lekker van genieten Debby @ MrsNuke; Ik leg een billendoekje of een hydrofiele luier op zn plassertje bij het verschonen (femman had dat niet gedaan en kreeg een straal op zn wang whahahahahaha)
haha arme femman hier plaste hij in zijn eigen gezicht.. wat denk je wat peet doet haha die pakt ze piepie en begint overal en nergens heen terichten haha.. hij al met spuugdoekjes geprobeert maar toch is elke keer alles nat.. maar ben niet de enigste dus
Hahaha, nee hoor, wij moeten ook enorm wennen (we hebben natuurlijk een dochter en die plast niet alle kanten op... alhoewel ze het met poepen wel heel goed kon whahahahaaaaa), maar een doekje erop doet het hier erg goed !
wendy; lekker dat shoppen toch! alleen wel een btje rustig aan doen heh gewoon niet elke dag doen! ik zal je mn bevallingsverhaal mailen.... mrsNuke: hihih plassen in zn eigen gezicht! arm kind!!!! en naast je bed, wij zijn deze week pas begonnen met in dr eigen kamer, daarvoor was t en schreeuwen in bed en makkelijk voor ons....maar ik werd nu een btje gek van t gekreun van dr maar goed...ze is ook bijna 6wk ben wel heel benieuwd naar mrsMiami...... coco: ach meid...nog ff....... ineke: je ligt er straks in ieder geval netjes bij meid! ga zo ook mn bedje opzoeken, Tess heeft net gegeten en ligt weer op dr eigen kamertje....hopelijk gaat t goed! meiden met BIB....nog ff volhouden....kan nooit lang meer duren!!!!
Kwam nog even spieken of er nieuws was van MrsMiami, maar geloof niet dat ik er overheen gelezen heb! Fijne avond allemaal, en wie weet morgen meer nieuws...
Buddynieuws van mrsmiami: Ze is om 21.51 bevallen van een prachtige dochter, genaamd Elizabeth Anna-Sophie. Sophie is een plaatje en mama lag te geinen tussen de persweeën door. Ze is 3450 gram en 50 cm. Mrsmiami: Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!!
Zo, mijn buddy-plicht vervuld tijdens mijn nachtelijke plas-uitje... Fijn hoor, dat ze nu ook bevallen is, en vooral ook dat het zo goed gegaan is... te geinen tussen de persweeën door, whhahaha. Ik ga nu weer slapen, lees morgen de rest bij. Welterusten dames!
(Ik ben Kevin hoor) Zo wauw wat een dagje zeg :-D Vanmorgen belde Eevie natuurlijk dat ze dacht dat haar vliezen waren gebroken.. Ik naar huis scheuren.. en vrij snel na mijn thuiskomst kwam de VK, die vertelde dat de vliezen niet gebroken waren... maar ze zou wel even strippen... zo gezegd zo gedaan.. Een half uur nadat ze waren vertrokken ging eef naar de wc, en naast een enorme prop verloor ze ineens heel veel (groen/bruin) vocht... nou en toe begon het hoor... terwijl ik de VK belde volgde de ene wee de ander op... timen had geen zin.. in de eerste 5 minuten hadden we er al 3 van ruim een minuut... Eef ijsbeerde door de kamer en toen de VK er was weer naar boven... die voelde en ze had ineens al 4cm ontsluiting (binnen een uur na het strippen) maar gezien de kleur van het vruchtwater moesten we naar het ziekenhuis.. in het ziekenhuis aangekomen kregen we een kamer... eefje had nog steeds 30weeen per uur dus iedereen dacht die kleine is er zo.. na heeeeel veel weeen en pijn kwamen ze weer voelen, maar 3uur pijnlijden had niets opgeleverd.. eevie was gelijk helemaal gesloopt.. De weeen in haar buik pufte ze weg alsof het niets was, maar het trok zo erg door in haar rug en benen, ik kreeg het niet bij gemasseerd... ze moest nog een half uur op haar zij gaan liggen maar als dat niet werkte dan moesten ze iets anders doen.. half uur later nog geen milimeter verder.. Ze adviseerde Eef een ruggeprik.. met wat tegenzin hebben we na goed praten ingestemd (ze wilde het zo graag op eigen kracht doen...) ik liep beneden te ijsberen, want ik mocht niet mee de steriele kamer in.. een klein uurtje later kwam eef weer vol goed moed.. en praatjes dat ze had, wij