Grappig, Ik ben nog nooit mijn slijmprop verloren. Ben bij de 1ste ingeleid met 17 dagen overtijd en bij onze 2de met 15 dagen overtijd. Ik heb deze keer toch al 3 weken gewonnen. ivm geplande ks. Hebben morgen weer een groeiecho ben benieuwd hoe groot de baby is.
@aapje het zou inderdaad vruchtwater kunnen zijn. De vlokjes kunnen zijn van het witte beschermlaagje dat je kindje los laat. Als je pijn hebt bij het plassen zou het mss ook een blaasontsteking kunnen zijn??
slijmprop...volgens mij nog niet verloren, althans dat denk ik, heb er niet altijd op gelet. Grietje77: met Denise had ik ook een propje met rode slijmpjes erdoor. Een week later ben ik bevallen.
ananas kreeg ik het zuur van....en sex...tja man durft niet meer... dus ik hab al mijn hoop op de natuur en afspraak van morgen...
Ik heb net de Wij Jonge Ouders binnen gekregen en ik heb je gezien (was het nou Moedertje B? Ik weet de nickname even niet meer). In ieder geval de mama van Lise en Mas. Leuk hoor! Witte vlokjes in de urine kan toch ook gewoon afscheiding zijn?
Avond dames! Fem zet hem op en voor' t zelfde geld heb je je ukje in armen liggen Vandaag druk in de weer geweest ,enkel en alleen om mijn gedachten te verzetten want ben megachagerijnig op alles en iedereen Slaap megaslecht door plasserij en door mijn maagzuur wat me zelfs niet met medicatie met rust laat. *einde klaagzang* Ben blij als het morgen tegen de middag is , dan hopelijk iets leuks te zien op de echo en op wat doorzetterij benenden ,veel vraag ik toch niet è
Ik heb bij beide meisjes ook een ks gehad. eerste keer kwam niet verder dan 7 cm ontsluitig. 2de keer wilde ik het zelf proberen maar had meer pijn buiten de weeen dan tijdens de weeen. En dan kunnen ze geen pijnstilling geven ivm litteken. Dus nu zoiezo een ks. Dus als je vragen hebt Ben bijna expert hihi.
ohhh zo! dacht al wel vanwege eerdere ks maar omdat je 2 x overtijd heb gelopen dacht ik weer van niet.. maar dat waren dus geen geplande ks's ... vandaar.. als ik nog vragen ontwikkel hoor je het gelijk!
@ wendy tja waarom durft man niet, misschien omdat ze veel beweegt of bang is dat ze een hersenschudding krijgt... Ik weet het niet precies, maar hij wil niet...hij kan niet wachten tot ze er eindelijk uit is, en alles weer gewoon is... MOET je eigenlijk een slijmprop verliezen?