vanmorgen bij de VK geweest, was weer allemaal prima, alleen was het gyn. overleg verschoven naar dinsdag, dus weet ik nu nog niks :S, maar nu hebben ze beloofd volgende week dinsdag of woensdag te bellen als ze meer weten.... voor de lijst; 20 sept nieuwe afspraak bij de VK Voor de rest weinig te melden, vandaag een 0 energie dag, maar 100 dingen te doen, zo met madam op kraambezoek, morgen MVC vervelen
dames gefeliciteerd met jullie verjaardag maak er wat moois van ondanks de regen.. ik heb het idee dat madam gedraaid is dus niet meer in stuit ligt.. gisteren in bed lag manlief even op me buik naar haar te luisteren en zo ineens draaide ze een hele andere kant op salto of koprol gemaakt dus we hopen er op ze was ook lekker druk ben zo blij dat ik dat ook weer mee krijg.. denk dan toch dat het me darmen waren want die doen weer wat ze moeten doen en het gevoel is ook weer terug dus ik heb al 2 dagen weinig fut verder dan stofzuigen en een lapje over de tafel halen kom ik niet gewoon moe geen zin om wat te doen.. speel lekker met kleine man en verder vind ik het voorlopig wel prima:d zit ook al 2 dagen lekker in me pyamabroek heerlijk het is toch geen buitenspeel weer
Dat ijzer is echt veel te laag... normaal moet je dan al een transfusie... Ik zat toen na de bevalling op 5.5 en dat was de echte ondergrens. Ze raadden mij toen aan wel een transfusie te doen, maar dat wilde ik niet (bloeddonor)
Mijn idee voor het geboortekaartje is veeeeeel te veel werk... Dus dat wordt hem niet... Alleen al ijzerdraadjes in de juist vorm vouwen voor het vogeltje kost al een kwartier per vogel en dan moet de vogel zelf nog... en dan het hele kaartje nog... Heb nu een ander idee, dat beter uitvoerbaar is
bah bij de septembermama's is iemand haar kindje verloren bij 39 wk... ik ga ff lekker in bad... ben zeiknat geregend net, brrrr
Dames: ik lig in het ziekenhuis! Kreeg vanmorgen weeën! Dus lig aan de weeenremmers, maar die doen nog niet zo veel. Dus word nu overgebracht naar het umcg in Groningen. Daar gaan we verder kijken wat we gaan doen. Blijf iig aan de weeenremmers nu. Er is nog geen ontsluiting dus dat is positief! Ik hou jullie op de hoogte als dat lukt!
hallo ladies kom ook weer even melden dat ik nog aan jullie denk maar bijhouen kan ik het nie thoor, gaat te hard en heb te weinig energie om elke dag bij te houden wat er gebeurt. hier aardig, voel mij niet zo heel goed laastste dagen, morgen wel groeiecho dan hoop ik dat dez ebengel normaal gewicht heeft en geen 10 pond. nikkijane....spannend maar tegelijk ook te vroeg natuurlijk. wat doen ze in zo'n situatie bij tweeling neem aan dat je niet 10 weken lang aan de remmers moet. gaat hier verder goed, zijn er geen meiden waarvan baby's al geboren zijn hoop ik...
