Wat leuk toch dat jullie eigenlijk zo snel naar huis morgen! Hier in BE blijf je standaard 4-5 dagen in het ziekenhuis! Beentjes zijn weer flink los nu ga zometeen maar een boterhammetje eten -bah geen zin in- en dan even op de bank want heb helemaal uitgeteld nu na die weeennacht!
Het was ook maar echt hele lichte buikpijn, maar op dat moment toch even spannend. Misschien is het wel de start van alles, heb tot nu toe nog niks gevoeld wat er kan wijzen. We zullen zien wat vanavond brengt. Aapje, fijn dat jullie vanmiddag naar huis mogen!
Oh dat is idd balen peertje...maar wat je zegt het komt vanzelf goed. Toch wel een raar idee dat ze over een maand of wat mss gewoon maar 6 voedingen hebben...En dan straks weer de groentenhapjes..hihi
ff snel update: man heeft nier-of galstenen... hopende op het eerste want galstenen moeten volgens mijn operatief verwijderd worden.. even afwachten wat het de komende dagen doet, hij heeft zetpillen gkregen en moet urine checken op steentjes..
Marleen wij zijn met Tygo ook bij een osteopaat geweest, voor voorkeurshouding, reflux/krampjes en heb echt het idee dat hij hier baat bij heeft gehad. Sorry niet alles bijgelezen dames... Is er nog nieuws van de afgelopen 2 dagen? Hier gaat het goed, Isa is vandaag alweer 1 week oud dus vandaag de laatste dag kraamhulp en dan zijn we samen met ons gezinnetje. Vannacht weer even een aardige nacht gehad gelukkig. Tygo is helemaal weg van zijn zusje, kusjes geven vasthouden en heel lief voor haar, zo schattig om te zien. Echt weer genieten zo'n kleintje.
liesje: klinkt niet best! als t niet gaat, bellen heh!!!!! wendy: oei das niet fijn voor je man! net nu hij vakantie heeft! heb je een mail gestuurd met bevallingsverhaal
ja weet ik peertje...maar ik wil de vk niet bellen voor elk wissewasje/pijntje ik weet wel dat ik dat wel moet doen ik ga zo eerst maar even wat eten en kijken of het wat afzakt
Wat balen voor je man, net nu zeg!!! Hopelijk geen galstenen... Liesje, toch in het oog houden! Hier ook erg misselijk en hoofdpijn, maar kan ook van het weinige slapen komen. Na wandeling is 'het' weer wat aan het rommelen maar niet zo sterk als daarstraks... heb wel de indruk dat mijn buik 'gezakt' is!
blijft toch wel spannend hoor Ineke vorige week was de hoofdpijn plus misselijkheid te wijten aan de hoge bloeddruk, nu zou ik toch willen dat ik een bloeddrukmeter thuis had
@mrsmiami & hubby, Gefeliciteerd met jullie dochter sophie Leuke naam en wat een plaatje zeg. Geniet ervan! @Ineke, Spannend hoor hoop dat het doorzet voor je. @Liesje, Je kan altijd je bloeddruk even bij de huisarts op laten meten. @Wendy, Betereschap met je man. Nou heb weer helemaal bijgelezen kan ik al weer weg. Kan niet echt bij blijven zo. @Fem voor het geval je er overheen gelezen heb. Je mag me buddy wel zijn hoor.
Ik heb gelukkig zo'n goedkope pols bloeddrukmeter. In de vorige zwangerschap voelde ik me vaak niet zo lekker, dat was dan uiteindelijk door de lage bloeddruk. Vond het prettig dat terug te zien op de meter. Ook al is ie niet zo nauwkeurig als bij de VK vind het altijd een grote opluchting als ie 'goede cijfertjes' aangeeft. Maar ja, je koopt ook niet meer een bloeddrukmeter voor een paar dagen. Misschien iemand die je kent die er 1 heeft? Als je trouwens eerder last heb gehad van hoge bloeddruk zou ik toch gewoon de VK bellen!
nee voor die paar dagen haal ik er geen eentje meer, dat vind ik idd een beetje zonde. Ik ken ook zo niemand die er eentje heeft. Gisteren was mijn bloeddruk weer prima trouwens, 125/70 in vergelijking tot afgelopen vrijdag 140/80
@Wendy; hoe gaat het met je man?? Ik heb ook een niersteenaanval gehad, met ook veel pijn aan de rechterkant van m`n rug en in m`n lies. Moet hij ook veel overgeven en kan hij niet rustig zitten/liggen omdat dat niet kan vanwege de pijn?? De pijn in m`n rug verdween door een warme pakking er tegen aan te houden, hierdoor ontspant de urineleider en kan het steentje er doorheen waardoor de pijn verdwijnt. Misschien een ideetje voor je man? Steentje ben ik pas na 3 dagen verloren, dat hoeft niet vandaag te zijn.
Jaaa MrsMiami ook bevallen! Gefeliciteerd met jullie dochter. En geinen tussen de persweeen door, haha, dat hoor je niet vaak . En dank je wel voor het prachtige verhaal Kevin, krijg er tranen van in mijn ogen! En wat een prachtige dame hebben jullie op de wereld gezet, Sophie is een mooi meisje. @Wendy, vervelend zeg van je man! Hopelijk valt het mee en zijn het geen galstenen... @Marleen, MOET Luuk slapen met de gehoortest? Bij ons komen ze vrijdag weer, maar ze heeft niet gezegd dat Owen dan moet slapen (ook voor de 3e keer).Oh lees net dat hij geslaagd is, fijn om te horen! @Ineke1983, haha moest wel even lachen om je verhaal over de hond en de "kennismaking" met de buurvrouw . Misschien heeft dit opgelucht en komen de weeen weer terug en nu zetten ze door! Ik hoop het in ieder geval voor je... @Peertje, wij leggen Owen inderdaad ook nog op zijn zij (ook omdat hij wel eens spuugt), maar tegenwoordig mag het niet meer en moeten ze op hun rug... @Liesje, dat klinkt niet goed hoor, ik zou toch even bellen! Zeker omdat je urine al niet goed was... @Aapje, lekker dat jullie naar huis mogen! Geniet ervan!!!