november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    :) heb ik ook wel eens hoor. Dan schrijf je verder nu even niets:) En komt het later wel. Wel grappig....hij doet de geluiden na.

2. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36

hihi...weer herkenbaar...heb ook zo'n zeurend/vermoeid/spierpijnachtig gevoel in onderrug en buik. Ik ga vandaag nog wel even een stuk wandelen. Kijken of het dan wat losloopt entussendoor even uiltje knappen is erg verstandig. Ik ga denk ook wat vaker mijn schoonouders inschakelen als dit zo door blijft gaan.

3. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier ook nog kunne slapen gelukkig. Zo ff douche effe na de winkel vanmiddag katemans op bezoek kleertjes uitwisselen leuk gezellig bij kletsen hihi. En kunnen de kids samen spelen.

4. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Vervelend Marieke dat de vk niet meedenkt en je er echt niet tevreden over bent. Ik zou me er niet druk over maken om zo laat nog over te stappen eventueel. Ze zijn ook bij de bevalling, dan is het toch wel prettig als je iemand erbij hebt waar je wat aan hebt!

Ben net weer gebeld door de arbo arts. Verteld dat ik gelukkig komende 2 weken vakantie heb en daarna nog maar 2 weken hoef te werken tot mn verlof. Heb verteld dat het goed ging maar heb nog steeds last van mn bilspier...is sinds gisteren ook weer erger geworden. Dinsdag moet ik toch naar de vk dus dan bespreek ik het wel ff met haar.

5. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Ff kort berichtje.. Ben mega verkouden.. Beroerd.. Blijf lekker in bed/op de bank. Straks weer werken van 15 tot 23..

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    balen voor alle meiden die slecht geslapen hebben, hier gelukkig keer zonder plassen 8 uur geslapen zowaar....

Ik ga geen groeiecho vragen, buik groeit goed zegt vk en volgende week hebben we de pretecho, zo'n zin in.

Cass...beterschap!!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier weer terug van de vk. Bloeddruk netjes 110/75. Bloeduitslagen waer goed, ijzer en suiker perfect. Dus nu zeggen ze dat mijn "aanvallen" door de laatste loodjes komen :( Ook moet ik Floradix proberen omdat ik nog heel erg moe ben. Ben nu 17kg aangekomen in totaal. 2kg in 2 weken maar goed ik merk dat mijn dijen, handen en gezicht nu ook vocht vast houden dus tja.
    Ukkie lag nog mooi netjes koppie onder. VK lag wel in een deuk want met voelen en meten kreeg zij flinke porren terug en ook met de doppler. Hij werd even op gewezen stil te gaan liggen hahaha.

Vannacht wel slecht geslapen. Normaal beetje gekriebel van de schimmel maar door de zalf jeukte het de hele tijd dat ik er steeds wakker van werd :S

Sjees heb je mijn pb wel gelezen?

Casss beterschappies!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ohja dames als we willen meeting moeten we wel opschieten met datum en locatie prikken!!!

9. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ooo hier weer minder nieuws van kennisje die ik tijdens mijn zwangerschap van chayenne heb leren kennen ook een junimama zeg maar. die ligt nu in zh aan de weeen remmers 24 weken 9is ze pas en heeft al 2 cm ontsluiting nu ze moet er nu van af omdat ze niet langer meer magde weeenremmers. als het kindje geboren word gaan ze kijken hoe ze reageerd en afhankelijk daar van beslissen of ze gaan helpen afschuwelijk hoop echt dat ze nog ff blijft zitten.

Zo ff samen met chayenne een taartje in elkaar flatsen voor het bezoek zo lekker taartbodem met aardbeien uit blik en slagroom simpel maar wel lekker en ja zijn zwanger he dus het mag!

10. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Ook heel herkenbaar slecht slecht slapen. En als ik wakker ben ga ik piekeren of van alles en nog wat. Dat een en ander nog moet gebeuren in haar kamertje voordat het af is. Terwijl wij nog ruim zat de tijd hebben maar goed

@Sjees: wat een leuke, aparte naam aylani :)!

@Cass: Beterschap

@Aowyn: Fijn dat alles goed was bij VK. Inderdaad als wij nog een willen meeten dan dringt de tijd. En tja anders meeten met baby's erbij ;).

11. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @MvC: Wat is dat toch met mama's van dit forum. Lees de laatste tijd te veel van dit soort verhalen bah..Echt vreselijk. Eet smakelijk alvast !

Ik ga ff zo winkelen met een vriendin. Het ziet er echt somber uit zeg buiten :(. Morgen zou het toch beter weer worden, ben benieuwd ;)

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    bah, op ander forum al 2 bevallen, allebei bij 29 weken en eentje ligt te vechten voor baby en weet nog niet wat er mee is...

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @napoleon: wat bedoel je met transfusie? voor ijzer? wat dienen ze dan toe? want bloed heb je toch al veel van tijdens je zwangerschap.

@sep mama: jeetje wat verdrietig, ergens ben ik ook wel blij als ik de kleine gezond en wel in me armen mag houden.

@nikkijane: jeetje meid, suc6 in het ziekenhuis en hopelijk blijven de meiden nog even zitten.

@catwoman: kan me voorstellen dat je graag aan de kamer wilt beginnen.

@aowyn: ohh wat een lekkere cakejes heb je gisteren gemaakt:p

jarige jobben nog gefeliciteerd!!

14. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Wat erg van die te vroeg geboren babies. Welk forum is dat?
    Hier gister nieuws dat de baby van een collega van mijn man os overleden aan een infectie. Was ook voor 30 weken geboren maar heeft nog wel een paar weken geleefd. Doodeng Allemaal

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mariek...bah...dat soort nieuws schrik je wel van...Is op een andere site waar dat allemaal gebeurt nu

16. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Wat een enge berichten allemaal!
    Krijg er kippevel van. Ik vind dat het vanaf nu gewoon allemaal goed moet gaan!!

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    bah wat een nare berichten allemaal van te vroeggeboren baby's

even een andere vraag, iedereen weet nu wel een beetje dat ik een lage bloeddruk heb en te laag ijzergehalte.
    nou heb ik soms vlagen van soort duizeligheid zeg maar. ( beetje moeilijk te omschrijven.)
    wat kan ik zo snel op zo'n moment doen.

( vind het ook wel eng voor de baby dat alles zo laag is.:( )

18. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    ff een berichtje vanuit het umcg. Ben gister opgenomen met weeën, dus hang aan de weeenremmers. Dat gaat nu beter. Vanmorgen weer een echo gehad. Blijkt dat ik het tts syndroom heb. Google maar ff. 1 kindje heeft heel veel vruchtwater, en de ander heeft bijna niks meer. De hersenflow van het kindje die te weinig vruchtwater heeft was wel goed, dus voor nu nog geen actie.
    Krijg nu elke dag een echo om te kijken of de conditie van de kindjes niet achteruit gaat, is dat wel het geval dan worden ze direct gehaald met keizersnede. Sowieso moet ik uitgaan van een Ks, omdat het kleinste kindje een gewone bevalling niet aan zal kunnen. Maar zolang het goed blijft gaan kunnen zo ook beslissen de kleintjes te laten zitten, maar vermoedelijk niet langer dan 32 weken. Dit hoor ik nog, dit gaan de gyn en kinderartsen deze week bespreken... Afwachten dus. Zijn jullie weer ff bij!

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    rode bloedlichaampjes zegmaar.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @nikkijane: jeetje spannend zeg! maar wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden. sterkte en suc6

Deel Deze Pagina