November mama's 2010 - deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IreneH, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marjoM: nee hoor! ;) dat hoeft niet perse hihihihi laat maar lekker komen das veel leuker..

liesje: hoop dat je nog wat heb kunnen slapen vannacht??

hier een minimeisje dat van 00.45 tot 6.45 heeft geslapen.. wauw!

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hoi dames,

straks om 09.20uur heb ik afspraak bij de gyn en hopelijk is mijn bmm rijp genoeg, zodat hij niks hoeft te doen en dan morgen gelijk begint met inleiden..

duimen jullie voor me..

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier hetzelfde hoor.... Ik weet ook niet wat oefenweeën of voorweeën zijn, heb ze nog nooit gehad. Ook de vorige zwangerschap niet.

@ Wendy: Wow, wat goed van je meisje zeg, zo lang doorslapen al!

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    zal ik doen meid!
    hoop het voor je!

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Nazli: Succes bij de gyn.

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    jaaaa goed van d'r he??

ze huilt ook helemaal niet veel.
    maar daardoor heb ik wel meer moeite met de momenten dat ze dan wel een poosje doorhuilt bv voor het slapen gaan...
    kan daar niet zo goed tegen.
    maja.. zal wel een kwestie van wennen zijn...

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Zo ik meld mij weer voor de zoveelste dag met een BIB ;)

Na gisteravond toch regelmatige weeen gehad te hebben is het weer gestopt, daar was ik gisteren ook al wel bang voor :(
    Vannacht natuurlijk weer wakker en nog maar een klein beetje geslapen helaas

Wendy, wat goed van je meisje zeg...dat soort nachten daar zou ik op dit moment voor tekenen zeg ;)

Nazli, ik duim voor je meid

Marjo, ook jij gaat wel bevallen meid..ik heb bij de eerste ook nooit geen voorweeen of zoiets gehad en uiteindelijk toch wel bevallen met 41+6

Coco, hoe is het met jou meid?

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja gaat nog goed hoor. Op zich hou ik het lichamelijk ook allemaal nog wel vol, maar ik wil gewoon bevallen. Ben zo benieuwd naar beebje.

Gisteren bij de vk geweest. Alles was goed. Dus weer afspraak maken voor volgende week; DECEMBER!!! Ik dacht bij mezelf "Dan wil ik echt niet meer hoor."

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat is waar zeg....volgende week is het alweer december :$:$:$
    Ik moet deze week bevallen hoor :p

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, ik liever ook. Terwijl mijn man al maanden roept dat ik 1 december ga bevallen. Nou, oke, dat gaat nog net. Maar ik wil echt niet met Sinterklaas bevallen hoor.

Maar goed, het komt wanneer het komt, lekker afgezaagd maar is wel zo.

Ik ga nu even douchen.

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou Sinterklaas haal ik gelukkig niet want dan hebben ze me sowieso al ingeleid (hoop ik toch??????)

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ah idd volgende week al december... :$
    hoop dat iedereen nog in november mag bevallen.

er is er 1 (nanny) die in dec uitgerekend is maar die krijgt een geplande ks in november dacht ik dus dat zal toch echt niet lang meer duren denk ik?

en dan jullie nog.... dames.. zet m op ... ! er is geen volle maan meer dus jullie zullen het op eigen kracht moeten doen..
    ik reken op jullie! :p :D ;)

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    die volle maan hechtte ik sowieso geen waarde aan hihi

ik ga straks maar even de vk bellen, voel het beebje weinig..gisteren maar 3 keer ofzo en vandaag nog helemaal niet

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nee snap ik.. volle maan heeft niet voor iedereen haar best gedaan.....

stomme maan..

owww das wel weinig! zou idd gelijk ff bellen naar vk!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo het beebje deze week niet uit zichzelf komen

16. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Heb ik ook nooit gehad... bij mij braken mijn vliezen ineens....en 8 uur later kreeg ik direct weeen om de 2 minuten..... en 7 uur later is ze geboren! maak je niet druk.... het komt ineens....:)

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    hoi meiden,

Hoe is het hier? Ik ben gisteren de hele dag op stap geweest (en doodmoe toen ik thuiskwam ;)) dus ik ga even reageren op gisteren :).

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ MrsMiami;
    Ohhh, wat heerlijk dat jullie dochter er is; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Elizabeth! Wat een prachtig meisje!!!!

@ MrsMiami-man / Kevin;
    Wat lief dat je het verhaal hier plaatst! Ook jij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En wat een plaatje!

@ Coco;
    Hoe is het daar met jou??

