**** BUDDYNIEUWS van JEANETTE1982 **** Op 20-11-2010 om 18.08 uur is ze na een hele snelle bevalling mama geworden van prinsesje IZABELLA DANICA! Ze weegt 3905 gram en is 52 cm lang. **** Einde buddybericht ****
Jeannete gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.. Geiet van je kraamtijd en laat je lekker verwennen!
Ik ben net met mijn mannen de studio in geweest. Ze wilden alleen niet zo goed meewerken dus het resultaat is niet optimaal.
Ik had nog veel meer willen doen zoals Luuk met kleren uit en dan bloot op papa's arm en nog meer van dat soort dingen, maar toen ging ie huilen dus toen zijn we maar gestopt.
Leuke foto's hoor! Vind ze super leuk. Jeannette; van harte met jullie dochter! Aapje: Zet m op meid! Sterkte!
****Buddynieuws van Doobie**** Om 9.30 uur vliezen gebroken, ze mocht weer bellen als ze om de 4 min. weeen van 1 minuut heeft. Einde buddynieuws Spannend dus, heb net visite gehad dus kon nu pas posten, vanmiddag weer visite maar laat het zo snel mogelijk weten als ik meer weet. Doobie: Zet m op!
Morgen is Sara alweer 4 weken. Ze is hartstikke lief maar we lopen wel te tobben s nachts. Ze heeft al medicatie tegen reflux en dat lijkt nu beter te gaan, maar huilt nog erg veel s nachts en heeft last van krampjes, winderigheid, overstrekken, dus nog steeds ongerust hier. Verder is mijn knip open gegaan (een stukje) en volgens de HA groeit dat vanzelf dicht, maar nu 2 weken later nog steeds open en bloed ook bijna dagelijks. Dus ga komende week toch maar weer langs HA voor Sara en mezelf. Meiden met BIB: Succes met de laatste loodjes en de bevalling!
@Zora: Lijkt me goed om terug naar de huisarts te gaan. Open staande knip lijkt me niet oke en zeker niet als het dagelijks bloed. Wat rot dat Sara erg veel huilt 's nachts. Luuk overstekt zich ook heel erg en ik ga dinsdag met hem naar een osteopaat. Ben benieuwd of het effect heeft.
Nee dat leek mij ook niet Marleen, maar de HA deed er nogal nonchelant over 2 weken terug. Ga nu naar de andere HA (heb er 2) kijken wat die zegt. Jij ook sterkte met Luuk, hopelijk kan de osteopaat iets voor jullie betekenen.
@volle maan: ik ben benieuwd of het fabeltje waar is... @jeanette1982: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Izabella! @Marleen1979: aaah, wat een knapperds! Hihi, alledrie trouwens! @Doobie: de bevalling is begonnen. Succes meid! @Zora: he, vervelend van je knip. Hebben ze de hechtingen te vroeg verwijderd?
***Wederom Buddynieuws van Doobie*** Vandaag om 12.34 uur is Luca Robert geboren! In een recordtempo van 3 uur. Onze knul weegt 3940 gram en is aardig groot! We maken het goed. Groetjes Doobie en Doobieman. *** Einde buddynieuws*** Doobie en Doobieman van harte met jullie zoon Luca! Geniet van elkaar!
Wooow Doobie, dat is rap gegaan....hopelijk gaat het goed met jullie! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Luca Robert! Geniet van deze bijzondere tijd!!
Marleen, wat een mooie fotootjes zeg!!! Leuk als je dat zo mooi kan! Zora, wat jammer dat je meid zo huilt 's nachts... heb al gehoord dat inbakeren soms helpt? Weet niet of je dat al eens geprobeerd heb en ben niet echt ervaren hierin, maar dat heb ik al eens opgevangen... En wat vervelend van de knip!!! Jeanette gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Doobie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!
zo ben ik ook weer. en babynieuws nog wel! @ Jeanette, gefeliciteerd met je dochtertje! @ Doobie, meid ook gefeliciteerd met je zoontje. wat een snelle bevalling. Super hoor!! @ Zora, vervelend zeg van die knip, maar daar moet je wel ffies achteraan gaan. Want een vriendin van mij had dat ook en daar is het niet mooi gedicht uiteindelijk (gewoon puur omdat die HA het niet belangrijk vond) Nu heeft ze 3 gaatjes! Dus echt ff achteraan gaan hoor... Nou hier nog steeds een BIB. Wel heel de dag om de 4 minuten harde buiken. Dus wie weet doet volle maan nog wat... Wie zien wel