Als jullie me willen volgen: bij het topic tweelingmamas deel III staat een update zo nu en dan! Anders moet ik het steeds 2x doen! Maar de kindjes zitten nog veilig binnen!
nikki, mooi dat het nu toch wel iets uithaalt en hoop met je mee dat de meiden iig tot zaterdag blijven zitten. (natuurlijk is langer altijd mooi!) Hoop dat je een beetje je draai kunt vinden en aan je vermoeidheid toe kan geven! Vond het ook vreemd dat ze nu pas over de groeiecho begon (nadat ik erover begon), terwijl de echo van 35-36 weken wel bekend was/is. (heb ik tijdens de vorige zwangerschap in 2009 ook gehad)
Ja precies! Daar ging t hier ook eigenlijk over.. Ik zal nu echt niet altijd de makkelijkste zijn, en ik zie echt wel dat hij een stapje harder zet ook, maar dan altijd met zo'n gezicht erbij.... En dan voel ik me weer schuldig... Dat ik zo weinig fysiek kan op t moment Pffffff...! Dan denk ik wel eens: konden we maar één dagje ruilen, gewoon zodat hij heel even kan ervaren wat een harde buik of BI is.... Dan zou je hem moeten horen! Zo, genoeg antimannenpraat weer, moest even hart luchten @ nikki: duim voor jullie dat de remmers een tijdje blijven werken meid! @ moon fijn dat alles goed is!!!
ja ik denk dan ook, ik zit hele dag thuis, maar heb alles geverfd, behangen schoongemaakt en dan is stofzuigen en dweilen een beetje te veel, maar goed... Nieuwe buikfoto!!
Hey meiden die jarig zijn... Dag is bijna om maar toch nog gefeliciteerd! Nikkijane.. Ajj spannend! We duimen met je mee, komt vast helemaal goed!
Heeh meiden... NikijAne... Sterkte meid. Ik duim voor jullie hoor. Babies moeten nog binnen blijven. Ik ben dus wakker geworden van erg pijnlijke voorweeen. Buik was snoeihard en moest bijna spugen. Heb ik al een paar nachten, maar kon er nOg doorheen slapen maar sliep op dat moment dis wel lichter. Trok net ook heel er aan de Onderkant. Vind het niet fijn. Is toch niet raar als ik me dan even ongerust maak.? Want de vk waar ik dinsdag was, vroeg zich af of ik met een psycholoog moest praten. Da's Onzin hoor. Voer namelijk al gesprekjes met iemand en die snapt die opmerking niet en die gaat nu voor mij met die vk praten. Merk nu dat het wel een drempel opwerpt om te bellen. Maar goed... Het is weer rustiger geloof ik, dus ga weer slapen.
Nikkijane,jeee zeg kom ik hier spieken ter afleiding,lees ik jou berichtje!Sterkte ! Hopelijk houd je de kleintjes nog even binnen moest meteen denken aan je grinnikkende gyn .. Juf,spannend hoor,succes morgen! Aowyn,hmmmm ik heb vandaag ook een cake gebakken met dochterlief,was lekker hoor! Hopelijk helpt t kuurtje snel Groeiecho,doen ze hier ook niet standaard. Hanna,wat vervelend \eg mot met je mannetje,hopelijk is het nu bekoeld,is nooit leuk! Salcia,mooie buik! Marieke,hier hetzelfde verhaal! Heb nog geen oog dichtgedaan vannacht,heb pijn in mijn buik,moet steeds plassen,vanwege de druk op mijn buik en heb echt harde buiken bij de fleet,ben om 3 uur onder de douche gaan staan en lig nu op de bank met een hittepit op mijn buik,harde buiken zijn nu weg maar buikpijn blijft en ben echt misselijk bweuhhhhh En ik ben zooooo moe,over 3 uurtjes is dochter alweer wakker en heb ik nog geen oog dichtgedaan. *zo klaagmodus weer uit*
hier nog een nachtbraker maar zoo tyoch echt weer slapen proberen. ik gister mijn vent uitlachen omdat nhij zei dat alles trilde was het gewoon een aardbeving haha niks gemerkt ik dus en woon vlak bij epicentrum.
