Ik geef FV. Ik wist al wel dat ie goed drinkt, maar ik had er geen idee van hoeveel ie aangekomen zou zijn. Je kunt wel duidelijk zien dat ie een boller koppie krijgt.
Wat zijn jullie inmiddels ook al dicht bij de uitgerekende datum! Ik kijk steeds met spanning of er al nieuws is, maar helaas...
ja en ze zat weer onder gelukkig stond t badje er nog, dus hup washandje erin en schoonmaken maar..... jaa 3 wk fem:.......................GO GO GO.......WE ZIJN HELEMAAAAAAAL NIET AAGJE....................F5F5F5F5F5 marleen: wat goed joh.....en terecht!!!!hier gister wezen wegen, want vorige week was ze niets aangekomen en zat ze nog onder geboortegewicht......nu gelukkig erboven!
FV, daarom was t zo raar, all flessen gingen op, spuugt niet, poept en plast goed.....dus was ff spannend!
Luuk 7 flessen van 70 tot 100 cc. (90 water + schepjes=100). Dan drinkt Tess dus ook hartstikke goed! Luuk zou volgens het sommetje dus nu 3 kilo x 150 = 450 cc minimaal moeten drinken en daar komt ie wel aan. Als ie 7 x 70 drinkt dan zit ie er al boven en vaak drinkt ie nog wat meer.
oke netjes toch! tess drinkt in principe ook al meer.....maar ik blijf nu ff op 90cc....over 1,5 week naar cb en dan kijken we wel verder....of ze moet hele erge honger krijgen....
poeh...origineel................. ik geef meestal een foto van de kids..... laat de kids ook vaak iets maken.....
ben lui vandaag..... maar laptop is bijna op, dus die gaat nu uit en misschien dat ik dan wat ga doen..... tot straks....na het eten wss
Marleen heerlijk dat Luuk goed gegroeid is. Hopelijk slaagt hij volgende week ook voor de gehoortest. MrsNuke fijn dat alles goed was bij de vk. Hoop dat er bij Fem al wat vordert.
oh krijg hier ineens hele stoute ideeen... mega zin om te snacken.. frietpan staat nu aan voor een bamihap en wat aardappelkroketjes.. jummie!!