We hebben zelf een aantal foto's genomen, vlak na de bevalling hadden ze in het ziekenhuis in Herentals een paar foto's genomen omdat wij geen fototoestel bij hadden en in het uza hebben ze nog een aantal foto's genomen nadat ze overleden is. We hebben ook niet veel tijd gehad om nog iets anders te regelen. Donderdagavond om 4 uur hebben we het nieuws gekregen en ze raadden ons aan om niet uit het ziekenhuis weg te gaan omdat het ook ineens heel snel kon gaan, ze wisten niet dat ze het nog ging halen tot de volgende avond. Wij hebben dan, na op mijn kamer goed gehuild te hebben, beslist dat ze dan al mochten stoppen met de therapie en haar pijnstilling moesten geven. Nodeloos rekken wilden we absoluut niet. Als je vragen hebt mag je ze stellen hoor! Op het forum kan ik kiezen wanneer ik kijk en antwoord, naargelang hoe ik me voel. Het is echt leuk om wat te babbelen met mensen die met je meeleven en weten wat je voelt! Bedankt hé meiden!
@beertje, lekker dat je weer in je eigen huisje bent @aowyn, nou ik hoop maar dat ons meisje er ook meer zin in heeft volgende week, vond het wel een beetje jammer dat we haar niet konden zien. @buddy's, mijn blackberry en ik zijn ook hele goede vrienden, dus ik post zelf wel een berichtje, is inderdaad net zoveel werk als een sms Bleegghh, de oorpijn wordt hier al erger....
@justme, ik vind je echt zo sterk overkomen!! Ik zou willen dat we hier meer konden doen dan luisteren en sterkte wensen, maar helaas is dat niet zo....
ja ik kan ook zelf een bericht posten via mijn iphone, weet alleen niet of ik daartoe in staat ben natuurlijk na de bevalling en of internet werkt in het ziekenhuis
Bedankt, maar zo sterk voel ik me niet altijd hoor. Jullie helpen me al veel door het luisterend oor en de lieve woorden.
ik heb een vraagje...ik voel tot nu toe nog steeds de schopjes onderin mijn buik...is dat altijd zo? je zou toch denken dat die kleine ook wel is draait en dat je het dan boven in je buik of in je zij moet voelen?? misschien een rare vraag maar vraag het me gewoon af
bij mij was het ook steeds onderin hoor....laatste paar dagen pas richting mijn navel en net meer aan de zijkant, maar daarvoor ook niet hoor
hanna,ik heb net een heel leuk dekbedovertrek bij de neckermann gekocht. Mijn dochter is trouwens 1,5 nu. wij hebben vandaag en giga grote loungeset voor de tuin gekocht,en hij kan ook makkelijk als binnenbank staan,dus wellicht dat we de bank in de winter wel binnen zetten,ze waren nu zo goedkoop,ze moeten er natuurlijk vanaf ivm opslagruimte winter. Vind t wel erg spannend hoor,ben benieuwd hoe t gaat staan!
@catwoman heb ik ook hoor. ga het woensdag eens vragen aan de vk maar het is volgens mij gewoon dat de kleine met de benen naar beneden ligt. zoals ik nu voel ligt de kleine bij mij ook in een stuit maar ze hebben nog even om te draaien .
justme, heel veel strekte en kracht de komende periode! Wat typen jullie veel Telkens als ik even de tijd heb om te lezen zijn er weer 10 blz bij gekomen! Ik lees nog steeds mee, maar ben te druk, of beter gezegd maak me te druk, om de tijd te nemen om te antwoorden..
die van mij lag vrijdag in stuit maar met hoofd en benen net onder de ribben, en kont onderin dus waar je de benen voelt zegt niks over de ligging
Voel de voetjes/lichaam eigenlijk door de hele buik heen. Heeft wel zijn favoriete plekken om hard te trappen rond de navel en li in de lies...
Ik voel de baby ook door de hele buik, hij heeft wel voorkeurhoudingen, zo vind hij het leuk om mama in haar zij te trappen hihi. Reageerd jullie kindje ook veel op geluiden van buitenaf? Ons kindje reageert erg op muziek, en op de stem van papa! Erg leuk om te zien, of nou ja merken
@Leentje: ons kleine meisje reageert ook op stemmen en muziek. Leuk is dat. laatste tijd reageert ze ook op de melodie van haar muziek mobieltje @Catwoman: hier nog een kleine die graag schopt beneden. Was van plan om morgen vk te bellen of dit normaal is en of ik mij zorgen moest maken.
Het is dat ik weet dat zijn hoofd en armen/handen onderin lagen laatst anders zou ik ook voeten denken. Maar ik wordt vaak rechts onder mijn ribben getrapt en zie daar een knie of hak vaak voorbij komen en wat ik onderin voelde moet dus zijn handen en ellebogen zijn. Mijn dochtertje was erg rustig van onderen en heel erg druk met haar voeten onder mijn ribben en ellebogen in mijn zijkanten.
oh tis heel erg....ik lag al in bed,maar moest denken aan de piccolini's die ik gister heb gekocht en ben er maar uitgegaan om ze te maken want kreeg er gewoon honger van,hoezo zwanger?????
hahaha Sjees....erg he... Weet je wat ik doe elke nacht als ik moet plassen, dan neem ik een stukje chocolade voor ik terug in bed ga, haha
whahahhaha ook nog voorkeur voor bepaalde reep of allerlei soorten door elkaar,dan blijft t nog een beetje spannend hahaha