lieve buddy ik hoop dat dat heb begin van het echte werk was en ik hou mn gsm weer strak bij me... heeeeeeeeeeeel veel succes!!!! hoop dat het nu eindleijk zover is voor je!! xxxxx
Yinthe had weer lekker doorgeslapen vannacht... en net lekker gegeten, bij het verschonen.. hop alles (?) er weer uit... daar baal ik van! hebben baby's dat vaker (zomaar?) ze heeft best rustig gegeten met een paar kleine pauze's ertussen.
Ik heb dat ook een paar keer gehad met jayson.. Ik wacht nu even of doe het van te voren.. Je bent natuurlijk best wel aan het bewegen beentje optilen dan wordt het maagje toch een betje geplet denk ik... Weet niet zeker hoor maar mij helpt het!
goedemorgen zoals jullie gelezen hebben via mijn lieve buuv fabsie ben ik gisteren uiteindelijk weer met de keizersnede bevallen van onze mooie dochter yara elyse. ze weegt 3940 gram en is 54 cm lang. het gaat goed met ons, alleen last van de wond en yara is wat misselijk.
hai. ja er zat ook wel wat tyd tussen hoor en was nog niet echt begonnen met verschonen, had haar alleen nog maar neer gelegd
Goed van je te horen.. nogmaals gefeliciteerd! Vevelend van de wond en dat je kleine meid zo misselijk is.. Maar het komt vast heel snel goed allemaal geniet van je kraamtijd meis!
jaaaa hebben we zeker gelezen! nogmaals gefeliciteerd!! mooie bamen hebben jullie haar gegeven baal je er heel erg van dat t weer een ks was? of vzalt t mee? sterkte met bijkomen en geniet van Yara!
@all, ben vannacht even naar beneden gegaan met Mika, meneertje had zo'n honger dat hij om de 2 uur kwam....nu maakt mij dat niet uit, maar hubbie moet gewoon werken, dus heb die maar even laten liggen....andere nachten ging het goed! verder is gisteren de VK voor het laatst geweest, Mika weegt nu 3220 gram, en doet het super. ze heeft bij mij nog even gekeken naar het zaakje daar beneden, want volgens de kraam had ik een geel kopje waar de hechtingen waren verwijderd, dus ik al een beetje in paniek, want ik weet hoe snel zoiets kan gaanontsteken....bleek het gewoon een gele onderhuidse hechting te zijn....
*Blieb* *Blieb* Baby nieuws!!!!! Nelly is vanmorgen om 05.26 na een bevalling van nog geen 1,5uur weer een trotse mama van een dochter Marjolein geworden! Ze is 52cm en weegt 3480gram.
@doobie, gefeliciteerd met Luca, mooie naam trouwens, haha... @aapje, gefeliciteerd met Yara, ook een super naam, en wat een mooi gewicht! @lila, hoe gaat het met de kleine? @jeanette, ook gefeliciteerd!! @wendy, dat teruggeven kan zeker....hier gelukkig geen last van...Mika had het alleen de eerste dagen toen ikj deed bijvoeden met KV ipv BV! enne al doorslapen!! geniet ervan!!
Nelly gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat is wel supersonischsnel gegaan zeg!!! geniet er van ! (site is weer aangepast!)
Ik heb daar nog geen last van gehad.... maar ik verschoon haar eerst en dan geef ik eten. Weet niet of het verschil maakt?? maar je kan het altijd proberen.
Yinthe vroeg afgelopen uur al om nieuwe poging en toen heeft ze weer best wat op en dat is we blijven zitten dus zal vast wel goed komen/zijn met mn lieve meissie ....