Ja, november is bijna voorbij. Ben benieuwd of we het allemaal redden of dat er ook decemberbabies komen.
Bij mij zou het heel goed gewoon december kunnen worden hoor. Al hoop ik van niet. Ik ben vandaag trouwens "overtijd" als ik het vergelijk met mn eerste zwangerschap. Toen ben ik bevallen met 39+0 weken.
Ik ga er even vandoor. Het regent hier, maar ik ga toch even met mn zoontje met de paraplu een wandelingetje maken. Even naar de Blokker voor waxinelichtjes. Dan hebben wij ons uitje weer gehad.
EVELIEN EN KEVIN: GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE DOCHTER SOPHIE! GENIET LEKKER MET ZN 3-TJES!!! INEKE: spannend meid, hoop dat t doorzet!!! coco en liesje: jullie houden t ook spannend hoor!!!!!!!
Zo... wat is vreesde is uitgekomen: het is stilgevallen! Heb al een uur geen weeen meer :'( Ze waren thans redelijk krachtig in vergelijking met de oefenweeen, dus ik weet zeker dat het echt was!
ah ineke wat jammer zeg!!!! misschien nog ff stukkie wandelenen enzo?? hoop zo voor je dat het toch nog gaat gebeuren.. misschien is het ff een pauze ??
Ja Wendy, was ik ook net aan het denken! Doe het sowieso elke dag, dus waarom ook niet? ZOOOO vervelend he! Het deed wel niet goed, maar voelde zalig te weten dat het eindelijk ging gebeuren... *zakt weer weg in haar megadipje*
Mrs Miami en man gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! Wat een plaatje en gaaf gezichtje heeft ze! Ah nee Ineke is het weer weg...Mss idd stukkie wandelen. Echt niet leuk. Liesje jij ook nog met beeb in buik. Doe je wel rustig aan met die eiwit in urine? Wendy goed dat je afpsraak hebt om te laten checken hoor. Je kan het maar beter zeker weten. Nierstenen doen erg pijn. Coco jij ook nog geen tekenen van een naderende bevalling?
ik doe het zeker wel rustig aan, vandaag staat op het programma alleen even stofzuigen en dweilen..meer niet ik heb de hele morgen nog niks gedaan en voel me een ontzettend lui mens...
@Mrs. Miami en hubby: Gefelciteerd met de geboorte van jullie dochter. Volgens mij is hubby echt een stoere kerel met een heel klein hartje, want je schrijft zo lief over je vrouw en dochter. Dat was me al eerder opgevallen dat je zo zorgzaam overkomt naar vrouw toe (op hyves viel me dat op). Mooie foto's ook! @Wendy: Vervelend dat hubby zo'n pijn heeft. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Ik zit te wachten op een mevrouw voor de derde hoortest bij Luuk. Hij MOET alleen slapen en dat is erg lastig op commando. Ik hoop dat het nu gaat lukken, want de andere twee keren reageerde hij niet goed en nu moet het met electroden op zn hoofdje.
Wij hebben hem vorig jaar bij Halfords gekocht maar ik weet niet of ze ze daar al hebben. Zag trouwens ook een slee bij de Aldi voor 24,99.
Ja dat is idd lastig. En ook wanneer ze dan nog die dingen op zn hoofdje doen, nog kans dat hij wakker wordt ook! Intratuin dus sleeen? Zo stom want onze slee staat bij mn schoonmoeder..in limburg..En Michiel was er nog van het weekend, ben het helemaal vergeten