November mama's 2010 - deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IreneH, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Nazli: Nou, ik ben iig niet de enige die nog niet bevallen is, wat een opluchting... (ahum)
    Hier weet ik niet of er beneden al wat gaande is, verweekt, of ontsluiting of wat dan ook. Laatste controle was met 39 weken en toen is er niet gevoeld. Nu moet ik donderdag weer naar de vk, en ik weet eigenlijk niet wat hier de procedure is. Of ze zal voelen of wat dan ook... Ik wacht het wel af.
    Ik hoop echt dat mijn man gelijk krijgt, die heeft vanaf het begin al gezegd dat ik 1 december ga bevallen en daar teken ik voor.

Net belde een vriendin die elk jaar met een groepje zwarte pieten en Sinterklaas speelt. Of ze nog langs moeten komen dit jaar. Moeilijk hoor... Misschien ben ik dan echt net bevallen! Misschien bén ik wel aan het bevallen. Maar ik vind het zo geweldig voor mn zoontje als ze wel komen. Denk dat ik ze gewoon onder voorbehoud laat komen, kan altijd nog afbellen op het laatste moment.

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Liesje: Fijn dat het zo goed gaat met Lorenzo en de bv. Wat ging er niet goed dan de eerste keer met je dochtertje?
    En al naar buiten geweest, brr...
    Ben benieuwd naar de foto's.

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We hadden gehoopt dat Owen vandaag naar huis mocht, maar helaas :(. Gisteren overdag leek het goed te gaan, maar vannacht ging het weer stukken minder. Hij wordt nu getest op het RS virus, maar ze verwachten niet dat hij dat heeft. Hij moet in ieder geval vannacht nog blijven en dan wordt er morgen weer opnieuw gekeken. Als hij het virus wel heeft, moet hij blijven tot het over is, dat duurt meestal één of twee weken. Vooralsnog gaan we daar niet van uit, maar met ons 'geluk' weet je het nooit. Het viel mij al behoorlijk tegen dat hij vandaag niet naar huis mocht, omdat daar gisteren al over was gesproken en ze hem meer voor de zekerheid toen afgelopen nacht nog wilden houden :(.

Sorry...heb dus ook niet bijgelezen.

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    coco + nazli: hoop dat t snel mag gebeuren bij jullie!!!
    jullie zijn wel bikkels hoor!!!!!! laatste november dag vandaag!;)

5. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Coco en Nazli, hele dikke knuffel voor jullie hoor.
    succes met de laatste loodjes.

@ mrsnuke, wat een mooie foto's zeg en wat kijkt hij al wijs

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dank je wel dames, wij worden dan wel decembermamas..

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Coco, heb jij wel weeen gehad??

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah coco en Nazli nog niks :(. Ook geen voortekenen van iets?
    Ik denk ook dat voor jullie de baby pas in december wordt geboren. Al aan de andere kant, er zijn er hier ook die er maar 3,5uur over hebben gedaan toch?

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee, echt nog helemaal niks. Geen krampjes, geen (voor)weeën.... of misschien wel maar in ieder geval niks van gemerkt.

Maar mijn moeder zegt het altijd: Het komt op als poepen...:D
    (is van mijn broertje in 3 uur tijd bevallen)

En anders maar een decembermama, ook leuk.

MAAR NIET MET SINTERKLAAS!!!

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Coco, Ik voel alleen snachts nog wel wat, maar ik weet dan niet of het weeen zijn.. voor de rest heb ik alleen last van steken onderin.. decembermama is ook leuk hoor..

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    :D haha die is grappig

12. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Helemaal waar, Ik ben 26 november bevallen van een prachtige dochter. Ze heet Anne. Alles gaat goed moet alleen nog veel rusten!

Grtjs Nanny.

13. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @nanny: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Anne. geniet van elkaar!

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    dotje is ook bevallen, een dochter, Esmee!

(eerder deze maand al)

15. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Ga nog even teruglezen, maar toch nog even op de valreep een klein verslagje.

