wel grappig zoals hij bij de 1e reageerde.. zo zal het hier ook ongeveer kunnen zijn denk als het zo zou lopen. bij de 2e .. kan me daar wel iets bij voorstellen ja..dat bepaalde lieve dingen dan juist irritant zullen zijn..
Jaaaaaaah, babyfotootjes!!! Zondag gaan we trouwens bij vrienden op kraambezoek. 't Manneke is dan net een maand oud. Ik ben weer zo benieuwd hoe dat dat ook weer voelt. Als ik hem tenminste vast mag houden... Deze baby kijk ik trouwens wel naar uit. Bij Annabel en Evelien had ik dat van tevoren helemaal niet. Het liefst zou ik het eerste jaar helemaal overslaan, zo'n zorgbehoevend hulpeloos wezentje. Nee, doe ze mij maar als ze een jaar oud zijn! En nu... Jeetje, wat heb ik zin in zo'n lief onschuldig hulpeloos frummeltje. Ik kijk er zoooooo naar uit om dat kleine lijfje tegen me aan te voelen. *emo*
@ babyp heel veel succes in het zh....je mag niet eerder terug komen dan met baby..... Zo hier de hele beneden verdieping gedaan....was erin ons bed verschoond, stofzuiger staat al boven om zometeen boven even te doen, ook tussen door nog even auto afgetankt wou ook nog door de was straat maar was erg druk... ( heb helaas in mijn opruim woede wel een pot groene zeep over mijn nieuwe uggs pantoffels laten vallen....) Over uurtje naar accupunctuur kom daarna weer....
ik wil ook bevallen gisteravond weer van 21.10 tot 22.15 om de 5 min regelmatig een harde buik/wee die ongeveer 30 sec aanhield. Na een uur was het weer afgelopen.... pfffff wordt er zoooo moe van he
Oja, om de hoeveel weken hebben jullie controle? De laatste keer ben ik afgelopen maandag naar de gyn geweest en de volgende afspraak is volgende week vrijdag pas. Da's bijna twee weken! Ik meen me te herinneren dat ik bij de meiden bij de vlos nu toch echt zo ongeveer om de week zat...
bij de vk is het elke week maar ik had afgelopen maandag een afspraak en ze wilde de volgende plannen op volgende week vrijdag...uhm nou nee en helemaal niet met strippen is nl mijn verjaardag en idd omdat er dan bijna 2 weken tussenzit
Oeeehhh, das wel heel vervelend!!! Heb zelf 2 paar (1 paar classic tall en 1 paar bailley button triplet) en ben als de dood voor vlekjes e.d...... Isa gooide laatst een danoontje kwarkje op de grond, vlak naast een paar. Ik heb eerst m`n schoenen in veiligheid gebracht voordat ik ging schoonmaken...
Hee babyproject sneak jij er stiekem even tussenuit? spannend!!! Heb mijn foon aan de lader hangen succes meid. Over mijn man tijdens de bevalling. 1ste kind......de hele nacht had ik darmkrampen. (weeen) man kon lekker slapen, pas in de ochtend viel het kwartje het konden wel eens weeen zijn. Ik maak mijn man wakker zeg volgens mij heb ik weeen je moet even klokken. Hij knipt lampje aan kijkt op klokje noemt de tijd en doet het lampje weer uit om verder te slapen 2de kind......man sliep al was net over 00.00. Ben inmiddels 40 weken zwanger. Druk de tv uit met afstandsbediening gooi het matje uit mijn bed had het warm. Draai opzij en voel allemaal vocht tussen mijn benen ik denk nog jee nu word ik echt incontinent maar besef direct dat ik net geweest ben dus dat mijn vliezen zijn gebroken. Knijp met alle macht mijn benen bijelkaar en maak mijn man wakker. Ik piep pak het matje mijn vliezen zijn gebroken. Hij stapt uit bed doet het grote licht aan, schuift matje onder mijn kont, ik draai me om komt een golf water, hij doet de lamp weer uit en wil weer gaan slapen nou vraag ik je........ Als ie eenmaal goed helder wakker is rent ie voor me hoor
Ik ben vorige week donderdag bij de gyn geweest en moet nu pas volgende week vrijdag weer....da's ruim 2 weken!! Het verbaasde mij ook, had verwacht elke week. Niet dus! @Babyproject. SPANNEND. Lees net alles bij en het is nu wel heel spannend hoor. Ik hoop voor je dat het nu gaat gebeuren, zou wel helemaal top zijn!! Succes meid, fingers crossed voor jou!!! @All. Mijn mams is vanochtend langs geweest en heeft nog even ramen staan zemen voor mij. Tussendoor even bakkie koffie, was erg gezellig. Ik heb ondertussen ook van alles gedaan, dus ben weer veel te druk geweest. Lig nu op de bank even bij te komen....
hihihi sorry tjilpje maar heb wel moeten lachten om je bevallingsverhaaltjes.. de reactie van je man.. denkt alleen maar aan slapen! ohhhhh !!!
pfff ik moet echt nog even iets nuttigs gaan doen.. op het uitlaten van de hond na is dat er vandaag nog niet van gekomen.. tot later!!!