ik ga even douche en dan gaan we even hopelijk laatste foto's maken.. dan kan ik ze laten afdrukken en in de babykamer hangen
Nee, het is niet echt zo....geen enkel teken van een naderende bevalling. Hoop het wel. Nou ja, eigenlijk zou ik 'gewoon' graag willen weten wanneer ik ga bevallen. Trek het nog wel even en er zijn er bij die al langer wachten... (Nukie, Jootje, BabyP)
Zo, ben toch nog even online. Mannetje staat uitgebreid onder de douche en er is toch niks op tv. Ja, ik weet het, bedankt voor het herinneren. Ik heb al bedacht wat ik allemaal moet pakken. Tas staat al klaar. Ga zo beginnen. Wat een lullige mail zeg van je vriendin. Ik hoop dat ze het niet zo bedoelt maar anders is het erg lullig inderdaad. Tuurlijk mag jij je hobby behouden. Het is zelfs erg belangrijk om naast het moederen wat leuks voor jezelf te hebben. Voel je daar absoluut niet schuldig over hoor. Ben benieuwd naar haar antwoord. Wat voor raars staat er dan in Irene haar onderschrift? Of is het al veranderd?
@ Wendy: Ik zit zomaar even de felicitatieboeken te bekijken. Maar die van tiktaktoetje kan ik niet in, klopt dat of ligt dat aan mij? Of is dat omdat ze hie rtoch niet meer meeschrijft?
FEM, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON RENZO. WAT EEN LEUKE NAAM EN WAT EEN LEKKER KNOESJE ZEG. IK HOOP DAT ALLES GOED IS GEGAAN. LEKKER GENIETEN NU VAN DE KLEINE MAN @wendy2010, Jeetje als jij toch lekker je hobby wilt blijven doen, dan zou ik zeggen lekker blijven doen. Het is juist heel belangrijk (vind ik ) dat je buiten je gezinsleven nog een sociaal leven heb. Ik zelf ben een stay at home mom! hihi Maar eerlijk gezegd peer ik hem er ook wel eens tussen uit. Even een avondje weg. Beetje bij kletsen met vrienden en vriendinnen (biertje erbij) Mijn man is dan wel thuis. Maar die heeft ook z'n avondjes NAC. Lekker van genieten hoor.
jaaaaa na een hele dag in spanning..... fem en femman gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon RENZO!!!! en nu lekker genieten met jullii gezin
Is het trouwens niet overzichtelijker als je alle mensen die bevallen zijn op chronologische volgorde bovenaan de lijst zet? Zodat je makkelijk in de lijst terug kan kijken wie wanneer bevallen is.... Nu staat iedereen zo door elkaar. (vergeef me Wendy, ik heb makkelijk praten maar helemaal geen verstand van websites maken en/of aanpassen, dus sorry voor mn bemoeizucht, het is zomaar een ideetje...)
@ wendy.....jij moet doen wat goed voelt, en idd wat idereen al zegt tijd voor jezelf (en samen met man) is helemaal niet erg... en 1 avondje in de week als je kindje waarschijnlijk al in bed ligt... lekker laten praten zo'n "vriendin"
heb net bij ah famillie pak rennies gehaald en hout voor open haard, dus lekker op de bank met koppie thee... hoop trouwens dat ik dat pak rennies niet op maak...
we hebben er 2.... 1 in de keuken en 1 in de woonkamer... echt heerlijk, vorige x in mijn kraamperiode stond ie de hele dag aan (we hadden ze eerst op gas maar toen moesten we heeeel veeeel bij betalen)