gek lopen doen en geinen enz.., want haar rug en benen voelde ze niet meer... om 9 uur kwam de VK weer voelen en ja hoor... volledige ontsluiting en we zagen de haartjes al... ze wilde nog heel even wachten maar dan was het zover.. iets voor half tien wilde eef echt even de vk spreken, ze had enorme drang.. de vk was er gelijk.. en na 25minuutjes persen hadden we onze wondertje in ons handen (owh en ze was bijna niet uitgescheurd..) Sophie is echt zo'n zoetje... ze lag gelijk lekker te duimen en ik mocht haar opwarmen op mijn blote borst.. terwijl ze eefje even schoon maakte.. wonderbaar hoe schoon Sophietje al was... al helemaal roze en echt gewoon... perfect... Ik ben zo trots op allebei mijn meisjes! (ik drijf hier rustig even weg op mmijn roze-wolkje hoor ) Owh wat deed het pijn om ze daar achter te moeten laten.. gelukkig is het maar voor 1 nachtje, maar toch... echt zo raar dat zij nu daar zijn en ik hier helemaal alleen.. gelukkig heb ik de foto's om bij weg te dromen :-D Morgen om half 9 mag ik weer bij ze zijn (ben nu echt net thuis..) en dan mag ik mijn prinsesje in bad doen... Dus ik ga maar ffies een paar uurtjes slapen.. goede nacht dames!
Ui tut Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter... Zweef maar lekker op die roze wolk het is een plaatje! En ik weet er alles van om gescheiden tezijn van elkaar gelukkig kun je ze straks lekker ophalen! En dan heerlijk genieten met zijn 3en!
MrsMuke (evi en kevin) van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Sophie!!! Wat een mooie foto's!!! Ik heb vannacht om 1.06 mijn eerste echte wee gevoeld! Hield lang aan en was toch heviger dan de voorweeën! Nu steeds om de 13-15 minuten... hoop dat het doorzet! Mannetje moet zometeen vertrekken naar z'n werk maar houdt z'n gsm wel bij zich!
mrsmiami en man... gefeliciteerd!!!!!! wat een mooie foto's en wat een mooi kindje al! super van harte! zal de site straks even aanpassen als het weer een normale tijd is, zit nu even met een hongerig klein meisje en d'r papa die vergaat van de pijn maar wat het is weten we niet.. Ineke... succes meid!!!!? hoop dat het doorzet! denk aan je!! *knuffel*
Zo daarnet even een lange douche genomen... alles nog eens netjes 'weggewerkt' en haartjes gewassen... heb nog 2 weeen gevoeld tijdens het douchen! Nu ga ik even verder timen op de bank en nog wat proberen te rusten... Wendy, hopelijk is het niets ernstigs van je man!!! Waar heeft hij pijn?
@ Evelien en Kevin: Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter, wat een mooie foto's zeg. En Kevin, bedankt voor de supersnelle update, dat je daar 's nachts zin in hebt, om zo'n lang verhaal te plaatsen! @ Ineke: Hoe is het nu bij jou? Komen de weeën al sneller op elkaar? @ Wendy: Hoe is het met je man?
nou je hebt je netjes aan je woord gehouden.. was misschien ook wel leuk geweest als we hadden gegokt op welke pagina dat nieuws zou komen te staan..
Zo, al bijna dubbel zoveel meiden als jongens geboren! Ik heb trouwens Liesje vannacht gemist.... Meestal is ze 's nachts wel online omdat ze niet kan slapen.
mrsmiami en sophie staan ook vermeld op de site.. vind het ook leuk dat de papa in haar geval de update komt doen.. dat zie ik die van mij niet zo snel doen.. mn man heeft/had pijn in zijn rechterzijkant, buik en rug... zo 1 gedeelte maar hij had moeite met precies aanwijzen waar de kern van de pijn zat. toen ik terug boven kwam na mijn nachterlijk berichtje was hij toch min of meer in slaap gevallen maar het komt wel steeds terug. vond het eigenlijk best wel eng want je hoort hem nooit over pijn. toen ik net voor ik weer naar beneden ging vroeg hoe het nu ging en zei dat ik best geschrokken ws en het eng vond zei hij zelfs dat hij het ook eng vond.. dat maakt mijn ongerustheid niet minder...