Goedemorgen dames. Hier een aardig goede nacht gehad. Mn zoontje stond wel opeens nog een keer bij ons op de slaapkamer omdat hij dorst had. Toen moest ik zelf meteen plassen en heb daarna nog een tijd wakker gelegen met het zuur, maar mag niet klagen. @ Fem: Je was al vroeg in het ziekenhuis. Hoop echt dat de gel zn werk gaat doen, succes! Zo, wat een wind vandaag zeg. Ik denk niet eens dat ik met de fiets de deur uit durf, dus dat wordt wandelen vandaag. Ik hoef gelukkig geen boodschapjes te doen want mn man is gisteren geweest met de auto. Vandaag dus op de planning: Stuk wandelen met mn zoontje, spullen pakken voor weekendje weg, en dan ook meteen de vluchttas inpakken. Ik ga vanavond niet naar bed voordat ik dat gedaan heb, houden jullie me daaraan?
@ Liesje: Hier nog geen regen maar wel veel wind zoals ik al zei. En ik moet toevallig ook nog luiers hebben voor de nacht, goed dat je erover begint anders zou ik het vergeten.
@Coco, ik moet echt vandaag eruit om die luiers te halen...als ik dat niet had gehoeven dan was ik er vandaag echt niet uit gegaan hoor maar er zitten er nog maar een paar in dus straks maar eens kijken of het tussendoor een keertje droog is, gelukkig zit het winkelcentrum hier om de hoek
coco: ja daar houden we (uhh ik toch zeker) je wel aan! dat MOET gewoon! fem: denk nog steeds aan je hoor! jootje: waar kan dat bloed op duiden dan? bij mij vroegen ze dat om te pijlen of ik ontsluiting aan t maken was volgens mij, kan dat? hou het maar goed in de gaten hoor! hierzo: hubbie is werken.. normaal altijd in ploegen maar vandaag stond hij reserve dus dan gaan ze gewoon in de dagdienst zitten.. extra bezetting.. zo'n onzin!!!!! vind het echt jammer dat ik hem daarvoor een dag kwijt ben wel heel lief van hem: hij is wat vroeger opgestaan om de hond uit te kunnen laten zodat ik dat niet hoef te doen. eigenlijk hadden we afgesproken dat ik het gewoon 1 x doe als hij moet werken maar nu hoopt hij dat ik het hierdoor niet hoef te doen omdat hij in de reserve dagdienst wel vaak vroeger weg mag dus dan hoef ik het weer niet te doen hier trouwens ook veeeeeel wind! bah!
@ Liesje: Helaas, al zou ik nog genoeg luiers hebben. De deur moet ik toch wel uit. Moet sowieso de hondjes uitlaten en zoontje wordt helemaal wild als hij een hele dag binnen zit, die moet elke dag even uitrazen buiten.
Coco, mannetje heeft hier vanmorgen de hondjes al uitgelaten dus dat hoef ik gelukkig niet meer te doen. Maar met dit soort weer heb ik nooit geen zin om naar buiten te gaan....wordt er zo triest van
Ja Wendy, ik MOET van mezelf echt die tas inpakken, iig de belangrijkste dingen. Want we gaan morgen een paar daagjes weg en als ik ineens daar naar het ziekenhuis zou moeten wil ik toch de belangrijkste dingen bij me hebben.
Fem succes vandaag!! Babyproject bedankt voor je reactie op mijn berichtje helaas kan mijn man ook niet teveel vrij nemen. Gisteren een flinke huilbui gehad en nu gaan we gewoon weer door Nog eventjes......
Ikzlef wil trouwens ook liever elke dag even eruit hoor, breekt de dag een beetje. De hele dag binnen zitten elke dag word ik een beetje simpel van, heb jij dat niet Liesje?
@ Tjilpje... ja nog even.... Heb je ondertussen alles in huis al een beetje op orde? Jij was toch degene die een paar weken geleden nog een hele waslijst had met dingen die gedaan moesten worden?
Hier ook iemand die er echt even uit moet op de dag. Ben gek op lopen door harde wind,als het maar droog is. Denise vind het ook heerlijk buiten. En word anders trouwens ook vervelend van hele dag binnen zijn.
heb net nog wat sint kadootjes bij bol.com besteld... toch handig om nog wat extra in huis te hebben... ( en het is nog een verantwoord kadootje ook waar papa en mama ook wat aan hebben, www.itsaclock.com......) we gaan nu maar even douchen en aankleden, straks even lopend naar de bakker...als het droog blijft!
jazeker heb ik dat wel maar dan kom ik meestal bij een winkel uit en dan moet er weer geld uitgegeven worden
FEM:suc6 meid!!!!! hoop dat t zn werk doet!!!!!! MIZA: ooo meid lees net je update van Thijs....dat arme mannetje....sterkte meid!!!! hoest met de rommelende dames? lief: buddy, hoe is t met je meid???
oh wat een mentaliteit hebben jullie.. ik ben juist liever lui dan moe nu..! pffffff ben ook gek op buiten zijn maar de laatste dagen helemaal niet meer. hond uitlaten is tegenwoordig ook een straf terwijl ik dat eerst zo graag deed dat de hond er zelfs gek van werdt, die vond het nog te veel.. coco waar ga je het weekend naar toe???