buiken die gevoelig zijn.

Ik vond al dat ik zo weinig moest bijlezen in deel 3, totdat ik zag dat er al een deel 4 was. Dus totaal zo`n 20 pagina`s bijgelezen. Wil even zeggen dat ik jullie erg gezellig vindt!!!
    Ik reageer niet zo vaak, wil ik wel, maar vaak weinig tijd of niet echt durf ervoor....

Ik heb ook nog nagedacht over wel/niet doorverwijzen naar de gyn met 39 weken en na een gesprekje met m`n ouders gisteravond, besloten om te wachten tot de 40 weken.
    Ik wil eigenlijk wel heel graag dat m`n lichaam zelf de bevalling in gang zet omdat ik denk (weet niet of het zo is) dat de pijn dan stukken minder is dan dat ik het op laat wekken. En ik wil eigenlijk ook liever bevallen onder een vk dan een gyn, een bevalling bij een gyn klinkt zo zwaar.
    Ik wil alleen niet te ver overlopen en maandag bespreken of het mogelijk is dat, als ik bij 40 weken nog niet bevallen ben, tussen week 40 en 41 een afspraak bij de gyn kan krijgen en dan ingeleid kan worden. Dit omdat de pijn in m`n bekken steeds heviger wordt en ik het dan heel goed vind van mezelf dat ik het zolang heb volgehouden, dan is het genoeg geweest en wil ik er hulp bij.
    Denken jullie dat het mogelijk is om bij 39 weken gestript te worden? Of doen de vk`s dat meestal pas bij de 40 weken? Het strippen kan een zetje geven, maar hoeft niet toch??

Nu ik heb besloten dat ik gewoon de natuur z`n gang laat gaan (en natuurlijk hoop dat het niet lang meer duurt) mag ik ook niet meer klagen. Dus ik ben nu een stuk rustiger en vrolijker en probeer niet tot zo weinig mogelijk te klagen... :):)

7. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @MoedertjeB. Hopelijk kun je tussen je weeƫn door nog wel even lezen.... HEEL VEEL SUCCES vandaag!!!!

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Lief. Zoals je de situatie schetst, dus rustig afwachten tot 40 wkn en dan eventueel de week daarop inleiden klinkt meer dan redelijk. Ik neem aan dat ze daar wel in mee kunnen gaan.
    En met 39 wkn strippen lijkt mij ook geen probleem maar....ik ben geen gyn/vk. Ik weet uit ervaring dat de meningen daar nogal over verschillen. De ene vk/gyn heeft er absoluut geen problemen mee de ander ziet het nut er niet van. Dus ik denk dat je dat gewoon even moet overleggen!

9. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik lig, vliezen zijn gebroken.

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Morgen dames
    @moedertjeb: succes meis je kan het!

@lief: hier doen ze echt helemaal niets tot 42 weken.. Ja of er moet echt een medische indicatie zijn.. Maar dat ik het zat ben of pijn hebt maakt hun niets uit dat ik pijn hebt maakt hun niets uit..
    hoop dat jou vk wel iets voor kan doen!

11. LittleMonsters

Hahha bericht klopt niet helemaal.. Komt door me telefoon sorry nu staat er iets dubbel.. Was niet de bedoeling

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    MoedertjeB, veel succes vandaag! Hopelijk heb je je beebje snel in je armen!!!

Hier helemaal geradbraakt na een vreselijke nacht... pff begin het echt beu te worden, krijg de been-krampen nu ook al als ik gewoon zit of lig in de zetel dus hoe kan ik dan rusten?

Vroeg me vanmorgen nog af: Wie had er ook alweer van die pilletjes besteld? En werken ze?
    Vraag me vaak af of zoiets echt werkt of niet...

Mijn ventje is nog altijd terughoudend op sexgebied, wil niets forceren en zo... maar ga deze week toch nog eens aandringen op 'gewone' sex, wie weet wat er gebeurt, ben dan toch 37 weken he ;)

13. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Dat was ik! Heb die pilletjes van VSM. Je moet ze 2-3 weken voor de uitgerekende datum beginnnen te slikken. Ik slik ze nu 2 wkn. Dusssss.....kan nog niet zeggen dat het werkt, maar ook niet dat het niet werkt....

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Meld me weer, na een vreselijke nacht! en nog steeds met BIB

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dames kan iemand mij vertellen hoe laat het nu is ????
    hubs heeft gisteren een aantal klokken alvast verzet, en van die aantal heeft hij er een paar de verkeerde kant op gezet.

de laptop en tel weet ik niet of die automatisch veranderen.. ik heb geen tijd..
    ik heb hier nu in totaal z'n 10 tijds aanduidingen, sommigen zeggen 7 sommigen 8 en sommigen 9 uur... ???

staat de tijd op het forum al goed ???

16. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    9 uur!!!

17. LittleMonsters

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

echt???????????????????????????

dan mag ik wel op gaan schieten..
    heb afgesproken over 50 min de hond naar mn schoonouders te brengen.. :(

dank je!

19. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    *moedertjeB wat klink je relaxt:$ Ik lig vliezen zijn gebroken.:D alsof het dagelijks gebeurt hahaha. Succes meid nog eventjes!!

Kitty dit is ons laatste kindje maar bij deze heb ik de fout gemaakt om te zeggen dat we weten wat het word. Ik zou het dus NOOIT weer zo zeggen. Mensen horen zelfs mijn jongste dochter uit. (vier jaar oud). Dan zeggen ze...........wat denk je wat het word? een broertje of een zusje??:( Ach die kleine meid zegt dan ook nog braaf ik denk een zusje want we hebben alleen meisjeskleertjes gekocht;)

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

hihihi dat dacht ik dus ook!!

Deel Deze Pagina