bruine bonen?? helpt dat ook? jammie! vanavond eten wij makkelijk, had al de hele tijd trek in pizza, dus vanavond eten we dat! en ik denk dat mannetje ook maar eens even onder de dekens sleur vanavond (tegenstribbelen zal hij niet het frustreert hem soms zo dat we niet actief zijn)
dat vind die van mij dus ook jootje...hij zegt wel van ik neem je niks kwalijk maar hij baalt er toch wel een beetje van... misschien idd vanavond maar eens
ja heb het gisteren ergens gelezen op internet en hubs ook al.... maar vorige week hebben we bruine bonen op heel toevallig en de bib zit er nog dus....
Tja, en gelijk heeft hij wel een beetje. Hij heeft zin, ik niet! snapt ie natuurlijk wel, maar blijft wel frustrerend voor hem. Hij zit met een behoefte die ik even niet kan bevredigen (hmm wat zeg ik dat mooi ) Het frustreerd mij ook dat ik minder zin heb (naja gewoon eigenlijk niet zo goed durf!)
hier precies hetzelfde... heb totaal geen zin maar zou het wel graag willen hebben.. gelukkig snapt ie wel dat ik nu zoiezo minder of geen zin zou hebben omdat hij weet dat ik best veel pijn heb. maar toch.. zou hem ook graag willen blij maken. vd week hebben we het gedaan maar ik kon totaal niet genieten en dat vind ie dan ook weer niet leuk. ** heb hier ondertussen de kraambedankje afgemaakt en dat is ook heel fijn! die kunnen voorlopig aan de kant en hoeven we niet meer naar om te kijken.. phieeewwww
*breekt ff in* hoihoi, hebben jullie al wat gehoord van maranka? ze kletst bij ons mee bij kruimels en spruiten maar ze heeft zich vandaag nog niet gemeld en wij zijn errug nieuwsgierig! allemaal succes met de laatste loodjes!
uhhmmm moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk geen idee heb wie maranka is...?? die kletst hier volgens mij niet mee hoor.. ?
net heerlijk geslapen, schrok wakker om 11.45.....mmm tess was al onrustig aan t herkauwen...ja madam had al eten gemoeten....dus snel in bad en eten....nu weer voldaan en gelijk dr luier volpoepen FEM:......ZET M OP MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEBBY:nachtmerrie ja....hoop idd dat ze snel weten wat er met owen is!!!!sterkte meid!
ahhh gossie!!! haha.. maar gelijk d'r luier weer volpoepen.. hihihihi... jeetje.. zie op je banner dat ze al 3 weken is.. dat gaat snel zeg!!!
Update Fem. Sms van net... "Vliezen zijn gebroken, mag zo naar de verloskamer!" Spannend hè! Zie MrsNuke online....hoe was het bij de vk? Ben je al geweest?
liesje: naja ik durf gewoon geen sex te hebben, omdat ik bang ben dat het me zeer doet of dat er iets beschadigd... of weet ik veel!