November mama's 2010 - deel 5

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door IreneH, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nog ff snel voor de fles.
    Aapje feli met Yara!

Nelly bon gevonden hoor :)

Moet rennen hij brult!

2. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ik wil alvast alle meiden FELICITEREN die ondertussen samen of na mij zijn bevallen !!!

Ben ondertussen druk aan't bijlezen ,zo goed ik kan maar alles posten vergeef me maar dat zal echt niet lukken.

Moest wel lachen met Peertje dat ik mijn man nu maar moest laten lopen ,hij heeft afgezien hoor dat mag ik zeggen maar hij heeft goed zijn best gedaan ,ik kwam aan in een toch proper stekje voor een man zijnde die nooit wat deed in't huishouden EN mijn was was gedaan niet zoals vorige bevalling dat ikzelf nog x aantal machines moest opzetten na thuiskomst.
    Enkel de strijk jak die lonkt maar ik laat hem nog even lonken zolang de kids nog kledij hebben om aan te doen :D;)

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ja visite man is jarig, is wel afleiding voor me.....
    Anders ga ik toch zitten wachten....

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Lilalien: Zie je wel dat mannen het kunnen. Als ze maar genoeg schoppen onder hun kont krijgen.
    Wat een lieve foto in je avatar!

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ga weer afsluiten.
    Straks miljoenenjacht kijken en dan lekker mn bedje in.
    Tot morgen dames.

En @ mrsmiami: Succes!

6. Lilalien

Thx coco ,heb er nog in een apart fotoalbumpje staan van L. in men profiel ;)

Nony ,gelukkige verjaardag voor je hubbie!!!

Meiden ga afsluiten ,beetje keuvelen ,alhoewel men kleinste man nu k.o.ligt ,er lijkt een soort ritme te komen.

Morgen broertje showen op school bij de kids met traktatie en paar papierzaken in orde maken.

Oja onze nieuwe auto kunnen we begin december ophalen ipv ergens januari/februari!

Goedenavond nog en meiden bij wie nog moet gebeuren
    DENK AAN JULLIE XxX

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hahaha heel goed LILA!!!
    maarre wat ben jij fanatiek joh! moet je niet nog ff in bed liggen??

8. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    nou ben ik nog even!
    het blijft nog steeds door gaan de harde buiken enz.
    Ben nu ook bloed aan het verliezen.
    Maar nog niet aan het bevallen!
    Dus we wachten nog af.

Ik hou jou op de hoogte Coco als ik bevallen ben :)

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    suc6 meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @mrsmiami: aaaah, wat fijn dat er vordering in zit. Zet hem op meid! Spannend...

@Coco: ik had ook de 20e gegokt om te bevallen. Jammer, geen 100 euro kado op een spaarrekening voor de baby...

@nony: gefeliciteerd met je mans verjaardag!

@mannen: hier moet er ook eentje flink onder zijn kont getrapt worden... Die ziet echt helemaal niks! Hopelijk stuurt de kraamhulp hem t.z.t. goed aan. Ik heb in ieder geval geen zin meer om dat te doen.

Hier verder geen tekenen van een naderende bevalling. 'k Zou het wel mooi vinden om vanavond/vannacht te bevallen met volle maan, maar ik geloof niet dat dat erin zit...

Pfff... Vanmiddag/vanavond was ik niet te genieten en heb ik ook flink woorden gehad met manlief. Op een gegeven moment zo erg, dat ik bij mezelf dacht, dat ik mijn moeder wel bel als de bevalling begint en dat hij maar mooi thuisblijft met de kinderen... Maar van die gedachte schrok ik zelf enorm.
    Stomme hormonen!

11. Lilalien

:) je moest eens weten...
    maar ik voel wel pijn als ik teveel doe dus dan zet ik me ook neer ,hef ook niets zwaars op buiten mijn flinke ventje :D

Nu echt van de pc af ,tot morgen !x

12. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hihi dacht als wat is er weinig geschreven vanaf gister. Ow nieuw topic.

Nieuwe mama's Gefeliciteerd hoor!

mrsmiami, Succes en zet hem op!

@overhere, Lees wel alles mee maar heb zelf erg weinig te vertellen. Gaat goed en we leven naar de geplande datum (dat scheelt een hoop hoor) Maak me nu niet druk over eventuele krampjes. Wat eerder komt is alleen maar meegenomen.

Succes voor alle mama's met BIB

Alle nieuwe mama's lekker genieten hoor!

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mbt luiertas; ik heb de luiertas van Lief! (gekregen van mn werk, lief he), dus ook een wijverige luiertas, kan mij het schelen ;).

Mrsmiami; wat spannend wordt het voor jou, ben benieuwd of je morgen kan melden dat je uk er is...

@ Rommelende buikjes; spannend!!! Hoop zo voor jullie dat het snel doorzet, helaas helpt het duimen van mij vrij weinig merk ik... ;)

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah en joh WIJ zijn toch de mama's...dus de tassen mogen wijverig (of is het met een f????)zijn :D

Mrs Miami zet m op!

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

gaaf dat je eerder je auto kan ophalen wordt hij wel op 2011 gezet anders zou het zonde zijn!..

hier is de verwachte levertijd 18 januari dus we zullen nog even moeten wachten hihi

16. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Zo visite weg, troep opgeruimd en lekker gedoucht....
    Nu heerlijk naar bed!

Morgen weer bijlezen....

17. LittleMonsters

tjah omdat ik een jonge heb moet ik maar met een blauwe tas gaan lopen... nou dacht het niet :p:D

@mannen: mijn mannetje doet het echt zo goed ik hoef niets tezeggen hij is echt zo lief voor ons hij gaat er snachts uit verschoond poepluiers als of het niets is kookt heerlijk en doet eigenlijk alles wat ik vraag! maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het huishouden liever zelf doe... ben allang al blij dat ik weer iets kan doen!

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, Belgiƫ
    Aapje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!!

Heb weer supermooie fotootjes gezien zeg ♥

Hier enkele smeekbedes gedaan richting volle maan -denk dat ze me niet meer graag ziet- 2 blikjes schweppes uit (bah wat vies dan liever gini) en waar flink gaan wandelen vanmiddag, maar niets meer dan harde buiken en onwijs veel indalingspogingenpijnen...

Pffff morgen staat de teller op 40 weken!!!
    Wel, ons meisje heeft op zich laten wachten om ERIN te gaan en laat dus ook op zich wachten om ERUIT te komen... ;)

19. LittleMonsters

ons mannetje kwam precies op de uitgerekende datum! laten we ervan uit gaan dat jullie meisje zich dan ook aandient!

20. LittleMonsters

hier had de kleine al om 11 uur de fles moeten hebben maar meneertje ligt nog prinsheerlijk in de box.. maakt wel wat geluidjes af en toe maar kijkt mooi om zich heen.. ga zo toch maar een flesje maken en dan naar bed!

moest wel erg lachen net peet stond wel 5 min boven de box te kijken.. dus zeg op het eind ben je aan het doen lief... zegt hij echt: nouuu kan echt helemaal niets ontdekken waarop hij op mij lijkt 8):D hij heeft alles van zijn mama;)

Deel Deze Pagina