Wendy Ik heb gisteravond laat een foto laten maken van mezelf , natuurlijk niet zo'n mooie als jullie of als Mrs.Nuke Beeld ik het me in of is mijn buik weg ineens??? Bekijk bijlage 105898
@Nony; je hoeft geen slijmprop te verliezen. De één verliest hem weken van te voren, de ander tijdens de weeën, weer een ander helemaal niet of nooit wat van gemerkt. Ik heb hem de vorige keer een paar uur voor de geboorte van Isa verloren, het was geen prop, een hoop doorzichtig slijm. Geen 'kipfilet'achtig iets.
vorige keer bij mij ook veel "slijm" geen bloed.... Er zijn er hier best al wat meiden die "iets" verloren zijn...
Ooooooooooooooo ECHT NIET ??? Nou dan wordt het HOOG TIJD !!!! Nee echt je moet toch een buikfoto hebben vind ik!!!!
Kom even spieken, maar dus nog steeds geen nieuws van fem? Lilalien, jouw buik is inderdaad echt niet veel gegroeid de afgelopen weken!!! Wel supermooie foto trouwens Hoe gaat het met je buddieke? Mijn geduld geraakt serieus op, maar voor de rest alles ok! Lukt het met de kindjes, want dat zal nu wel extra belastend zijn he zo in de laatste weken met de kindjes thuis!
mooie foto meid!!! en je buik zit er nog steeds hahah.. ik zou van de week al een foto maken maar het kwam er telkens niet van dus zal vanavond ook weer eens een poging wagen..
Vorige pagina geschreven hoe ik me voelde ,balbeerd ,ben op alles en iedereen chagerijnig en dat werkt AVERECHTS met kinderen en man natuurlijk Mijn maag is nog niks beter en heb de hoop opgegeven,zal pas terug in orde komen na de bevalling eens beeb eruit is. Ben naar de kapper geweest (dat vond ik wel ok)en erna inkopen ,auto zitten kuisen ,berging ,hier en was ingestoken en dan zit mijn man te zagen dat hij even de afwas mag doen :x:x:x Ach op hoop van zege dat al dat werk iets uithaald beneden En jij Ineke ???? Dank je Mrs.Nuke voor 't compliment maar ik heb zo geen mooi bol toetje dan sommige hier zenne.
heb en een $#%$@ dag vandaag vanmidag 2 uur liggen slapen.. daarna werdt ik wakker door buikpijn en deed mijn been waar ik op lag zo'n pijn dat ik niet meer overeind kwam peet heeft me geholpen daarna ben ik huilend naar boven gegaan en heb ik anderhalf uur lekker in me eentje zitten janken het heeft wel opgelucht.. toen kwam mijn mannetje naar boven en heeft me even gemaseerd.. nu voel ik me wel weer oke.. maar voor hoelang.. sorry voor ego bericht weer eens pfff hoe is het voor de rest met iedereen?
@ Lila: Je hebt je weer veel te druk gemaakt vandaag. Vind je het gek dat je last hebt van je maag. Probeer je eens lekker rustig te houden.
Nou man komt zo thuis en die gaat lekker koken...(mijn man kookt altijd...luxe he) Dan loop ik als kindjes in bed liggen nog even naar ah voor familie pak rennies...kom later weer kijken...hoop toch wel op nieuws van fem vanavond....en anders ga ik niet eerder naar bed...
@ MrsNuke: Balen dat je weer zo'n rotdag hebt. Maar wat een heerlijke vent heb jij toch met elke dag die lekkere massages.
Ja die maagproblemen zitter er al sinds augusutus maar de beeb udwt hem echt knal kapot/plat ,als ik gewoon plat lig komt het eten al omhoog en vaak eruit. had zo'n zin in friet ,gyros ,kipnuggets voor de kindjes ,ok vettig maar emofood here I come
Peins dat janken best helpt !!!!! moet je je niet voor schamen!!!xxx maar had daar geen zin in bij de kindjes misschien seffes als ze in bed liggen kan ik nogeens mijn man duidelijk melden dat hij niet alleen stress heeft en geen zin om dingen te doen die hij ook liever niet doet Ben door voor't eten , *Denk aan je FEM*
ja hij is lief terwijl ik de laaste paar dagen helemaal niet zo lief ben vind het best wel heel erg...