even snel een berichtje, ik heb een erg drukke dag. ik ben net terug van dagbehandeling en over een uurtje haalt mijn zus me op en dan ga ik daar oppassen en taart maken voor me verjaardag (die ik morgen vier). zaterdag komt me mannetje naar Rotterdam dus kan ook met hem dan nog een beetje mijn verjaardag vieren.zondag nog een verjaardag bij me beste vriendin, want haar vriend is ook vandaag jarig en daarna door naar Apeldoorn om nog wat dingen te regelen. dus ik heb het in ieder geval druk zat dit weekend. gister bij gyn. was alles goed. met echo naar ukkie gekeken en ook dat zag er prima uit. kleintje ligt nu ook weer met hoofdje naar beneden toe. helaas kon ook hij het geslacht niet zien toch wel jammer dat het met overgewicht blijkbaar moeilijk is. @mammi: jij ook gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag vandaag @napoleon: leuke box en voor dat geld, kan je het niet laten staan @mvc: beterschap voor je man...pfeiffer is echt niet fijn @felicitaties: dankje stroopwafel, napoleon, meriam, miepske, salcia, babywens, juf, katemans, mvt en beetletje @babywens: ik ben nog niet bezig met kinderkamer hoor..ik doe dat pas als ik hier in Rotterdam mijn huisje heb.soms is dat best jammer want krijg er steeds meer zin in!! @nikki: sterkte hopelijk blijft het zo en blijven de meiden nog even zitten! ik ga nog even relaxen en vanavond lees ik weer even alles terug
Jarige jobben gefeliciteerd!!! Napoleon he bah minder nieuws dat Nikkijane oooh jeetje wat spannend! Hopelijk doen de remmers hun werk en blijven de meiden nog even binnen!! Maar ik denk dat je niet lang op de remmers blijf? Bij mijn schoonzus kreeg ze rond 31 weken weeen en aan de remmers en de meiden kwamen vlak voor 32 weken. Zij lag toen in Leiden. He kippenvel van de sept. mama zoiets moet ik juist niet horen, ben zo bang dat deze zwangerschap op het eind ineens over is
Ze zullen zien of de weeenremmers aanslaan. Verder is het afwachten wat eventuele volgende stappen zijn!
Nikkijane sterkte!!!! hoop dat ze nog even blijven zitten. Ik werd vanmiddag gebeld door een basisschool of ik morgen kan invallen in groep 5-6. Ik heb al bijna 8 weken niet gewerkt (laatste week voor zomer was er geen invalwerk, toen 6 weken vakantie en dan deze week nog niet). Ben benieuwd hoe dat invallen gaat na zo'n lange vakantie. En hoop dat de kinderen er een beetje zin in hebben. Ik ken de klas niet. Ben wel 3x op die school geweest, dus ken de school een beetje. Ze hadden daar wel erg grote groepen (ik heb daar een keer groep 7-8 gehad met 33 leerlingen). Dus ben benieuwd. Ik hoop vooral dat ik het volhoud. Ik heb vandaag redelijk rustig aan gedaan, maar voel mn bekken toch wel. En voor de klas sta en loop je veel. Ik ga altijd liever rondlopen als de kinderen aan het werk zijn, dan achter mn bureau 'wachten' totdat iemand een vraag heeft. Gelukkig is het daarna weekend. We gaan een weekend weg met de familie. Mn neefje mag tijdelijk naar huis uit het ziekenhuis. Moet binnenkort naar het umcg voor verder onderzoek en eventueel operatie. Spannend dus, maar wel blij dat hij eventjes naar huis mag.
Oh Nikkijane... SPANNEND DIT'! Bij mijn nichtje is de tweeling ook met 31 weken gekomen... Gaat allemaal goed! Sterkte en rustig aan meis...!
Jarige jobjes gefeliciteerd...! Verder alles wel bijgelezen maar heb even geen puf om te reageren.. Gewerkt vandaag, vandaar....
Zo, moest een hoop pagina's bijlezen. Even heel druk deze week @nikki, veel sterkte! Ik hoop dat de meisjes nog even blijven zitten! Verder weinig nieuws van deze kant, werken wordt wat zwaarder, nog even een paar weekjes volhouden. Hier geboortekaartje al uitgezocht, ik ga morgen even de aantallen doorgeven, zodat ik de enveloppen alvast kan krijgen, dat is wel handig.
heb vanmiddag lekker gebakken wie smult mee? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/14838-albums7063-picture43257.jpg
ohja moest toch de broek uit bij de HA >< haat dat Maar heb zalf en ei mee, nu hopen dat het snel aanslaat!
Vreselijk nieuws zeg dat een sept. mama met 39 weken haar kleintje is verloren. Kippenvel en tranen schieten in mijn ogen. @Nikke: Sterkte meis hopelijk werken de weeenremmers en blijven je 2 kleintjes nog even zitten