Bij mij duurde het ook nog een aantal uren nadat ze mijn vliezen hadden gebroken, maar vandaag moet het toch wel gebeuren lijkt me We wachten allemaal in spanning!
Helaas zit alles nog potdicht en de gyn kon er niets aan doen.. Hij kon wel de weeen opwekken, maar dat het later een keizersnede kon worden, want de beebje is ook niet echt ingedaald. en ik wil geen keizersnede.. ik heb voor volgende week maandag afspraak gekregen.. Dus hopelijk kan ik echt met 40 weken bevallen.. mijn man gaat vragen of hij tot woensdag nog vrij kan nemen.. ik moet het nog even volhouden..
@Nazli: Vervelend zeg.. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waarom had je man de afgelopen tijd al vrij en niet rond de uitgerekende datum? Meestal neem je toch na de geboorte van de baby vrij?
Oh balen Nazli Nog geen nieuws van Ineke merk ik, spannend hoor!!! Wij zijn vandaag begonnen met Nutrilon Forte voor hongerige baby's, ben benieuwd of dit wat uithaalt, mn mannetje heeft zo'n honger...
Ik dacht er zal al wel baby nieuws zijn.. Maar hellaas nog niets Hier goed nieuws PEET HEEFT EEN BAAN eindelijk!!!!!!! Hij kan volgende week beginnen!! En gelukkig heeft hij toch iets gevonden in zijn eigen vertrouwde werk! Hij heeft de leiding over 2 jongens krijgt een bus van de zaak een tel een laptop wij zijn helemaal happy Jayson is een beetje pieperig vandaag hij lijkt wel steeds eerder gekomen voor voeding.. Probeer het een beetje uit te stellen met een speentje maar vind het ook wel zielig...
MrsNuke, jaaa gefeliciteerd met Peter z'n nieuwe baan!!! En geef je BV, want dan kan het wel een regeldagje zijn.
***Buddynieuws : Ineke stuurde volgende SMS: Kiekeboe! Ik kom even storen, want ik ben geboren. Mila zal ik heten en dat mag iedereen weten. Ik ben 3.2 kg en ben 48 cm groot. Het was een spoedkeizersnede. ***
Een hele dikke proficiat aan my buddy Ineke met de geboorte van jullie dochtertje Mila. Ik hoop dat de keizersnede mee is gevallen en dat jullie nu kunnen gaan genieten van jullie spruit! xxx
INEKE: GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE MILA! NU GENIETEN MEID!!!!!! MRSNUKE: GEFELICITEERD MET DE NIEUWE BAAN VAN JE HUBBIE!!!!! vervelend meid, misschien heeft jayson idd een regeldagje....zou m dan wel wat eerder eten geven hoor...zo sneu!
Net even gevoed maar hij viel weer inslaap. Geef ik hem aan papa zit hij te wroeten en ambetant te doen , nu is hij dus klaarwakker zoon-vaderband aan't opbouwen bij mij is ie rustig haha Dadelijk door voeden in rugbyhouding dan moet ie wel drinken (pompen of verzuipen noem ik het want dan is het echt dat het eruit komt gespoten). Ben stilletjes aan bij aan't strijken op een stoel op't gemakje en af en toe een pauze die de zoon voor me inlast Meiden met nog BIB VEEL SUCCES ,ben zo benieuwd wanneer IEDEREEN haar BEEB heeft of het allemaal novemberbeebs zijn of toch nog decemberbeebjes.
MrsNuke: wat fijn dat Peet een baan heeft gevonden! Goed man! En inderdaad wat betreft voeding, kan een regeldagje zijn (als je BV geeft). Ik loop de laatste dagen ook weer wat te rommelen met voedingstijden. Jennifer komt ook vaker dan ik gewend ben. Ik rek het soms met een speentje, maar vaak leg ik haar maar gewoon aan. Hopelijk komt er snel een nieuw vraag-aanbod balans... @Ineke: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER MILA! Oei een spoedkeizersnede... Ik hoop dat het verder ok is gegaan en dat jullie snel kunnen genieten van elkaar!
Ohjaaaaaaaaaaaa, daar is ze dan!!!!!! Ineke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!! MrsNuke; Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je hubbie, wat zullen jullie blij zijn!!!! Fijn hoor!