November mama's 2010 - deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IreneH, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Hier, ik wilde vanochtend al even reageren, maar we moesten hals over kop naar de ka. We zouden vandaag telefonisch een afspraak hebben en als wij twijfelden, dan konden we 's ochtends bellen en 's middags langskomen. Maar we belden vanochtend dat we toch graag langs wilden komen en konden om 10.00 uur al terecht! Ze heeft Owen weer nagekeken en ze zag ook dat hij ontzettend veel perst en last heeft van zijn darmpjes. Waarschijnlijk heeft hij vreselijke last van de welbekende "driemaandskolieken" en daartegen kunnen ze niets doen. Maar...hij groeit niet heel erg goed, nog niet dat ze zich zorgen maakte, maar het was wel iets om goed in de gaten te houden. Als wij het zelf niet meer trekken, dan wordt hij een aantal dagen opgenomen ter observatie en ook als hij dus niet goed groeit, wordt hij waarschijnlijk ook opgenomen. Vooralsnog deden wij het goed en zolang wij het nog "trekken" en hij goed groeit, mag hij thuis blijven. Ik zat er gisteravond werkelijk compleet doorheen (Owen slaapt dus bijna niet van de pijn en dat merk je ook aan hem :(. Gelukkig zag de ka dus ook duidelijk in dat het erg zwaar is op deze manier en ik hoop nu eigenlijk alleen maar dat hij goed blijft groeien of liever beter gaat groeien. Kortom: de "ellende" is nog niet voorbij bij ons :(:(

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    lief09:
    hij heeft tussen de pijnaanvallen door geen last en kan gewoon rustig zitten ofzo. hij hoeft niet over te geven maar moest vannacht wel heel veel boeren. heb nu twee kleine zeefjes gehaald voor bij de wc's boven en beneden zodat hij kan zien of hij een steentje uit plast.
    mn vader heeft het ook gehad en is t steentje ook pas na een paar dagen verloren.
    vervelend zeg dat je er 3 dagen mee hebt gelopen! is dat lang geleden?
    zal t m zeggen van die warme kruik.. bedankt voor de tip!

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    debby:
    ahh meis toch... nog steeds niet voorbij die ellende.. :(
    snap heel goed dat je daar verdrietig van bent en er doorheen zit.
    en idd als het echt te veel wordt dan misschien toch maar even een opname voor t arme mannetje zodat papa en mama ook even op kunnen laden? is niet leuk maar misschien geeft het dan nog een keer klein beetje rust voor jullie.. ?

wederom heel veel sterkte met de kleine man.. *dikke knuffel van voor z'n mama*

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Op zich wisselen we elkaar nu af, dat scheelt dat Arnoud even thuis is, en redden we het nog redelijk. Alleen ik merk dat mijn emmertje vol zit en daardoor dat ik erg prikkelbaar ben en ook tegenover Ryan. Arnoud is nu met zijn ouders aan het bellen om te kijken of Owen daar deze week nog een nachtje heen mag, zodat wij even bij kunnen tanken...op deze manier kunnen we een zkh-opname nog uitstellen.

5. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik heb het gehad met 34 weken zwangerschap, daardoor moest ik een nacht blijven in het ziekenhuis. Ik heb niet gevoeld dat ik het steentje heb uitgeplast, ik vond hem in m`n ondergoed.
    Ik had aan een stuk door pijn en werd ook ineens heel erg ziek. Ik voelde me echt heel erg beroerd, maar denk dat iedereen weer anders reageert op ziektes.

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Debby: Het houdt dus nog niet op voor jullie. Dikke knuffel voor jou en je mannetje.

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    tja er mag zoveel niet, maar als ze daardoor beter slaapt vind ik t best;)

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    pff meid, t houdt niet op heh!!! veel sterkte ermee...kan me voorstellen dat t je opbreekt!

9. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Debby dikke knuf voor alle ellende..
    Ik hoop zo dat het snel lekker gaat lopen bij jullie.

Mrsmiami en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter Sophie!

Wederom een knuf voor alle nog zwangere mama's.

Aapje geniet lekker verder in huis.

Wendy sterkte voor je man. Nierstenen zijn erg pijnlijk, die heeft mijn vent ook al eens gehad. Die lag hier letterlijk over de grond te kruipen toen. Ik hoop niet dat het dat is.

Wij zijn aan het genieten in huis van onze twee kindjes. Heerlijk!
    Thijs is sinds half 10 vanochtend in huis.
    Voel nu wel hoe moe ik eigenlijk ben, maar dat weegt niet op tegen wat ik voel als ik mijn dochter en zoon samen zie. Ik ben weer op de wolk geklommen.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Ik had in eerste instantie begrepen dat Luuk MOEST slapen bij de gehoortest, maar als hij héél rustig ligt mag het ook. Er mag geen spierspanning zijn, maar dat is dus erg lastig en daarom het best als ze slapen.
    Wat rot toch dat Owen niet goed groeit. Je moet er ook niet aan denken dat ie weer opgenomen zou moeten worden he.. :(

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha wij doen het ook hoor, omdat Arnoud kaal is (en al vroeg kaal werd) en dan heb ik liever dat mijn jongens een mooi schedeltje hebben...

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Als ik er alleen al aan denk, dan word ik al verdrietig. Ik zou het even niet trekken hoor, als hij weer opgenomen moet worden. Daarom hebben we nu ook zelf ervoor gekozen om het nog even zelf te doen zolang het nog gaat en mijn schoonouders in te schakelen (Owen gaat vanavond weer uit logeren). En als ik dit schrijf, biggelen de tranen alweer over mijn wangen....

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Dag dames!!!
    Ben weer terug van de gyn: hij wou nog eens strippen maar toen hij 'er aan begon' zei hij dat hij dat niet meer kon doen omdat mijn vliezen op barsten staan... ik heb ook een scheurtje...
    Vandaar dat hij denkt dat het vannacht zal gebeuren en anders moet ik morgen om 7u30 binnen in het ziekenhuis om in te leiden!!!
    Echt een gek gevoel, weten dat het nu morgen ZEKER zal gebeuren!!!

Ben eigenlijk best wel bang voor dat eventuele inleiden eerlijk gezegd... hij zei dat hij hoopte dat het vannacht zou gebeuren omdat dat sneller gaat dan inleiden!

Sindsdien nog meer druk naar beneden (meisje is nu toch al veel meer ingedaald) en weer hevige weeen... amaai dat belooft voor vannacht en morgen!!!

Knuffel aan Debby!!!

14. Indigo

Indigo Lid

12 nov 2010
    99
    0
    0
    Ineke wat ontzettend spannende avond/nacht zal dat voor je gaan worden. Ik hoop dat het allemaal vanzelf op gang komt en verder zal gaan en dat je verder niet meer ingeleid hoef te worden. Morgen dus hoogst waarschijnlijk de grote dag voor je!!!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ineke, spannend hoor! ik hoop dat het voor die tijd vanzelf komt.

Ik wil oooooook!

16. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ineke wat spannend zet um op;)

17. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ineke wat spannend! succes en hoop dat het toch zelf doorzet.

Bevallen dames gefeliciteerd met jullie wondertjes!

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    precies;)

20. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    oooo spannend meid!!!hoop ook dat t vanzelf doorgaat zetten vannacht!!! zet m op meid!!!!!

Deel Deze Pagina