Nou inderdaad goeie keuze van jullie om weer naar het ZH te gaan. Dan weet je waar je aan toe bent. Ik hoop ook echt voor je dat hij morgen weer naar huis mag en dat dan alles gewoon lekker goed mag gaan. Sterkte meid, tgaat je niet in de koude kleren zitten zo'n ziek kleintje!
Coco en Indigo: kom op meiden!! Allebei 40 weken vandaag. Coco: vreemd hé, overtijd lopen terwijl je eerder met 39 weken bent bevallen. Ik had precies hetzelfde. Met Denise bevallen op precies 39 weken en nu met 41+1..
gelukkig ben ik dus niet de enigste.. fijn dat jullie meisje het zo goed doet! het is een poppetje (kijk je foto's op hyves) las dat je lekker ging wandelen vandaag geniet ervan en ook van de aandacht die je krijgt onderweg.. dat is ook weer leuk!
Buik missen: hier ook!! het voelt zo leeg aan in mijn buik...geen getrappel en gefriemel! en zo onbegrijpelijk dat dat kleine kindje zo in je buik heeft gezeten.
Nee, nog helemaal niks. En ik wil ZO GRAAG!! @ Debby: Ik hoop echt dat Owen morgen weer mee naar huis mag. Lijkt me echt erg om je kleintje thuis te moeten missen. @ Jootje: nee, inderdaad , hoop niet dat ik ook zo lang moet wachten. Maar ik vind het nu al een raar gevoel/idee, dat overtijd lopen. En dan ook nog mijn schoonouders die speciaal voor mij hun vakantie hebben afgezegd om stand-by te staan voor ons zoontje... dat had straks achteraf helemaal niet gehoeven. Voel me daar best lullig om al kan ik er natuurlijk helemaal niks aan doen.
hier nog een mama die het gekriebel in d'r buik mist hoor! hihihihi echt raar.. hebben net weekje landal geboekt dus graag iedereen voor a.s. maandag bevallen!!! (ivm aanpassen site)
je had het beter via centerparks kunnen doen hebben nu echt hele goedkope aanbiedingen vanaf 8 euro pp pn
heb ik gezien maar daar moet je het huisje met volledige bezetting boeken.. dus 2 personen + baby = melding 'teveel baby's geselecteerd' en 4 personen = volle mep van 4 personen betalen terwijl we niet met 4 personen zijn.. kwamen we veel duurder uit....
aha oke ik had dus niet helemaal goed gelezen dan heb niets gezegt wel lekker zo met zijn 3en even weg!!
Zooooooo, ik loop een week ofzo achter... Hopelijk gaat alles goed met de dikbuikies en de mama's! Even kijken wie er ondertussen ook bevallen is. @Doobie: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Luca @Jeanette1982: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Izabella @Aapje79: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Yara @Nony: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Feline @IreneH: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Sara @MrsMiami: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Elizabeth @Ineke1983: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Mila @Liesje76: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Lorenzo @MarjoM: GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Sophie Waaaaauw, wat veel roze!!! Hier gaat alles eigenlijk wel zijn gangetje. Ze zeggen wel, een derde kindje is een toetje. Nou, zo voelt het ook wel. 't Is echt genieten hoor. Marjolein groeit goed op mama's melk. Ze ziet wel wat geel, maar de bloedwaardes zijn in orde, dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. Ons arme meisje is nu al drie keer geprikt. Twee keer om bloed af te nemen en een keer de hielprik. Donderdag mag ze weer een paar buisjes bloed inleveren. Ze wordt gecontroleerd op schildklierafwijkingen, omdat ik een trage schildklier heb en antistoffen(?). Volgende week mogen we dan naar de kinderarts voor de uitslag. Ik ben benieuwd. De kraamhulp is vandaag voor het laatst geweest. Het was een schat van een mens, maar ik ben toch wel blij dat ze weg is. Nu mogen we onze meiden zelf in het gareel houden. Gelukkig is manlief deze week ook nog vrij, dus kunnen we samen genieten. 't Is alleen balen dat Evelien wat ziekjes is. 's Avonds gaat ze zo moeilijk slapen, dan zitten we tot laat met haar op schoot. 't Zal wel overgaan, maar toch... Zo, en nu naar boven, want Marjolein is wakker geworden van Eveliens gemopper/geschreeuw/gehuil... 't Is ook weer voedertijd... Groetjes, Nelly
@ Wendy: Geniet van jullie weekje weg. Welk park gaan jullie? Enne... ik doe mijn best om voor die tijd te bavllen, maar ik kan niks beloven hoor!
mooie foto's mrsnuke!!!! coco: we gaan naar park 't Loo.... ben benieuwd hoe we het gaan vinden.. (onze eerste keer naar zo'n park)
heb even de laatste mama's gechecked; er zijn er nog 3 over.. katrien had al heel lang niets gezegd op t forum, dus die heb ik er maar van tussen gehaald, nanny blijkt 26 nov te zijn bevallen (geplande ks) en eevita is ook bevallen maar hoe, wat en wanneer, geen idee ... dotje zou nu zo'n 3 wkn over tijd lopen maar neem aan dat die ook niet meer bib heeft, heb haar een pb gestuurd om het te vragen...
@ MrsNuke: Mooie foto's! @ Wendy: dat park ken ik niet. Ken wel andere parken van Landal en vindt zoiets als gezin zijnde altijd erg fijn. Veel plezier. Ooohh, ik blijf echt als enige over op de lijst he. Vandaag de laatste dag november. Nou, ik reken er niet op dat het vandaag nog gaat gebeuren....
Gisteren op controle geweest, nog steeds potdicht, maar de baby zit wel vast in mijn bekken. In het boekje heeft hij wel geschreven dat het bm is verweekt. Donderdag moet ik gaan voor een ctg scan, de gyn gaat kijken of alles in orde is. Als ik dan een paar cm ontsluiting heb, gaat hij mij donderdag mij inleiden, anders niet.. En ik moet om de 2 dagen gaan voor een ctg scan.. Hij vertelde me dat volgende week dinsdag de laatste dag is, dan gaat hij mij zeker inleiden.. Mijn gyn laat niemand tot 42 weken lopen.. Snacht heb ik wel een paar keer weeen gehad, hopelijk heb ik dan al wat een paar cm ontsluiting gekregen..
hoi dames, even een teken van leven van deze kant, ik heb niet bijgelezen. Hier gaat het gewoon super, kan niet anders zeggen. Lorenzo doet het erg goed en de bv gaat ook goed. Zoooooo anders als met Rihanna. Deze keer hebben we ook een superkraamhulp! Gisteren zijn we al buiten geweest met z'n viertjes...even naar het winkelcentrum Ik zal binnenkort wat foto's spammen, maar ze staan nu nog op het toestel. Tot gauw