@ Ineke;
    Oh, wat spannend dat je wat weeën gehad hebt... En hoe is het nu? Shit ik lees dat het isstilgevallen, nee he....:(. Oh leuke buren heb jij ;), geef je groot gelijk hoor, ben je je frustraties weer ff kwijt ;). Ohhh, je vliezen staan op het punt van breken, nou, ik ben zo benieuwd of het ondertussen al zover is!!! Heel veel succes vandaag in het zkh, je kunt het, zet hem op he!

@ Wendy;
    Hoe is het met je ventje, wat was er met hem aan de hand? En hoe gaat het nu met hem? Oh nee he nier- of galstenen, dat is balen zeg :(. Hopelijk helpen de zetpillen een beetje....

@ Lot23;
    Fijn dat het daar zo goed gaat, vandaag 1e dag zonder kraam, spannend hoor, fijn dat Tygo zo lief op zijn zusje reageert... :)

@ Liesje;
    Nog BIB? Ik ben zo benieuwd naar vrijdag... Gaat het een beetje met je hoofdpijn & misselijkheid???

@ Sensee;
    Hoe is het daar, hoe gaat het met Jaime??? En hoe vind zij het nou om grote zus te zijn??? Mbt slee; Hier bij de ToysXL gezien (Rdam Alexandrium), hebben ook een online shop! Hier trouwens ook zo'n hongerlapje hoor... Hier ondertussen ook 4 scheppen... denk toch dat ik ga overstappen op Omneo...

@ Aapje;
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat, lekker van genieten idd!

@ Marleen;
    Hoe is het afgelopen met de hoortest?? Oh ik lees dat het goed is gegaan, fijn hoor.

@ Peertje;
    Hoe is het met jou????

@ Indigo;
    Ik duim voor je dat uk blijft zitten tot ná Thanksgiving ;) haha, zou wat zijn he?

@MarjoM;
    He balen van je slechte nachten.. :(, gefeliciteerd met je man! En jawel, jij gaat ECHT wel bevallen! Wedden? ;)

@ Kitty;
    Oh wat fijn dat het zo goed gaat met Nick! Nog gelukt met het shoppen???

@ Nazli;
    Succes bij de gyn, hopelijk gaat het snel gebeuren voor je!!!

@ Nanny;
    Ik had het gezien :D! Ik zal je mijn nummer PB'en :)!

@ DebbyKoops;
    Hoe is het daar??? Oh jeetje, lees nu je update mbt Owen, jeetje, dat een gedoe toch steeds :(, ik hoop zo dat hij snel wat gaat groeien en dat het allemaal snel eens voorbij is, arm ventje. *dikke knuffel voor jullie*, en ik snap best dat je prikkelbaar bent daardoor hoor!!

@ Miza;
    Ohhh, Thijs is thuis, wat fijn!!! Geniet lekker op je wolk he!

Mbt voeding;
    Hier netjes om de 3 uur en 's avonds willen we nog weleens rekken dat er 4 uur tussen zit, gemiddeld komt Renzo 1 keer per nacht, van de week een keertje om half 5 (na de laatste fles van 00.00 uur) en daarna pas weer om half 9 ofzo (en dan geven we om de 3 uur), wij zijn de flessen nu wel aan het verhogen naar 4 scheppen in de hoop dat hij de nachtvoeding overslaat ;).

Zo, heb er ff over gedaan maar ben helemaal bij, heb niet heel erg uitgebreid op iedereen gereageerd want zat heel lang me Renzo op schoot en maar 1 hand te tikken. Toen moest ik steeds op en neer lopen voor de speen, grrrrrrr.... hahahahaha.

Nou meiden, ik hoop op babynieuws vandaag!!!! Ik ga als een witte wervelwind door mn huis want mn collega's komen vanmiddag op kraamvisite :D!

xxx van mij

19. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Goed om te lezen dat voorweeen niet perse hoeven. Ik lees er hier zoveel over dat ik inmiddels begon te geloven dat het een voorwaarde voor de bevalling moest zijn :)
    Morgen naar de gynaecoloog. Kijken wat die zegt en of ze nog 'iets' doen. Ze wilde me nav de keizersnede niet te lang door laten lopen zeiden ze in eerste instantie, maar ja dan moeten ze meteen vrijdag wat doen anders wordt het alweer maandag en dan zit ik al tegen de 42 weken aan.
    Inleiden ben ik zelf ook niet zo'n fan van want ik ben doodsbang dat het litteken gaat scheuren...maar ja je moet wat he. Kleine moet er toch eens uit...
    Dank voor de felicitaties overigens @fem. Ik zag mijn man net vlaai naar binnen brengen, dus daar ga ik eens een stukje van afsnoepen ;) Ons ventje is uit logeren en komt eind van de middag weer terug, even helemaal niets doen vandaag!

20. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland

Deel Deze Pagina