november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wauw, dat klink echt heel gaaf!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @aowyn, ik heb ook last van hypo's... heel irritant maar goed, beter dan te hoog hè... moet er nu ook snachts uit om te eten anders ben ik helemaal flauw 's ochtends... Nou ja, ga er dus niet meer uit maar leg het op mn nachtkastje...

verder merk ik dat als ik bijv heb gesnoept ik daarna echt doodmoe ben dan daalt mijn suiker supersnel na ff een kick...

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    moet je me bevrienden :D

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    groot gelijk hoor! Als er niks in een contract staat dat dit voor kan komen etc etc mag je idd bezwaar maken!

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Bij ij is het vreemd, 1e keer was na het fietsen, dus dacht komt daardoor, volgende ochtend zat ik een kop latte macchiato te drinken met een tompoes toen het gebeurde en in de avond lag ik in de stoel bij de schoonheidsspec. Had daar ook heen gefietst.
    Toen donderdag heel ff in de kappersstoel maar zakte gelukkig weg!! En nu weer ineens afgelopen zondagmiddag. had al lekkers op en al, dus zat suikers :(

Dus ik snap het neit helemaal heo het lage suiker gehalte kan zijn? Ik had wel in het begin als ik niet op tijd at dat ik helemaal duizelig en zwak werd. Dit is een tikkie erger.

Kun jij het precies uitleggen hoe en wat?

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar? :D

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    *proest*

klinkt als: *raakt haar oorlel aan*

Moet je me bezwangeren

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik merk dus als ik juist iets zoets heb gehad, dat mijn bloedsuikerspiegel daarna in een keer heel snel daalt als de eerste kick is geweest.

Meiden slaap lekker en tot morgen!
    Manlief ligt, heel gezellig al anderhalfuur in bed :S...

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oef niet zo bedoeld :)

10. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Barbamam: Ik heb de tas al opgehaald van de Kruidvat. Komt altijd van pas lijkt mij! Let wel even goed op de hoeveelheid luiers en de grootte van het flesje.

@Mammi: We hebben inmiddels ook een mooie kaart uitgezocht die goed bij ons past. Maar vind het altijd mooi om te zien dat anderen lekker creatief zijn en zelf iets persoonlijks maken. Zou ik zelf nooit kunnen (ik zeg altijd maar dat ik die vrouwelijke genen mis ;) , kan
    nog geen normaal kerststukje in elkaar knutselen).

@Sjees: Jeetje meid, ik snap je reactie om je dochtertje te pakken, maar ook een beetje om de nieuwe spuit denken. Hopelijk trekt de
    beursheid snel weg.

@Aowyn: Hmm, hopelijk wordt het onwel worden snel minder en weten ze snel waardoor het komt. Wel ook goed je rust nemen he, als ik je verhaal lees ben je best nog wel druk. Leuk een fotoshoot, van je zwangere buik? Dat ga ik volgende week vrijdag doen. Mooie Avatar, van de fotoshoot?

11. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Lol

@ aowyn: zo heb ik t niet opgevat hoor en weet dat je t niet zo bedoelt hebt;)

@babywens: dat is jammer dat er geen tijd is om te kletsen of dat jullie na afloop niet bijkletsen. Onze groep daarentegen blijft kletsen;)!

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    lol volgens mij ben je daar een beetje te laat voor :p

13. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Sjees, jeetje meid, ik snap je reactie volkomen om je maar gewoon erin te gooien om haar op te vangen en ik denk dat het ook niet echt iets gedaan heeft als beeb nog lekker actief is. Wel vervelend dat je er zo'n last van hebt gehad daarna, hopelijk gaat het vandaag beter met je.

Aowyn, rustig aan meid! Klinkt als erg vervelende momenten en ik hoop dat duidelijk wordt waarvan het komt, zodat je ze kan voorkomen!

Mothertobe, ik vind een kaart uitzoeken ook al een hele kunst, hahahaha, ben niet zo goed in keuzes maken, dus goed dat jullie dat nu al wel hebben gedaan! :D

14. linde90

linde90 Niet meer actief

[QUOTE
    verder merk ik dat als ik bijv heb gesnoept ik daarna echt doodmoe ben dan daalt mijn suiker supersnel na ff een kick...[/QUOTE]

Dat heb ik dus ook, voel me daarna zo raar...
    Maar ik dacht dus dat dan je suiker te hoog was?
    Volgende week moet ik weer prikken...

15. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babywens2011, kan me voorstellen dat dat wel op je lachspieren werkt ja, anoes! Hahaha!

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Aowyn, fijn je weer te zien hier !!!
    En wat een super gave uitnodiging zeg, echt een dotje die dochter van je.

Napoleon en Mammi , klinkt echt super die kaartjes van jullie
    Wij hebben al de keuze gemaakt, vorige keer vonden we hem ook super leuk, maar dan wel voor een jongen, dus nu doen we die kaart hihi

Sjees, jeetje wat schrikken zeg. Hoe is het vandaag?

Verlof... hier nog 8 dagen werken in 2 en een halve week. Echt aftellen nu, ben er zo klaar mee.
    eindelijk kan ik dan eens los gaan in huis, dat werkt niet als ik thuis ben met de kleine meid.
    Die vind het oh zo leuk om alles wat ik in de kast leg er weer uit te trekken haha

Indalen,hier volgens mij ook, Plassen gaat maar met een klein straaltje ook al moet ik heel nodig, Er zit echt iets in de weg voor mijn gevoel.

Catwomen, benieuwd hoe je je nieuwe gyn vindt. Is dat in het erasmus?

Napoleon, al een beetje bekomen van je reis? Echt knap dat je nog zo ver rijdt, ik moet me nu echt concentreren achter het stuur.

17. linde90

linde90 Niet meer actief

hier ff spammen met buik, voor het eerst een blote buik foto(wel heel klein beetje photoshop ivm met zebravelletje hahah)

18. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, lara, dat is een flinke ronde buik! Mooi hoor, zo'n blote buik foto! Die heb ik nog niet gemaakt....moet zeggen dat ik sowieso veel minder buikfoto's maak dan bij de eerste. Herkennen meer dat?

19. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Lara : mooie foto!

Ik laat ook wekelijks een blote buik foto maken;)

20. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    goedemorgen all

lekker druk hier alweer.
    vannacht erg onrustig geslapen, steeds wakker
    en nog steeds hoofpijn...dag nr 4
    hopelijk word het niet zo erg als gister meer.

@lara: ik moet idd naar het erasmus toe, aangezien ik ook bij de POP-poli zit daar.
    het is wel wat verder weg voor me en had liever naar ijsselland gegaan voor gynaecoloog maar ja zo kom ik nog is ergens :p
    mooie buik ook trouwens:)

ik ga even een boterhammetje maken en daarna maar is richting ziekenhuis. fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina