November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    De gyn geeft ze nog wel een standje als ik hem zo aanhoorde vanmiddag, die had zoiets van; waarom ben je niet doorverwezen?? Nja, wist ik het maar...... nu heb ik wel een beetje angst van; goh, dadelijk gaat ie niet passen....???

2. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    erg toch!!!!! moet ik niet aan denken......!

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ik heb er al 3 heh;)
    nou....roep t niet te hard heh!;):D

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Fem: probeer je daar niet druk om te maken meid (ja, makkelijker gezegd dan gedaan), maar het blijft een schatting. Enneh het is morgen al!
    Plus, het gaat om de grootte van zn hoofd he? Die hoeft niet perse groter te zijn bij een zwaardere baby!

En nou ja, denk maar zo: mocht het toch niet blijken te passen, zit je in elk geval op de goeie plek en kunnen ze meteen ingrijpen als het nodig is....

Het komt goed! Je kunt dit!

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Nee, ik snap heel goed dat je dat niet wilt!

Wij doen het ook alleen maar zo omdat we inderdaad graag een 2e willen. Aan het einde van een eventuele volgende zwangerschap zal ik ook meteen condooms in huis halen :D:p:p

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    hier ook eerst aan de condooms en dan aan de pil denk ik :)

7. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Spannend voor je Fem! Veel succes morgen!!!

Beeb werd hier aan 37 weken 3300gr geschat, is een stuk kleiner dan die van jou aan die termijn. Ik vond het wel groot maar over inleiden is helemaal niet gesproken geweest.

Ik heb alleen een controleafspraak op 13/11 voor als de beeb er nog niet is dan. Misschien doen ze dan iets... Hopelijk hoef ik niet te lang meer te wachten

8. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha hier komt er straks ook weer iets iig, ik ga de natuur niet meer zijn gang laten gaan, dan ben ik over 3 maanden weer zwanger, nee dank je! 2 binnen een jaar is genoeg!

9. KirrieKip

KirrieKip Lid

2 nov 2010
    67
    0
    0
    Rhoon, omg. Rotterdam
    Jeetje meiden wat schrijven jullie ontzettend veel! Dat is gewoon haast niet bij te lezen!!! Ben na 20 pagina's gestopt...sorry..

Maar ik wil in ieder geval Margootje en Sensee van harte feliciteren met hun beebjes, proficiat!!!

En iedereen die de komende dagen wordt ingeleid oid: you go girl, you can do it!!! Heel veel sterkte!!!

Kusss

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Maar nu wordt ie 10 pond geschat, in het meest gunstige geval weegt ie 9 pond.... daarom willen ze me niet overtijd laten lopen..... :) sorry, hopelijk kunnen ze snel iets doen voor je!!

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    uhmm..
    mag / kun je eigk de pil gaan slikken als je nog bv geeft ??? of stopt het dan ?

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

:$..ai ai ai ...

13. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Thijsupdate:

Vandaag een gesprek gehad met de kinderarts.
    7 december mogen we met Thijs naar Leiden. Ze gaan hem dan helemaal ondezoeken en hij zal kleine stroomstootjes door zijn hand krijgen.
    Die dag zullen we dan ook te horen krijgen hoe ze denken dat het voort zal lopen. Wel of geen operatie. Thijs krijgt daarna nog 3 maanden om zelf te herstellen en dan moeten we weer terug komen en word er definitief bepaald wat voor hem nodig zal zijn.
    Hij heeft dus (idd) een erbse parese. In welke mate is nog niet duidelijk, maar tot nou toe zit er totaal nog geen beweging in arm en hand.

De kinderarts hoorde vanochtend ook een klein ruisje bij zijn hart, ze vind het nog niet verontrustend, maar blijft het wel goed in de gaten houden.
    Vanmiddag hebben ze daarom ook een hartfilmpje gemaakt.
    Ze vinden hem nog steeds erg slaperig en niet helemaal lekker. Hij krijgt nu steeds meer voeding via een neuszonde, omdat zijn infuus steeds sneuveld en hij bijna geen plekjes meer overheeft. Het streven is om hem dan morgen of overmogen van het infuus af te hebben.
    De voeding via de neuszonde verdraagt hij trouwens goed.

Maandag word het hielprikje ook nog eens overgedaan. Hij heeft op 1 ding een dubieuze uitslag, weet nog niet precies waarop, daar ontvangen we nog bericht over.

Al met al blijven de zorgen maar groeien..
    De fysio heeft ons laten zien, hoe we de kleine man het beste in en uit bed kunnen halen, kunnen dragen en welke oefeningen we mogen doen om zijn armpje niet stijf te laten worden. Hij verwachtte trouwens niet dat hij het armpje stijf gaat krijgen, maar wil toch dat alles soepel blijft.

14. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee niet de gewone pil, wel de mini pil. Ik denk dat ik dat tijdelijk ga slikken. En dan moeten we hier even gaan bedenken of Peter zich gaat laten helpen of dat ik toch nog eerst voor een spiraal ga.

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhh Miza, het zit jullie niet mee zeg :(, vanaf hier een hele dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte met jullie kleine sterke man... *knuffel*

16. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    @margootje gefeliciteerd met jullie dochter
    @sense gefeliciteerd met jullie zoon
    @miza veel sterkte met de kleine vent
    @fem veel succes morgen, spannend hoor!!

hier weer de hele dag harde buiken en lage rugpijn. hoop dat het niet lang meer duurd zo ppffff.

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Fem, hoera! Ben superblij voor je! Veel succes morgen!!!

Hier na de bevalling geen anti-conceptie, heb er al genoeg van afgezien om uberhaupt zwanger te worden en wij laten de natuur haar gang gewoon gaan... zullen wel wat uitkijken, maar ik wil mijn eisprong echt natuurlijk laten komen...

Zo, ga nog een aflevering True blood kijken bij zusje ;)
    tot vanavond of morgen!

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

oh goed dat ik het weet.. zou dat zo doen .. totaal niet in de gaten
    (tot ik het hier vroeg dan . )

dank je!

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    miza.. wat een verhaal zeg...
    heel veel sterkte met je mannetje...... :(

*knuffel*

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    net even een half uurtje half liggen slapen op de bank maar ben wakker geworden met stevige weeen vergeleken met de afgelopen week... :(:(

ik ga ff douchen. tot straks

Deel Deze Pagina