Ik had gisteravond ook last van mn buik. En ik had een raar gevoel in mn kruis. Net of het kind eruit wilde of zo. Moest constant naar de wc (zo voelde het) en dan meost ik natuurlijk bijna niet plassen. Nog even gedouched voor ik ging slapen. Dat was wel even lekker. Wel weer 2x eruit vannacht. En nu bijna klaar om naar het werk te gaan. In de vakantie heb ik heel rustig aan gedaan. Steeds uitgerust. Tussendoor liggen als ik moe was. En nu een hele dag voor een combigroep staan. Ben echt bang dat ik supermoe ben straks. Heb ook nog last van mn bekken, terwijl dat juist zo goed ging tijdens de vakantie.
Nog 1 dag werken en dan heb ik eindelijk vakantie! Lekker 2 weekjes vrij! Voor alle meiden met harde en/of pijnlijke buiken en BI heel veel sterkte! Juf veel sterkte vandaag met werken! Salcia, mooi buikje weer!
aaah, medeslachtoffers!!! hopelijk kunnen we nog wel genoeg rust krijgen voor de bevalling, want is best zwaar zo en zeker als je vaak wakker ligt van de voorweeen. Ik heb ook best lopen piekeren over de verloskundigenpraktijk waar ik zit. Ze nemen me gewoon niet serieus. Heb gisteren op de bank er nog om gehuild. Je bent toch afhankelijk van ze op een belangrijk moment in je leven waarbij je best wat steun kunt gebruiken.
ook lekker met indalen bezig geweest. Naar dat je last hebt van je bekken. Zitten en lopen maar goed afwisselen. Wanneer ga je met verlof?
en marieke, ik zou erover in gesprek gaan, zeggen wat je dwars zit. Reageren ze er nog niet serieus op dan zou ik een andere vk zoeken.
Nikijane, wat spannend! Hoop dat je de dames nog een paar weken binnen kan houden. Iedereen druk met geboortekaartjes... Daae hebben we nog niet eens over nagedacht. En namen eigenlijk ook niet. Salcia, ik zou gewoon om een groeiecho vragen bij de vk, eens medische reden om het naar de verzekering te verantwoorden is altijd wel te verzinnen. Mooie buik trouwens! Ah, meer slechte slapers met hardde bulken en voorweeen die de hele tijd naar de wc rennen hihi. Ik moet vaak na 10 minuten alweer plassen, althans, zo voelt het. Maar geen blaasontsteking volgens mij, dat kan ik altijd goed zien/ruiken. beeb lag trouwens met koppie naar beneden.... Hoop dat het niet meer terug draait. Er worden de hele dag breakdance achtige headspins gemaakt volgens mij... Voelt wel heel gezellig
goedemorgen nachtbrakers! Ik heb al met al nog 2 uurtjes kunnen slapen,voor dochter wakker werd,voel me geradbraakt. Ik heb een megapijn in mijn onderrug,kan amper lopen,zal wel van al die kramp enz komen vannacht,ook nog steeds een zeurend gevoel onderin mijn buik,maar ja we moeten even doorbijten. Ga straks met dochter naar dietiste,kijken of ze wat is aangekomen,en daarna even langs mijn moeder vragen of aylani daar even mag spelen terewijl ik een uiltje ga knappen,anders haal ik de avond neit denk ik hihihih
ik heb wel een eerste reactie gegeven richting die verloskundige dat ik geen psycholoog nodig heb en gewoon wat meer info wil over wat mijn lichaam doet en dat ik gewoon echt heel moe ben. ik twijfelde alleen of dat duidelijk is geweest en daarom heb ik nu dus een counselor ingeschakeld. Ze zou me bellen als ze die betreffende verloskundige gesproken heeft en mogelijk dat die verloskundige er nog bij mij op terug komt. Mocht de reactie mij niet aanstaan of ik het vertrouwen niet meer terugkrijgen in die praktijk dan zit er niets anders op om alsnog over te stappen. Hoewel dat wel rot is zo laat nog.