Foei marleen!!! Laat het CB het maar niet horen . Die vrouw van cb die hier vanochtend was vroeg hoe slaapt Sacha. ik in een side sleeper. Ja maar je weet toch dat dat gevaarlijk is bla bla. Ze zei als hij zich omrolt dat hij dan op zn buik terecht komt. Ik zei al 1 hoe die dat zou kunnen doen begrijp ik echt niet en 2 als hij dat doet rolt hij toch over dat andere stukje heen en komt hij volgens mij op zn rug terecht . Daar werd ze even stil van....
Lastig meid. Luukske heeft ook zo''n ballon gehad toch? Die hielp niet. Mss kan je haar naar ervaringen vragen?
@auto manlief heeft een audi a4, geen avant hoor! Maar de ruimte is prima. Kan behoorlijk wat in de achterbak en ook achterin is veel ruimte. Jaime heeft zelfs in haar stoel zo'n benen steun die ze omhoog kan doen. Ik heb een 307cc. Achterbak ruimte is heeeeel ruim maar goed moet ook het dak in gevouwen worden . Met dak erin past de wagen er nog wel in. Achterin bij mij wat krapper. Een echte gezinsauto is het niet met vooral een man van 1.93 wat lastig. Maar goed we gaan meestal met de audi. Ik moet mezelf echt een schop onder mn kont gaan geven. Beetje baalgevoel de laatste dagen... Is zo koud buiten echt wandelen zit e rniet in en bovendien ook nog geen goed idee voor mij. Manlief werkt overdag en dan haal ik Jaime aan het einde van de middag en dan is het alweer donker. BAH!!!!! Maar van binnenzitten word ik alleen maar meer humeurig. Beetje zo'n nutteloos gevoel op het moment... Moet zo echt wat dingen op de post doen anders krijgt manlief zn bonus niet, post voor plek kdv en dan boodschappen doen. En tanken...echt interessant kun je dat niet noemen...helaas. Sorry voor mn zeikbericht..
margootje: wat een moppie!!! fijn dat t zo goed gaat! lekker van genieten!!!! marjoM: spannend meid!! uiterlijk zaterdag heb je je beebje! suc6 morgen!
marleen; ik hoop dat dat kussen iets helpt voor Luuk! sensee: whahaha jij gaat er nog lekker tegen in! ik zeg gewoon niet dat tess nog op dr zij slaapt! en zeg netjes ja en amen gaat t lichamelijk nog niet zo met je dat wandelen niet echt een optie is? ik loop wat af! heb ik nog nooit gedaan als t maar droog is...koud maakt niet uit en Tess snurkt lekker door!
Ja kan wel wat wandelen maar nog niet echt lange stukken. Maar meer ook gewoon dat ik me zo nutteloos voel.. De dingen waar ik mee bezig ben zijn van die suffe dingen. En sinds ik jouw tip heb gevolgd met de voeding heb ik helemaal geen kind aan Sacha. Ik hang maar wat in huis, wasje vouwen, wasje draaien, flesje maken, flesje geven... Oh ik zeg het wel gewoon tegen cb hoor, maar met een gezicht ga vooral geen uitgebreide discussie met mij aan..haha. Ja niet zeggen kan natuurlijk ook...hihi
Ha meiden, hier verder nog geen babynieuws? Hier een drukke dag (en een gebroken nacht) achter de rug, ben gebroken, echt. Hahahahaha. Ik kom snel weer reageren! xxx
hihih suffe dingen.....joh, over een aantal weken moet je weer aan de bak en moet je alles tegelijk doen, zou dr maar ff van genieten! wel lekker dat sacha t nu zo goed doet hahah als je je maar niet laat omlullen door t cb
Ja, ik scoor ook geen punten met dat zijligkussen Ik zie er ook weinig kwaad in, want hij kan volgens mij niet doorrollen. Roel is ook nooit op zn buik gerold toen ie in dat ding lag.
Nee Jaime ook niet hoor. En die lag er best even in. Moet ik wel zeggen dat Sacha van de week op de bank lag en zich afzette met zn voet en dus wel zo omrolde. Maar verwacht niet dat hem dat lukt met dat stukje schuim voor zn buik als hij in de side sleeper ligt..
Oh nee hoor die tijd hebben we gehad. Maaaaarrrr ik ben nogal van het alles tegelijk doen.. Dit weekend maar even er opuit om wat leuks te doen. In Kasteel haarzuilens is er een christmas iets...allemaal leuke kraampjes met leuke spulletjes. Mss daar even naartoe.
gelukkig hihih ja dan moet je t van de weekenden hebben! oo leuk, wij reden dr vorig wknd nog langs, moesten naar schoonzusje die in harmelen woont!
ik heb toevallig gisteren op de site zitten kijken naar die fair bij Haarzuilens. Zag er erg leuk uit. Wij gaan misschien ook wel even kijken.
Haarzuilens is sowieso al leuk ook heh maar die markt lijkt mij ook echt leuk. Wij zijn pasgeleden ook in haarzuilens geweest...gaan meestal in het najaar voor de kastanjes en onze notenboom (hazelnoten). Tas vol kastanjes mee naar huis. WAs alleen een zware tegenvaller dat ze de hazelaar hadden gekortwiekt....en dus ook echt helemaal.. Marleen mss komen we elkaar wel tegen..hihi
Ik denk dat we zaterdag gaan. Zondag hebben we sinterklaas op Michiel zn werk. Jaime had geen zin zei ze...nee ik vind dat niet leuk. Maar ze slaapt vrijdag bij opa en oma en wij halen haar zaterdag einde middag weer op. Denk dat we dan eerst haarzuilens doen en dan haar halen.
Wij hebben sinterklaasviering op zaterdag op hubby's werk dus als wij gaan, dan gaan we op zondag. Dan zullen we elkaar dus sowieso niet tegenkomen
Nee dan komen we elkaar niet tegen. Ik ga het hongerlapje maar weer eten geven...Zn 5e voeding vandaag gerekend vanaf middernacht. Hij drinkt echt consequent 110 cc nu met uitschieters naar 130.
@Sensee: Wauw! Dan drinkt ie echt heel goed. Luuk drinkt af en toe rond de 110 of iets meer, maar meestal blijft het iets onder de 100 steken.
zo dames wat een geklets hier zeg! Nou ik kom me ook weer ff melden. tis ook zo druk joh met een kleine. Gelukkig is het wel een heel zoet meisje. Haar eerste nachtje in het ziekenhuis was vreselijk..... Lag met allemaal snurkende moeders en huilende baby's op 1 kamer. En ik wilde zo graag slapen was natuurlijk om 21.51 bevallen van mn meis en lag pas gewassen en al om 2.30 op de zaal. Dus wilde slapen. maarja dat ging niet. Borstvoeding kwam maar niet op gang. Dinsdagnacht lag de kleine heel de tijd te huilen omdat ze honger had en ik nog geen druppel kon geven, vond het zo erg. dus maar water gekookt en aan haar gegeven. Voelde me zo schuldig. gisteren kwam er pas voor het eerst voeding uit mn borsten en dat was dan ook haar eerste voeding. Gelukkig kwam het daarna wel op gang. Wel met kolven en een tepelhoedje. Vannacht en vandaag heeft ze al aardig wat voeding op. En daardoor is het ook een heel tevreden meisje. Alleen die krampjes! Vind ik zo super zielig!