Evelien en Kevin, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er maar lekker van!! Ineke, spannend hoor...ik hoop voor je dat het doorzet! Ik meld mij hier weer netjes met een BIB Die van mij wil er gewoon niet uit
hey ja inderdaad!!! ohhh vandaag Liesje en Ineke dan... ? (*edit.. niet dus, Liesje is er weer... nou Ineke dan toch?) zijn er nog meer die t vandaag gaan doen.. ?
@ Wendy: Is hij thuis vandaag of gaat hij werken? Als jullie het allebei niet vertrouwen zou ik wel even de dokter bellen hoor, als is het maar om jullie gerust te stellen.
@ Liesje: Ik vroeg me net al af waar je was, omdat je vannacht geen berichtjes gepost hebt... Maar heb je een keer een goede nacht gehad?
ja ik ga straks zeker even bellen wnt wil ff een mening horen hierover... was serieus die pijn. hij hoeft niet te werken ; heeft vakantie... hij heeft ook altijd wat in zijn vakantie dus was bijna te verwachten....
Liesje kan vandaag nog natuurlijk he maar ja dat verwacht ik niet eigenlijk..het is veel te rustig in mijn buik Overmorgen moet ik weer terugkomen bij de vk voor de bloeddruk controle en urinecontrole en op z'n vroegst dus vrijdag doorsturen Voelde me gisteravond in bed wel naar maar na een 1,5 uur geslapen te hebben was ik om 1 uur wakker en was alles weer weg verder van de nacht voor de verandering eens redelijk geslapen (eindelijk!)
heb net even mn vader gebeld... die heeft ooit nierstenen gehad... die kronkelde ook van de pijn. nu gevraagd waar hij die pijn had.. precies daar waar ludwi hem vannacht ook had.. gelijk maar even afspraak gemaakt bij de HA
volgens mij is er op het moment een storing bij waar de gastenboek/felicitatieboeken zijn aangemaakt, dus als je er niet in kunt kan dat kloppen... voor wie al bevallen is: wil je zelf het beheer overnemen over je eigen felicitatieboek? dat kan.. je kunt hem dan zelf customizen en aanpassen in de kleuren die jij wil, is heel simpel. ook berichten aanpassen/verwijderen is dan mogelijk. stuur me even een pb als je de gegevens wilt hebben
Wendy, goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de HA! Hier nog steeds om de 10-12 min een wee... maar dit schiet niet op he... Ik vrees dat het gaat stilvallen!
@eefje en kevin, gefeliciteerd....zal al prachtige foto's op hyves voorbij komen!! geniet ervan met zijn 3tjes!!!