november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    muwahaha niet lachen (oh doe het zelf wel...)
    maar heb een een tekening in paint gemaakt van hoe je de stof van het hemeltje naait...

Bekijk bijlage 181182

2. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Wij hebben ook een super idee voor het kaartje... zaterdag komt een vriendin hiervoor foto's maken..... kan niet teveel verklappen, maar wie een idee wil hebben moet maar even een PB sturen, hahaha moet nog wel een verrassing voor MVC blijven :p

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je kan eigenlijk het beste dan met je benen naar achteren gaan zitten, dus je voeten onder je stoel, wel je benen wijd, of de baby een por geven dat ie in je maagkuiltje moet gaan zitten :D

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bij mij ook niet hoor, ik ben gestopt met werken om die buiken, maar soms heb ik na een rustige dag toch veel harde buiken 's avonds.

Deze beeb heeft minder de hik dan haar 2 zusjes, die hadden trouwens reflux dus ik heb daar zelf een link mee gelegd (hier ook wel eens een topic over geopend, daar kwam uit dat de baby's met reflux allemaal erg de hik hadden in de buik, maar dat er ook veel kinderen met veel de hik geen reflux hadden... )

Ik hoef ook geen glucose te prikken, nooit gehoeven ook trouwens, ja bij de oudste testen ze toen nog standaard vanaf 26 weken je urine maar dat deon ze niet meer, en dat is ook al 12 jaar geleden...

Gefeliciteerd met je zus, hopelijk gaat het nu idd goed!

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    :( das minder van je kleine neefje... Er mag idd maar 1 ouder blijven overnachten, op elke kamer zit zo'n uitklapbed van 60cm breed...

De kaartjes ga ik idd zelf maken, heb ik bij alle kids gedaan,dus nu ook weer ;) Weet je van die vlindertjes die je ahw moet opwinden en dat ze dan vliegen? Op die manier wil ik een vogeltje maken... en anders moet het iets met een muizetrappetje worden... denk denk...

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ok ik ga een poging doen tot terug lezen... *slik* Moet vanaf blz... omg 106 O.O nou ik ga niet zo ver hoor kletstantes :p das meer dan 100 blz!! :$

7. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juf85, wat sneu voor je kleine neefje. Bah, die ukkies in het ziekenhuis is zo verdrietig altijd. Onze prinses lag met ruim 5 maanden een week in het ziekenhuis en dat was slopend! Hopelijk is hij er snel bovenop en fijn dat jullie een van hen kunnen opvangen zodat ze dichtbij zijn.

Kaartje, ik heb ook zelf het kaartje ontworpen en de eerste proefdrukken aangevraagd!!! Ik woon in de alpen en het symbool van de provincie hier is de steenbok. Nu heb ik een lief steenbokje getekend en die helemaal gevuld met lapjes met typisch hollandse motiefjes in rood of blauw. Ik heb een foto van ons dal gepakt en de bergtoppen nagetekend voor de achtergrond. Rondom hele kleine molentjes. Binnenin heb ik dan ons eigen houten typisch zwitserse huis getekend met een ooievaar op het dak. Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als echte kaart! Voorop komt dan ook nog de naam te staan....

8. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, het steenbokje heb ik ook nog klompjes aangetrokken!

9. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Hanna, ik duim mee voor je zus!

Juf, hopelijk is de opa van je vriend snel weer herstelt en hopen dat het mee valt met je neefje. Sneu voor zo'n klein mannetje en voor jullie ook natuurlijk!

Napoleon, heeele mooie tekening ;) maar zo bedoelde ik het ook!

10. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn als je op de klok kijkt en kan denken: he, ik hoef nog maar een half uur!

11. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Juf: sterkte met je neefje. Hopelijk wordt snel duidelijk wat hij heeft!

@Hanna: Ten eerste gefeliciteerd. ik zal duimen :)

Glucose: ik weet niet precies wat de procedure is of dit standaard wordt getest. Ik moet getest worden omdat bij oma en ma diabetes zijn.

Moet tevens deze week ook prikken voor ijzer.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mijn glucose wordt geprikt vader is diabeet, leeftijd (ik ben 38) en overgewicht,

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

Babywens2011,nou hoeft neits te zeggen,ik had bij mijn eerste zw.een kindje wat ik ook amper voelde,echt heel sporadische en dan super zacht,en nu heb ik een compleet golfslagbad in mijn buik,maar mijn oudste is dus een echt druktemaker,heeft energie te over slaapt overdag zelden,en is echt altijd druk.
    Ik hoop dus dat het nu omgekeerd zal zijn,hihihi

Marieke,je kunt dan toch ook een kweekje van je afscheiding laten maken?

