Hermiek...gefeliciteerd met het huwelijksaanzoek...wat romantisch van je mannetje!! En nee..weet niet wie het vroeg, maar ik doe nu rustig aan, heb al 2 dagen niet geklust, net wel ikea geweest en merk toch dat door die winkel lopen ook pijn veroorzaakt onderin buik na verloop van tijd.
Lara....wat een K... nieuws zeg, gadverdamme.....heel veel sterkte met wachten tot donderdag, hopelijk valt het allemaal mee.
@lara wat een rotnieuws. hopelijk valt het aankomende donderdag allemaal mee. @catwoman s6 met je urgentie hopelijk is dat een beetje goed te regelen in rotterdam. @hermiek gefeliciteerd wat een romantiek echt super hoor. @nikki wat heerlijk dat je gisteren lekker je meiden in je armen hebt kunnen houden. kun je het al iets meer bevatten allemaal? voor de rest reageer ik binnenkort hier heeft de griep ook aardig toe geslagen en dat in me laatste werkweek. dus op de bank nu met een grote mok thee en lekker een beetje onderuit hangen.
Sjees super bedankt *kus* Almika ja ik moest echt afblazen. Ik dacht als dit aanhoudt dan vertrouw ik het niet meer :S Maar zakte gelukkig wel weg na een half uur. Klopt Van mijn eerste meteen raakt en zo gebleven. Maar voor deze plakzoon wel 5 mk's in 1 jaar Heel erg vruchtbaar beiden en niks met de chromosomen. Enige verschil was dat mijn ei dit keer 3dgn later kwam! Ik ben wel zo blij als hij er is, in ons armen, kan ik opgelucht ademhalen. Maar om voor een 3e te gaan is in grote twijfel gebracht nu...
Ja heftig om 5mk in 1 jaar te hebben... Bij mij waren mijn eisprongen van de mks wel een dikke week later (persisterend follikel) die eitjes waren gewoon niet goed. Ook hier erg vruchtbaar, helemaal bij deze spruit want tussen ei en sex zat 9 dagen... werd laatst nog even van mn stuk gebracht, doordat een arts ... doe zei dat mijn zwangerschap van meike eigenlijk ook een mk was, omdat ze waarschijnlijk een tweeling was waarvan 1 het niet gered heeft... Tsja, zo voel ik dat zelf niet.
@Hermiek: Gefeliciteerd met jullie aanstaand huwelijk! @Lara: Dat is niet het nieuws waar je op zat te wachten. Is er met de 20 wkn echo niets opgevallen dan? Veel sterkte de komende dagen! @Pamsie: Probeer het, als het lukt, toch wat van je af te zetten. De kleine heeft niet veel nodig, is wat je er zelf van maakt. Liefde is het belangrijkst. @Barbamam: Fijn dat de echo goed was en dat je waarschijnlijk gewoon kan bevallen Vanochtend weer goedgekeurd door de VK. Ze zei dat de beeb vast lag in het bekken, maar op de kaart staat bibi. Ach iig verder ingedaald dan de vorige controle.
@Hermiek: helemaal overheen gelezen. Maar je bent gevraagd wauw en wat een romantische man heb je zeg! Van harte gefeliciteerd . Extra genieten dus
@lara: ohhh meid, en dan jank ik om een lekkage!! ik hoop dat het toch goed blijkt te zitten. dikke knuf meid.
ik weet dat het niet makkelijk is urgentie te krijgen maar ik heb een aantal indicaties en ook heb ik een aantal instanties achter me staan en die hebben ook aangegeven dat het noodzakelijk is dat ik in Rotterdam kom wonen, zowel voor de hulp als de steun van familie die ik hier heb (omdat ik er straks alleen voor sta). daarbij sta ik in principe vanaf november op straat want ik kan en mag niet blijven wonen op de kamers waar ik nu zit. dus ik ga het gewoon proberen en maar hopen, meer kan ik niet. @meeting: ik heb de mail gekregen...ik moet even kijken of het voor mij mogelijk is om erbij te zijn. sowieso is mijn woonplaats veranderd naar Rotterdam ik vind het idee sowieso leuk voor een high tea
thanks liefjes voor jullie lieve reacties. @hermiek: gefeliciteerd!! @barbamam: fijn dat jullie echo goed was. @stroopwafel: daar heb je ook gelijk in. wasverzachter van neutral kan je wel gewoon gebruiken hydrofiele luiers idd niet strijken. @napoleon: balen jullie ook gezeur met de bd. wij ook daar hebben we dus ook weer een regeling mee moeten treffen. het is ook alles bij elkaar wat het voor mij even liet overlopen vandaag. @aowyn: thanks meid, ik hoop dat het jullie gespaard blijft.
@catwoman: ik hoop dat het lukt met een woning, ik duim voor je. @mothertobe: thanks meid, ik weet dat je gelijk hebt. en dat ga ik ook echt proberen. ik heb me er in elk geval bij neer gelegd dat sommige dingen maar even moeten wachten.
Lara, hoop dat de tijd een beetje snel gaat en je je zinnen een beetje kan verzetten. Ik ga keihard duimen voor goed nieuws! @meeting; Leuk, maar ligt aan de lokatie. Moet met OV en ben niet zo heel mobiel meer...
Wij zijn met een ander clubje van dit forum in utrecht wezen high tea-en,was in het centrum dus voor degene met ov goed te doen en was erg lekker en gezellig,misschien een idee,al weet ikl natuurlijk niet of jullie Utrecht wel iets vinden.. Cafe - Restaurant Aperitivo Utrecht tel: 030-2331989
sorry reageer alleen even op Lara, wat is dit schrikken , hopelijk valt het allemaal mee dikke knuffel voor nu
Lara heftig.. Dikke knuffel en sterkte! Hoop dat ze.t mis hebben! Hier ook geen romantisch vriendje.. Geloof niet dat die ooit op zijn knien gaat. Pamsie.. Lekkage is erg zuur en kan begrijpen dat je daar nu echt niet op zit te wachten.. Catwomen hoop idd voor je dat t lukt met de urgentie! Succez! Uhm de rest weet ik zo niet meer hihi.. Sorry. Morgenvroeg heb ik weer gewoon controle.. Slaap lekker allemaal!
lekkage...getver nooit de leuke dingen zeker niet als eigen woning is @catwoman...als ik zo lees moet dat dan geen probleem worden, ben lang niet geweest dus wist ook niet dat je alleen voor komt te staan. heb je voorkeur voorwijk ? good luck @wasverzachter..kan gewoon gebuikt worden hoor...je merkt inderdaad snel genoeg...beter dan iets als neutraal en wat zijn de afkortingen, bibi, bd gister in ikazia geweest'bevallen in zhuis' ziet er stuk gemoedelijker en gezelliger uit als destijds in oude maasstad. overigens kregen we nog we info over bacterie in maasstad aangezien er te veel toeloop naar andere zhuizen is op moment.nou ik blijf wel ikazia hoor!!! ook nog eens dichterbij ga bengel naar school helpen doei