Het was dus zo dat ik vrijdag j.l. ingeleid werd, om half 9 moesten we er zijn. Na het inbrengen van ballon ging eigenlijk meteen het infuus eraan - dit was om half 11. De weeen begonnen eigenlijk meteen gelijk hoewel niet zo heftig maar wel al erg vaak. Zo ging het eigenlijk de hele dag door, langzaam werd het infuus opgebouwd. Na een aantal uren braken de vliezen, helaas had madam al wat gepoept in het vruchtwater. Om een uur of 6 werd het infuus dusdanig verhoogt dat ik echt vreselijke pijnlijke weeen kreeg om de minuut. Overigens was de ontsluiting op dat moment niet verder gevorderd dan 3cm. Goed, al met al na onophoudelijke pijnen (en schreeuwen :)) heb ik een verpleegster 'opdracht' gegeven iemand me wat pijnstilling te brengen. Gauw kwam de kl. verloskundige de mogelijkheden uitleggen. Geen keuze op dat moment, op naar de ruggeprik!
    Helaas ging het nog niet zo makkelijk, 2 of 3 keer prikte de goede man mis en vooral tijdens de weeen was dat niet erg fijn. Hoe dan ook, het lukte en ik was weer terug op de aarde.
    Daarna hebben ze een paar uren verder het infuus opgebouwd, ik kreeg er niet veel van mee qua pijnen behalve een enorme druk op blaas en achterste ;). Een goed teken aldus VK want dat zou de ontsluiting wel bevorderen. Afgesproken was dat om half 12 de gynacoloog zelf zou komen om te zien of de ontsluiting voldoende vorderde, want anders zouden ze toch echt andere maatregelen moeten nemen...
    Zo gezegd zo gedaan, de gyn. kwam om een uur of 23.15 en kwam tot de conclusie dat het infuus met weeenopwekkers 0 resultaat had in 3 uur tijd, nog altijd 3cm dus.
    Toen ging het hard, ze vroeg nog wel wat ik wilde maar kwamen samen op het antwoord dat een keizersnede eigenlijk een logisch gevolg was. Voor 0.00 moest het nog gauw gebeuren want tot die tijd was het OK personeel er nog. Alles ging dus enorm vlug, helaas viel de tijd in de OK wel enorm tegen. Bij Thom was hij er in een wip uit, maar bij deze 2e was helaas vanalles verkleefd (keizersnede en blindedarm vorige zw.schap) Het duurde echt enorm lang en was aan mijn bloeddruk en bloedverlies ook wel te merken. Ik heb enorm liggen trillen, had overal spierpijn ervan. Misselijk, hoofdpijn...pff!
    Daarna ging het ook allemaal wat anders, geen meisje en man op de uitslaapkamer maar moest naar de IC om bij te komen. Gelukkig knapte ik snel op en kwamen manlief en dochter er snel bij.
    Wonderbaarlijk genoeg is het herstel juist enorm snel (vooralsnog). Ik ben gisteravond al thuis gekomen uit het ziekenhuis en voel me eigenlijk best goed! Moet mezelf over het algemeen echt tegenhouden om meer te doen dan mag!
    Sophie doet het erg goed, ze heeft in het ziekenhuis nog wel een middag op de couveuse-afdeling gelegen vanwege snelle ademhaling en verdwenen zuigreflex, dat was wel even schrikken - maar ze mocht dezelfde dag alweer terug! Voor we weg mochten is ze nog een gemeen geprikt omdat de kinderarts vond dat ze wel erg geel zag, maar ook die waardes bleken heel erg mee te vallen.
    Dus, zoals ik zeg. Ze doet het goed, is een wolkje! Krijg nu al wel erg last van de krampjes, maar we zijn ervaringsdeskundigen dus zullen ons er wel doorheen slaan. Ze slaapt nu vredig en deze verliefde mama staart steeds naar het beeldtelefoonschermpje :D

Zo, en nu ga ik even teruglezen ;)

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hier nog steeds BIB..

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    NANNY: gefeliciteerd met jullie dochter Anne!!! geniet ervan!

MARJOM: gefeliciteerd met jullie dochter Sophie! wat een verhaal zeg! gelukkig gaat t nu goed, lekker genieten!!!

coco en nazli: suc6 meiden....tis december geworden!

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Coco en Nazli, ik hoop dat jullie beebjes er gauw zijn!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco en nazli, zet hem op....

20. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Nanny gefeliciteerd.

Coco en Nazli tja nu zijn jullie echt decembermama's!

Deel Deze Pagina