snacken: hij wil juist niks met snacks te maken hebben omdat hij nog 4 kg wil afvallen voor de kleine er is... maaarrrrr is er wel gek op.. daarom dacht ik : doe het nu, dan heeft hij er geen last van... wjo.: oh dan ga ik zo ff kijken !!! leuk! heb hem ook binnen gekregen vanddaag!
Zo plaats het nog een keer jullie gaan zo hard! hoi hoi, Lees ff met jullie mee. Ik hou fem ook in de gaten hihi . Maar wat gezellig hier zeg. Ben zelf 3 dec uitgerekend maar ze gaan het halen in november. Heb me toen wel aangemeld maar niet veel gekrabbeld. Maar nu met de laatste loodjes is het wel leuk om even mee te babbelen. Als jullie dat goed vinden natuurlijk . Grtjs Nanny.
@ Marleen: Wat goed dat je zoontje zo lekker gegroeid is. @ Fem:..... ?! Joehoe!! @ nanny: Welkom hier. Wanneer wordt je kindje gehaald en waarom komt het eerder? Sta je al op de lijst bij Wendy?
@coco, de datum blijft nog even geheim . Het word eerder gehaald omdat ik al 2x een ks heb gehad, dus word het nu een geplande ks. Ik stond op de lijst maar ben eraf gehaald (snap hem helemaal want babbelde nooit mee) Gewoon op de uitgerekende datum 3 dec. Ga even de meisjes ophalen.
Kwam even voor nieuws van Fem......................... en maar wachten................. Wat leuk dat Tess en Luuk het zo goed doen trouwens!
klopt das mijn schuld! ik had gekeken wie er nog wel/niet mee kletste en bij wie dat niet zo was heb ik er maar afgehaald omdat ik dacht dat we daar toch nooit meer wat van zouden horen.. maar ik wil je er ook meteen weer terug op zetten hoor! geen probleem.
Hoi! Fem!!!!!!!! Nanny: welkom! Ik sta eigenlijk ook nog niet op de lijst Wendy. Ben eigenlijk pas tegen 14/11 uitgerekend (banner klopt niet helemaal) aan de andere kant loopt kindje nog steeds voor qua groei. Ik verwacht een jongentje! pff, voel me niet zo super vandaag, wat vaag misselijk gevoel. Net half uurtje afgewassen, wou nog zoveel doen maar weer gaan fut meer. Zit nog steeds een beetje in met die pijnlijke plek op mijn buik... ben bang dat er iets niet goed is maar beeb beweegt veel en vanbuiten zie je niks (heb geen controles meer). Gisterenavond slijmprop verloren, hoop dus dat ons schatje eerder komt want het idee 'nog 10 dagen' maakt me ook niet gelukkiger... Wendy: verveel me ook
Zo herkenbaar dit.. Suc6 met cadeaushoppen @liesje76: ja die massage klinkt inderdaad wel erg aanlokkelijk @Fem: You go girl!! @mrsnuke: fijn dat alles goed is! @harde buiken: nou wie weet, wie weet.. @nanny: Welkom @hier: vandaag aan de babyshop geweest.. blijft leuk, maar lastig volhouden.. Verder alles goed! ik blijf t in de gaten houden!
Nope, nada, niets.... Heb d'r wel net een sms gestuurd met de vraag of ze al aan het persen was En gezegd dat ze niet meer online mag komen omdat jullie dan allemaal volledig in paniek zitten te F5-en. En dat dus iedereen erg met haar meeleeft!
nanny en grietje: jullie staan er (weer) bij! nanny... waar kom jij vandaan?? (ik 'ken' ook een nanny en die naam hoor je (ik) niet zo vaak dus wie weet.. , of is het alleen een fakenaam en niet je echte naam?)
hihihi ja idd... was wel even heeeeeel apart toen we ze online zagen komen.. ze houdt het wel spannend.. ook al... maar goed... hopelijk krijg je (snel?) goed nieuws!