november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hmm mijn bloeddruk is al van zichzelf laag maar niet zoals die van jou. Ik moet Floradix kopen en heb verder altijd dextro energy tabletten bij me. Wat ook enorm helpt is even liggen

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    gelukkig loopt de ene niet veel achter dat is wel fijn!! Bij mijn schoonzus ws dat anders. Ze had lasertreatment gehad maar achteraf deelden ze toch nog wat vaten samen. Eentje werd geboren met 2kg en den andere 1200gr. Ik vind het ook vreemd dat het niet eerder opgemerkt is. Ze letten namelijk daar goed op bij ééneieg 2ling. Maar goed beter nu dan nooit. Nu ben je in goede handen en de meiden ook!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Fijn dat ze toch doorzochten! Hopelijk slaat het snel aan! En vingertop is idd omdat je al eerder bevallen hebt.
    Heb je trouwens mijn pb gezien?

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    sorry voor mijn gequote, ben moe moe maar wou komen lezen. Ga zo op de bank met mijn bavaria rosé en een cupcake :p

5. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    aah oke .... ik snap... heb ik trouwens ook hoor. Maar zit verderop dicht.

6. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marieke, hoop dat het toch zal meevallen vannacht! Kalm aan meis.

Groeiecho, ik krijg iedere controle een echo om de groei te zien. Vandaag schatte ze de baby op 1400 gram. Over vier weken kijkt ze dan weer en dan kan ze ook inschatten wat het geboortegewicht zal zijn en of ik dan een keizersnede gepland krijg of het toch nog zelf mag proberen.....spannend.

7. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    nikkijane....dacht je nog wel tot de 38 weken door te gaan.....Sta je er van de ene op de andere moment zo anders voor met allemaal ongerustheid en onzekerheid. Ik denk aan jullie en hoop dat ze allebei goed verdergroeien en gezond ter wereld komen.
    sterkte.

8. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aowyn, geniet van je cupcake en bavaria! ;) Nog nooit gehad of van gehoord zelfs, bavaria rosé....

9. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    da's mooi gemiddeld volgens mij. hier een mooi schematje met gewichten van babies rond welke termijn in de zwangerschap. Weet eigenlijk niet of ie van iemand hier is. Maar misschien kun je dan zelf een beetje kijken.
    ik hoop dat je natuurlijk kunt bevallen, maar neem tenminste aan de dat is wat je graag wilt.

10. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    bavaria rose bier 0,0% is lekker hoor. Zeker als ie heel koud is.

11. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Hier werd de kleine op bijna 1500 gram geschat gisteren...lag goed op schema kreeg ik te horen.

Sjees, doe het rustig aan en hoop dat je over een aantal dagen klachtenvrij bent :) Een goede nachtrust zal waarschijnlijk wel helpen ja!

Marieke, ik rommel de hele dag ook al aan met harde buiken afwisselend pijnlijk, maar meestal niet. (Ik kijk het morgen nog even aan, zal wel zwaar worden aangezien we een 1 jarige loge krijgen).
    Als je er geen vertrouwen in heb dan moet je gewoon bellen, ze kunnen je op zijn minst gerust stellen of voorstellen doen om te kijken of het verminderd (evt controle). Ze worden er voor betaald!!! Het is hun werk en zwangerschappen verlopen nou eenmaal niet hetzelfde!

12. moontjemoon

Mijn harde buiken worden met name door de baby veroorzaakt omdat deze zo druk is dat de baarmoeder geprikkeld raakt, maar pijnlijk mogen ze eigenlijk niet zijn! (Ik moet bellen als ze weer pijnlijk werden, maar vind het zo nog wel te doen en heb het idee dat de kleine deze veroorzaakt, aangezien ik regelmatig een kont of voet/hand voorbij zie komen)

13. Mammi

Mammi Actief lid

12 mrt 2011
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar staat dat schema Marieke?

14. moontjemoon

Heb zo'n overzichtje met groeilijnen meegekregen met de verwachtte groei van een gemiddelde baby. (aan de hand van gemeten buik, bovenbeen en hoofd). Over een aantal weken eens kijken hoe het er dan voor staat want dan krijg ik ook weer een echo..

15. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
  16. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Ik heb soms ineens pijnscheuten als ik probeer op mijn zij te draaien in bed. Het lukt me dan ook nieteens en lig ik te puffen en zuchten ergens halverwege de draai tot mijn man me goed draait en kussens tussen mijn knieën duwt. Meer dames die hier last van hebben of ben ik gewoon eens vreemd geval? ;)

17. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Hè Sjees vervelend meis...! Ik ga voor je duimen dat de voorweeen er gauw mee stoppen.... Niet fijn... Ik lees tussen de regels door dat je je er best druk om maakt en dat snap ik best maar t komt vast allemaal goed lieverd... Rustig aan!

Marieke: ik vind het raar dat als je bij je vk aangeeft dat je hè over bepaalde dingen zorgen maakt dat hun antwoord dan is of je niet naar een psych moet... Ik zou me echt flink pissig maken daarom...
    Ik merk hier soms in de praktijk ook wel een lichte "irritatie" wanneer ik bvb vraag of het kan dat ik vruchtwater verlies ( vroeg ik de laatste keer vanwege natte slipjes) ik denk dan echt bij mezelf: Jezus, ik kan t toch beter vragen dan dat ik er me zorgen om blijf maken!?! En dan krijg ik zo'n antwoord van: nee dat kan niet, want dan loopt het echt in een keer je schoenen in...! Eh nou, bij een kennis v mij zat er een heel klein scheurtje in dr vliezen en dan komt het dus WEL met kleine minibeetjes ja! Grrr...

Hebben meer meiden hier dat de bewegingen v uk minder worden? Eerst was er de hele dag een 'so you think you can dance battle' bezig in m'n buik, en nu is het een paar keer per dag een flinke draai of een kont omhoog. Herkenbaar?

Verder vandaagbloed laten prikken, op ijzer, als het nu een stuk hoger is mag ik op een onderhoudsdosis vd staaltabletjes, zou beter zijn!

Manlief ( ruzie trouwens goed uitgepraat:) vertrekt morgenochtend voor vier dgn naar Ibiza voor een bruiloft v goede vrienden v ons... En ik blijf hier:( Echt als enige! Heel de vriendenclub is daar straks bij behalve me! Zou met bekken toch echt niet meer gaan dus heb de goede keus gemaakt denk ik, maar toch jammer...

Nikki ik duim nog steeds voor jullie hoor!!
    Fijn dat je af en toe een update geeft!

Kzag nog een mooi buikje langs komen ook! (almika of Salcia, ben t ff vergeten!)

Sorry als ik op weinig dingen reageer, hard gewerkt drie dgn en numoemoemoe....
    Truste allemaal!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik wel van gehoord maar pas geproeft toen het in de blije doos zat :p

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik had ook een scheurtje bij mijn dochtertje en had dit niet in de gaten omdat ik ook last had van urine verlies. Dus het idd zeker! Kijken ze met de liggingsecho ook naar dit keer.
    Hier niet minder. Soms wel langere pauze maar hij blijft druk.

Dikke knuffs. Hopelijk bijtanken met alleen thuis zijn!

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo lig in mijn bed en doe het licht uit. Lag als zombie op de bank, wachtend tot mijn haar droog was. Is het nog niet maar ben zo moe. Hubbie keek ervan o dat ik al nar boven ging. Merk dat ik nu steeds eerder moe wordt.

Truste!!

Oh ja ben mijn 14.000e post voorbij :p

Deel Deze Pagina