November mama's 2010 - deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Coco, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, ik ga afsluiten.
    Weet niet of ik er vanavond nog ben, kom denk ik nog wel even spieken want het is spannend hier.
    Maar als ik niet meer kom, dan weten jullie dat ik van het weekend weg ben he, dus maandag pas weer online. Hoeven jullie je om mij geen zorgen te maken.

2. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hier vanavond tv avondje.. dus zal niet echt online komen..
    pijnlijke buiken zijn weer gezakt...

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nanny: wij houden het ook geheim ;)

nony: tja.. dat kan ik me ook wel voorstellen.. zou dat ook hebben als ik man was denk ik.. van die slijmprop weet ik ook niet.. maar vind wel dat er vandaag giga veel is uigekomen bij mij.. *bloos* .. mijn man kookt trouwens ook altijd en ik nooit... ;)

lila: mooie foto dame!!!!

irene: ja heb mn scherpe momenten vandaag.. ;) jammer hoor nog geen nieuws...

mrsnuke: he bah zeg das nie zo'n leuke dag voor jou dan (op die massage na) .. knuffel!!!

coco: zie dat je snel af gaat sluiten maar je zou je tas nog pakken voor je naar bed ging! wel doen hoor!

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    *** Buddynieuws van Fem***

Vanmiddag om 17.07 uur is Renzo Jaco geboren, een gezonde jongen van 4620 gram! Morgen mogen we naar huis!!

*** Einde Buddynieuws***

Lieve Fem, ben zoooooo blij voor jullie. Tranen toen ik je sms kreeg! Ga lekker genieten van jullie zoon en broertje Renzo!

5. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Fem; gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje RENZO!!!

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    :(:(
    nu ben ik wel een beetje treurig...
    nog geen nieuws van fem... vind ik niet leuk.
    **edit: nu wel zie ik! :):):) ***

en mail gehad van die vriendin van me...
    we zitten dus samen in een band. allebei tenorsax
    zij speelt in totaal nu 1.5 jaar sax
    ik speel in totaal nu 16 jaar sax
    zij heeft afgelopen maandag besloten om te stoppen bij de band omdat ze een kindje krijgt.
    onze mannen zitten ook allbei bij die band overigens.
    dan zou ze dus oppas moet regelen voor iedere maandagavond (repetitie) en zij zegt; daar neem je geen kindjes voor, om het naar de oppas te brengen.

maar nu schrijft ze dat dus in de mail op een manier dat ik denk dat ze het mij kwalijk neemt dat ik wel van plan ben erbij te blijven.
    heb haar al geantwoord vanochtend dat we niet van plan zijn iedere week te komen omdat ik ook niet wil dat ons kindje iedere maandagavond naar de oppas moet, maar we willen onze hobby ook niet opgeven zomaar.
    als het echt niet werkt met de kleine + repetitie's dan wil ik wel gaan stoppen maar wil het dus eerst gewoon blijven proberen.
    net mailde ze weer met eigenlijk de zelfde boodschap als gisteren; dat je daarvoor geen kindjes neemt.. sorry hoor.. maar ten eerste 'neem je geen kindjes', ten tweede, ik mag toch ook wel proberen onze hobby te behouden? ben ik een slechte moeder straks als ik de kleine af en toe naar de oppas wil brengen daarvoor?
    wij willen wel zorgen dat de kleine straks niet vaak naar de oppas moet qua werk, dat willen we juist voorkomen dmv de wisselende diensten van hubs en een hopelijk goed te combineren baan voor mij (die ik nog moet zien te vinden) dus dan zullen de aantal 'oppas' momenten heel erg beperkt blijven.

heb haar nu wel een mail gstuurd met wat ze nou eigeniljk wil zeggen. of ze het net zo lullig bedoeld als het overkomt...
    ben benieuwd naar haar reactie.

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Fem: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!!

8. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @ Fem gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! geniet ervan....:)

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Fem: van harte met de geboorte van Renzo Jaco!!

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    das trouwens een beste kerel die Renzo'tje! ;)

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ja echt wel...zei ook al van WOWWWW toen ik het las..;)

12. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Je moet je hier niet druk om maken hoor! Als je dit graag wil blijven doen, dan moet je het ook gewoon doen. maling aan hebben wat een ander zegt.... moet eerlijk zeggen dat het wel een beetje lijkt of dat ze jaloers op je is. Je kind is belangrijk, maar jijzelf ook hoor!:)

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

dank je.. ;)

klinkt heel lullig misschien maar volgens mij is ze ook jaloers om van alles maar weet niet wat..
    in april/mei hebben we ook al een fikse ruzie gehad omdat ze mij hier op zp helemaal zwart had zitten maken..
    :(

14. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Wendy. Op de eerste plaats wil ik zeggen dat IK het bewonderenswaardig vind dat je probeert om je hobby in stand te houden. Het is volgens mij belangrijk dat je, buiten je gezinsleven, ook je eigen dingen doet.

Ik denk ook dat je zulke mensen altijd tegen zult komen. Er zijn genoeg mensen die ervoor kiezen om fulltime thuis te zijn voor de kinderen. En dat is ieder zijn goed recht. Ik ben van mening dat je kind er niets van krijgt om ook andere mensen in zijn of haar omgeving te hebben. En of dat nou een maandagavond oppas is, een opa of oma, een psz of een kdv....dat maakt mij niet uit. Geen 5 volle dagen per week (maar ook dat is weer persoonlijk) maar een paar dagen kan volgens mij geen kwaad. Weet je...laat iedereen dit soort beslissingen gewoon voor zichzelf nemen zonder te oordelen over een ander!! Iedereen mag zijn eigen keuzes maken.
    Ik vind het erg jammer dat zij je zo 'veroordeeld'. Kan me goed voorstellen dat je hier verdrietig van wordt. Maar hou de eer aan jezelf. ;)

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    ooooh was zij dat toen ook.... Mmmmm Wendy...valt zij wel onder de categorie "vriendin" ;)

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

niet helemaal op deze manier he?
    maar ik weet niet of ze het nu zo bedoeld als dat ik het opvat..

zal eerst haar mail terug eens afwachten.

ze is nu naar de mac schreef ze ook in haar mail dus zal nog wel wat krijgen vanavond als ze daarvan terug is.

17. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja dat is ook weer zo....mail kan soms heel verkeerd overkomen. Daarom is praten ook altijd beter ;)

We wachten het maar even af....

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    maareh... IRENE..... nog eens iets anders....

kijk eens naar de allerlaatste regel van jou eigen onderschrift.. ? :D

19. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Wendy; als het voor jou goed voelt om je hobby te behouden, moet je dat vooral doen. Je kindje wordt er echt niet slechter van als hij/zij af en toe naar een oppas gaat. En het is maar voor een paar uurtjes toch? Niet voor een hele dag of nacht.
    Je 'vriendin' moet niet proberen om jou een schuldgevoel aan te praten, een beetje 'eigen' tijd is af en toe ook wel eens lekker.

20. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Fem en Femman PROFICIAT met RENZO

Ivm.die 'vriendin' peisn dat ze toch met eigen twijfels zit of jaloezie.
    Als ze niet weet wat en hoe na de geboorte moet ze u niet veroordelen daarin Wendy.

Net zoals mijn vriendin van enige tijd ,ze had het moeilijk en ik voelde me er niet goed bij zwanger te zijn en zij niet maar ik kan dat ook niet veranderen helaas.

Deel Deze Pagina