November mama's 2010 - deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IreneH, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Je mag anders de nageltjes ook vijlen. Bij Annabel deed de kraamhulp dat met zo'n babyvijltje, want dat vond ik toch wel een beetje eng.

@mrsmiami: spannend! Hopelijk heeft de VK goed nieuws en zijn die harde buiken niet voor niets geweest.

@wendy2010: ik ben benieuwd naar het geboortebord. Leuk is dat om zelf te maken he! Ik ben er ook bijna mee klaar... Naja, ik hoefde alleen maar het naambordje te maken, het bord had ik destijds voor de geboorte van Evelien gemaakt.

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wauw, daar is ze dan, Aapje; van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yara!!!

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ MrsNuke; ach, mijn banner is ook superwijverig :p whahahahahaha

4. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    Zo hier heel de dag harde buiken dus de VK is net wezen kijken.
    En ik heb nu 2 cm ontsluiting.
    En alles is rijp.
    De harde buiken blijven doorzetten.
    Dus het kan zijn dat ik vannacht misschien al gaat bevallen.
    Het gaat i.i.g. geen dagen meer duren.
    Hou jullie op de hoogte

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    AAPJE: GEFELICITEERD MET YARA! LEKKER GENIETEN NU!

mrsMiami: nou meid....nog 8 te gaan! hoop dat t doorzet.....misschien ff douchen...kan t bevorderen....

wendy: jaa spammen graag!!!!!

6. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    MrsMiami: hopelijk is het zover! In dat geval, veel succes!

Lilalien: ik herken wel het één en ander. Hier ook pas 'goed' geslapen de eerste nacht thuis, ook in stukken van 3uren.

De tweede nacht had Tristan krampjes (waarschijnlijk omdat de BV nog niet optimaal was) waardoor ik pas kon slapen om 7u. Vanaf 8u laat het personeel je niet meer met rust (ontbijt, afruimen, poetsen, kiné, fotograaf, ...) en in de namiddag had ik telkens veel bezoek.

Op een bepaalde dag heb ik maar liefst 16 personen over de vloer gehad... en ik had niks geslapen... (wat zou dat geweest zijn moesten we geen babyborrel doen )

Er waren idd heel wat blunders in het ZH. Omdat ik er zo lang over deed, heb ik 3 verschillende stagairs gehad. En een hele resem vroedvrouwen. (op een bepaald moment liepen de infusen door elkaar, ach, ik zou er eigenlijk wel 2 blz over kunnen schrijven)

Nu, ik ben weer weg. Eten maken en dan Tristan voeden xxx

7. babyproject

babyproject Niet meer actief

Je mag de nageltjes inderdaad wel vijlen! Maar alleen met van die kartonnen nagelvijltjes. Volgens mij heeft mijn man ze bij de HEMA gekocht.

Onze kleine meid krabte zichzelf ook (en mij), vooral in haar slaap. De krabwantjes werkten goed, maar sinds ik haar nageltjes heb gevijld, heb ik de wantjes niet meer nodig gehad. Vond het helemaal niet eng om te doen verder.

8. babyproject

babyproject Niet meer actief

mrsmiami: spannend zeg! Zet hem op!

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Grietje en Lilalien: Super lieve foto's zeg, en heftige bevallingsverhalen weer. Gelukkig lekker achter de rug en genieten van jullie kleintjes.

MrsMiami: Spannend zeg, mocht het vannacht gebeuren, succes en sterkte!

Wendy: Ben ook benieuwd naar het bord.

Bedankt voor het meedenken allemaal betreft knip en Sara.

Fijne avond!

10. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Het maakt eigenlijk ook helemaal niets uit toch... Hij heeft het toch niet door hihihi..

ik heb trouwens ook een vet wijverige luiertas eentje van oilily met bloemetjes! Het maakt mij niets uit.. Maar het zal mij benieuwen wanneer ik tehorwn krijg wat leuk een meisje vanwege de tas...

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik vergeet aapje te feliciteren, sorry meid, Van harte met jullie dochter, mooie naam!

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mrsmiami: ohhh succes!!!!!!

grietje: Yinthe had vd week ook hele lange en scherpe nageltjes maar die mocht ik wel zachtjes vijlen.....

nelly: ja is superleuk om ziets zelf te maken! krijgen we ook veel leuke reactie's op!

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, ik heb deel 5 ook gevonden.

Heb weer wat gemist vandaag qua babynieuws. Jeanette, Doobie en Aapje: Van harte gefeliciteerd met jullie kindjes. Heeft die volle maan toch voor iemand nog wat uitgehaald.

Ik heb van mezelf steeds gezegd dat ik de 20ste ging bevallen, maar dat is dus niet gebeurd. Mijn man heeft zijn geld gezet op 1 december... Maar ik hoop toch dat beebje eerder komt.

Ik heb vandaag wel de hele dag een beetje ongikrampen, maar is vast niks.

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ mrsmiami: Spannend! Ik hoop dat het snel doorzet.
    Ik hou mn tel bij me vannacht, kan alleen niet beloven dat ik wakker wordt van mn sms-geluid, haha. Soms slaap ik daar doorheen.

Hoe is het nu met je?

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, het is dus blijkbaar nu volle maan. Ik dacht gisteren al.

Lijstje van de dames die nog moeten is inderdaad erg klein geowrden. Ik wil ook zoooo graaaaggg!

16. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Jeeh wat een baby nieuws! Ik wil ook!!!!!

Hier nog niks, wel wat rugpijn....ik heb nog een hele nacht. ;)
    Heb uit eindelijk al de hele dag visite, zitten nu nog...
    Kom morgen weer uitgebreid....

Slaap lekker !

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi ik dacht al!
    Je kan ze ook proberen te vijlen, of als er wat los zit beetje scheuren. Sacha had ook van die lange nageltjes toen hij werd geboren.
    Heeft hij ook die velletjes aan de zijkant van zn nagels? bij Sacha wel en er waren er twee wat ontstoken, echt zielig, was helemaal rood.

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Nony: Heb jij de hele dag visite in huis gehad? Daar zit je toch helemaal niet op te wachten? Schop ze eruit en ga lekker bevallen joh!:)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha welke kleur van die oilily tas? Hier ook een wijverige oililytas..bruin met roze..whaahaaa. Ik had m al van bij Jaime en het ding is gewoon super handig en ziet er gewoon nog heel mooi uit..

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou lekke rwegsturen!

Deel Deze Pagina