november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Catwoman, gefeliciteerd met onze verjaardag! ;) Fijne dag!

2. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allen!
    Gisteravond op tijd gaan liggen, hele avond bleven de harde buiken komen.... Vandaag ook weer redelijk drukke dag, dus kan niet meekletsen helaas. Misschien spiek ik af en toe even! Anders kom ik morgen bijlezen!

3. juf85

juf85 Niet meer actief

En het regent weer....

Ik kan dit echt geen zomer noemen. Zo jammer. Ik keek al een tijd uit naar de zomervakantie, en die is nu al voorbij. Heb echt niet het gevoel dat ik 6 weken vrij ben geweest.
    volgende week woensdag met verlof, dus nog paar dagen wachten. Zaterdag wordt het mooi weer heb ik gehoord. Dat hopen we dan maar.

Gisteren was ik erg moe, tot 11 uur in bed gelegen en de hele dag was ik lui. Vandaag om 6:45 opgestaan (voor het geval dat ik gebeld zou worden om in te vallen en ik wilde dan klaar zijn). Maar ik ben niet gebeld, dus heb nu een lekker lange dag voor mezelf. Maar ja als het dan zo regent, ga je de deur ook niet uit.
    Nou ja er moet ook nog wel het een en ander gebeuren in huis, dus ga daar maar mee bezig. Wat schoonmaken en opruimen en regelen en zo.

4. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    nou vandaag hopelijk voorlopig laatste dagje zh heb het nou wel gezien tot zo ongeveer mijn bevalling haha rond die tijd heeft mijn vriend ook pas weer controles dus daar gaan we voor ergens nov. pas weer!

5. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Mammi & Catwoman: Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Hier helaas ook regen :(. De herfst is al begonnen. Beter gezegd was al begonnen in juli :(. Aan de ene kant vind ik het qua temp wel lekker , ik heb het nu nog te warm ;)
    En afgelopen zaterdag hield ik het echt niet uit :(

6. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Salcia: Mooi behang

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja daarom, ik had het verwaarloosd (nou ja, zwanger, net kind gekregen en toen nieuwe studie begonnen...) en heb nu cvs

Fijn dat je suiker goed was :D Welk pip behang heb je genomen?
    Ik moet eerst de muur nog weer voorbehandelen (we hebben hem gestuct) voor het behang erop kan ;).

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    heppie beursdeej toe joe! Heppie beursdeej toe joe! Heppie beursdeej dir catwoman & mammi! Heppie beursdeej toe joehoeoeoeoe!

:d

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Toen het eergisteren/gisternacht stormde, heerlijk :D Fiets ook gewoon lekker door de regen. Maar dat het zo donker is vind ik echt wel minder :(

in combi met de vermoeidheid, geen leuke... en toen manliefs wekker om half 7 ging was het nog niet eens echt licht! ahhhh!

Vanmorgen met Meike naar de dokter geweest, wilde even naar haar oren laten kijken (ze heeft buisjes) omdat we soms het idee hebben dat ze niet alles hoort. 1 buisje was weg, de andere zat er nog, maar het zag er prima uit verder. En ten tweede omdat we bij haar ook ADD vermoeden, net als bij haar broer (daar kan het slecht 'horen' ook vandaan komen) dus daarvoor een doorverwijzing gekregen.
    Maakt toch heel veel verschil of je naar de dokter gaat en zegt: ik wil een doorverwijzing! beetje eisen zegmaar anders kan je eerst weer 3x terugkomen...

10. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    catwoman & mammi van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen..

11. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Catwoman en mammi, van harte!

Net de groeiecho gehad, koppie een week kleiner, buikje een weekjes groter... Goedgekeurd dus!

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    meiden, gefeliciteerd met jullie verjaardag, maak er een mooie dag van !!

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Napoleon, behangfoto staat in mijn album als je wilt kijken. De muur ertegenover is roze en er komen antraciet beetje glimmende gordijnen bij en witte hoogglans meubels

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Gaaf hoor :D
    Ons kamertje voor de baby is maar 2,5x2,5 ;) Maar dan heeft wel elk kind een eigen kamer.

15. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Catwoman en Mammi gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Lekker van genieten en jullie heerlijk laten verwennen met heeel veel cadeaus :p

Ahh ik ben wel een beetje jaloers op jullie allemaal. Iedereen is zo heerlijk bezig met de babykamer, dat wil ik ook! Maarja wij wonen nu nog in een eenkamerappartement. Hebben dus geen aparte kamer voor de baby. Dat wordt gewoon een wieg op onze kamer zetten en klaar is kees :( Toch wel erg jammer, want lijkt me super leuk om babykamertje in te richten. Wel hopen we nog steeds te kunnen verhuizen voordat de kleine komt. We reageren elke week op een nieuw aanbod van huurhuizen. We moeten gewon net geluk hebben of we een huis krijgen toegewezen. Nog een maandje reageren en dan leg ik mij er maar bij neer, dan vind ik het wat te dichtbij komen ;)

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    napoleon, mijn kamertje is ook maar 2 x 2.80 dus ook klein, hoop dat de meubels passen, zo niet dan gaat de kast weer op mp, haha

17. juf85

juf85 Niet meer actief

gefeliciteerd met jullie verjaardagen!

wat betreft weer: het is inderdaad ook niet fijn als het snikheet is. Ik heb het nu ook warm hoor. en ik was altijd zo'n koukleum.

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

gadver dat zijn geen leuke berichten.

me bloeddruk was weer, 95/50
    en me ijzer was 5.3
    suiker was een paar weken geleden 6.4 (hoog maar niet te hoog zei de vk toen, maar ze wilde dat ik later in de zw nog een keer zou gaan prikken)

en nu ze maandag me ijzerwaarde zag heeft ze gelijk een brief voor het prikken in het zk geschreven.
    ga vandaag prikken.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @cass: ik ga vandaag bloedprikken en dan wordt ik van de week gebeld door de vk. daar stuur het ziekenhuis de uitslag heen.

@nikkijane: ohh meis, denk ook om jezelf hoor. ga anders naar de vk of ha met je klachten dit is toch ook niet goed. en je zoontje wordt er ook verdrietig van.

20. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Jij ook gefeliciteerd!!

@Catwoman proficiat met je verjaardag!!

Deel Deze Pagina