Katemans,fijn zo’n vriendin die je even komt helpen,maar rustig aan doen he,die beneden verdieping hoeft echt niet spik en span,ze komt je niet voor neits helpen met de huishouding!

MvC,prachtig buik hoor!

Juf,grappig wat je schrijft,ik heb zelf ook erg vaak de hik,maar idd sinds ik zwanger ben nog niet gehad!

Napoleon,wat een gaaf idee zeg!! Ben benieuwd of het uitvoerbaar is

Miepske,slaap ze!

Hanna,ohhhh wat een fijn nieuws van je zus,hopelijk gaat t dit keer helemala goed!
    Vervelend he die harde buiken,ik ben ook erg jaloers op al die meiden hier die nog werken,klussen en van alles doen,ben vandaag ook echt in een enorme baalmodus mijn huis is een puinzooi maar als ik ook maar 10 stappen zet is die buik weer keihard dus wordt ik gedwongen weer te liggen bweuhhhhhhhh,en als er iemand niet tegen rotzooi kan dan ben ik t wel,vind t echt een hel,sorry voor t geklaag hihihihihi

Juf,jee zeg wat een nare berichten,hopelijk komt t helemaal goed met t kleine mannetje

14. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    haha heel helder ;) zo bedoelde ik het inderdaad :p

15. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    bedankt voor de tips over hoe te zitten..
    Gewoon een zwangerschapskwaaltje dus denk ik en een te grote buik.. hihi..
    dan maar zoveel mogelijk achterover hangen.. lekker actieve houding ;)

16. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Hier op mn werk hadden ze een foto van mij gebruikt voor de site, folders en nog wat dingen zonder dat ik dat wist. Was ik niet heel blij mee dus heb daar wat van gezegd. Ze hebben excuses aangeboden en bleek miscommunicatie te zijn, maar nu krijg ik wel een foto naar keuze op canvas! En dat wordt natuurlijk een foto van de kleine straks!

17. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hanna, wat een fijn nieuws voor je zus...duimen dat het nu allemaal goed blijft gaan!!!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    tetta en sjes pb sturen met nrs

Ok vanaf blz 160. Heb ik iets belangrijks gemist ajb melden ok!!! Wil het wel graag weten!

hik hier vaak midden in mijn buik ipv downunder zoals bij dochterlief. Wel een keer dat de elleboog/haak/knie mee hikte en mijn buik op 1 plek steeds een halve cm bult mee hikte :p

moedervantomasz hoe is het met jullie meis? beweegt die wat meer?

kleren Ik wil nu ook niet teveel kopen kwa kleertjes want na een maand of 2 zijn ze er weer uit. Heb iig een heleboel rompers en wat shirts en broeken van mijn eerste nog, neutraal of beetje stoer :p heb alleen wat shirts en een paar broeken en rompers bij gekocht die echt voor jongens zijn. en dan een paar in 50/56 en een paar in 62. Ook lange en korte en mouwloos rompers. Je kan een lang mouw shirt aandoen en daarboven ook een t shirt. En al was mijn dochtertje bijna 9 pond en 52cm paste zij wel in maat 56!

nesteldrang hier nog niet echt, we een beetje, maar denk dat ik het pas toelaat als ik verlof heb

sjees, katemans en tetta ik stuur jullie zo een pb met de nummers die ik nog nodig hebt!

mamavanchayenne hoe is het nu met jouw vriend? iets uit de onderzoeken gekomen?

harde buiken hier ook last van, vooral met opstaan uit zit of lig, bukken (ook al is het iets) en met fietsen. VK zzei heel normaal bij een volgende zwangerschap, als het maar niet door zet.

sjees oei nieuwe afkorting, wat is een pnd? prenatale depressie? zowel zou ik idd met de HA bespreken zodat je goede begeleiding hebt na deze zwangerschap mocht het weer intreden, dikke knuffs!
    oei ook al voorweeen! knuffs!

Hanna80 ik kreeg niet mee met de 30 weken hoe zwaar hij nu is :( alleen dat hij iets groter is dan gemiddeld en op het moment een 8ponder wordt geschat. Maar zei ook nog niks zei de VK omdat Kate dat ook was geschat en toch echt zowat 9 pond was..
    Op krukken???!!! Lieverd zoek een goede BI fysio, je moet niet op krukken lopen! Moest ik ook toen ik BI kreeg na de bevalling. Als het moet moet maar gelukkig na een week met de nieuwe fysio er weer vanaf! Want ging steeds slechter ondanks met krukken!

eerste pakje heb ik al. Van prenatal. grijze romper met wondertje, turq. shirt met kleine broer, passend broek turq/grijs gestreept en de bijpassend muts :)

beertje13 ook een bruiloft gehad en heel fijn dat het heel mooi ging!

lara1 niks weeeen! te vroeg! he is het nu? knuffs!!
    super leuke kamer!!! en buik!

voetjes ik heb nog draak slofjes van de eerste en heb grijze schoentjes gekregen van een vriendin maar ik koop nog niks. En zowel tegen die tijd worden het zulke zoals Boumy's. Heel fijn waren die!

catwoman knuffs!!

Hoe gaat het met de beebs van Leentje en Patriesjuh? ah met leentjes boy wel goed, maar wel minder van de hersenbloedinkje, hopelijk niks blijvend

Emz81 welkom en gefeliciteerd! Wel fijn dat je je ff meldt :p hopelijk gaat alles goed?

Lees goede controles! heel fijn meiden!!

box gaat op na dochterjtes verjaardag eind van het maand :)

juf85 ringen hier ook bijna een maand neit meer om. Krijg ze wel om maar haast niet meer af :/ vocht zit nu echt in enkels en beetje naar boven, gezicht en handen.

pamsie prachtig buik!!
    hier soms niet uit en soms zelfs 2 a 3x om te plassen :/

mariekebr1 hier ook al de kleren gewassen. doe klein beetjes bij beetjes. Nu alleen nog de hydro luiers en de wasbare (bamboozles) luiers om te wassen

tetta jeetje dus naar Sittard voor niks :/

nikkijane heerlijk aan het klussen :D maar wel opletten dat je niet te veel doet he!

truuske succes met de verhuizing!

sanksy leuke babykamer!!

Salcia klinkt idd als beetje teveel gedaan hebben! *wuift vinger* wel rustiger aan doen he!
    ook een mooie buik!

stroopwafel heel fijn dat gesprek met baas goed ging, altijd spannend zoiets!

katemans ja hier weer af en toe dat weeeig misselijk gevoel, maar had ik ook bij mijn eerste op het eind. Heb het extreem als ik weer onwel word ineens

ricmar eigenwijs beeb :p hier ligt hij ene keer in stuit andere keer goed. vorige week iig goed

blije doos ook leuke doos dit keer weer! was blij aangenaamd verrast met het bier, was toevallig aan het twijfelen of ik die zou proberen. Ben nu verslaafd aan de Roze :p Bijna elke weekend een blik van 6 en doe de hele week zuinig mee. Ben normaal niet van zo vaak drinken maar is toch alcohol vrij en lekker :p Alleen echt niet goed voor de maagzuur LOL

mothertobe hier helaas ook ondanks kussen in bed nog pijn bij schaamlippen

napoleon ook lekker aan het vakantie genieten!

mamainwording85 ik had veel baat bij Antagel bij mijn eerste! bi de apotheek te verkrijgen!

mammi gezellig je weer te zien! minder van de moeilijke tijd, knuffs!!
    Ik werk in de horeca. Werkte normaal 3x8 maar nu preventief ivm BI 3x5 hopelijk tot aan mijn verlof toe. Omdat ik gedeeltelijk in de ziektewet zit nu meot ik verplicht 6weken van te voren met verlof, dus 1 okt.

cakedeeg hier ook soms een likje :p

vlinderen hier ook een oefening dat ik moet doen. Wel met de voedingskussen onderlangs zodat mijn benen niet gestrekt naar buiten gaan.

lautje1980 ook welkom en gefeliciteerd!

zo nu op blz 191. Gaan nu eten en ben straks weer :)

19. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik denk dat je gelijk hebt... Heb ze nu een week en loop er amper op omdat het alleen maar meer zeer lijkt te gaan doen.
    Ik ben alleen ook zeer sceptisch over een bi fysio, omdat ik die bij Juul had en het echt niet hielp (of te weinig in ieder geval...)

Fijn dat je er weer bent!!:p

20. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    @Beetletje, stroopwafel, sjees, salcia, miepske en Napoleon:
    Thanks voor de felicitaties... Ik ben er heel erg mee bezig merk ik... Hoop zoo dat het goed gaat, ik gun het ze zo...! Maar ik kan toch niks meer doen dan afwachten, dus dat doen we maar...!

Deel Deze Pagina