Je zegt zelf dat je er geen vinger op kan leggen, raar gevoel. gewoon even bellen het is nog maar 21.30 uur
Het is niet aan jou om in te schatten of het erg is of niet, als je dat eens wist.... Gewoon even bellen.
heb net ook nog even me temp gemeten had gewoon netjes 36.6 dus geen verhoging.. ik wacht nog heel even af peet is nu even me schouders en me nek aan het maseren meschien dat de boel een beetje wordt afgekneld
MrsNuke: als je het niet vertrouwd even bellen...al is het alleen voor je eigen geruststelling. Ik herken wel een beetje wat jij omschrijft. Je raar voelen, ietwat misselijk zijn, trillerig, zweterig en raar in je hoofd..zoiets?? heb het ook een enkele keer gehad terwijl verder alles goed was aan bloeddruk, temp en met beebje. heel vervelend. mijn gevoel is niet goed als ik aan Wendy denk...
O, Wendy sliep.... Gelukkig maar. Ik ga zo ook maar eens naar bed. Welterusten dames en slaap lekker.
Oh gelukkig ze slaapt, ik zal zachtjes tikken dan MrsNuke; gewoon bellen voor de zekerheid hoor..... Jootje; wat spannend, zolang het maar een klein beetje is he... ik denk dat het je slijmpropje is...???
Voor Fem nog even; heel veel succes morgen!! Denk aan je! Ik duik nog even snel onder de douche en daarna in bed, voel me een beetje apartjes... Hopelijk laat de kleine man hier niet lang meer op zich wachten...
@Jootje: Spannend.. Ik heb geen idee of het een voorteken kan zijn. Misschien gaat t vannacht wel gebeuren!
Onrustig avondje....pffff..... Gelukkig sliep Wendy, daar ben ik blij om. Jootje...bloedverlies...?? Ik wil niet iedereen aan de telefoon laten hangen....maar moet je niet even bellen dan???
alles heb ik wel wat je omschrijft behalfe het misselijke dat heb ik niet... heb net ook nog even het hartje geluisterd van de kleine heb zo;n jumper nou die ging tekeer als een gek dus beebje doet het wel lekker denk ik hij beweegt naja schuiveld ook wat... meschien is het ook wel wat spanning van de afgelopen dagen.. en me nek zit helemaal vast en knakt de heletijd..
Pff onrustige avond hier op ZP zeg. Bij mij ook. Schoonouders waren langs voor een spelletje (lees: afleiding). Ze zijn weg, ik ga op de bank liggen en heb het opeens koud! Begon ook te trillen. Gaat nu alweer beter. Heb me denk ik groot gehouden toen ze hier waren, want toen ging het prima, wil ook niet teveel zeuren natuurlijk. Daar kunnen zij natuurlijk ook niks mee. Oh over slijmprop gesproken! Was het helemaal vergeten, maar vanochtend ben ik (een deel van) de slijmprop verloren! Ik hoop zo dat het dan snel gaat gebeuren. Vannacht of morgen ofzo!
ik denk dat ik zo even ga douchen en lekker mijn bedje in duik...ben eigenlijk best moe...niet gek na zo'n drukke dag... Hopelijk heeft iedereen vannacht een goede nachtrust, en blijft het bij iedereen rustig offfff......zet het gewoon door...... slaap lekker!!!!