november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Bedankt voor alle felicitaties! We hebben nog geen datum, we twijfelen over een bijzondere datum, dan wordt het volgend najaar... Of een zomerse datum, dan wordt het 't voorjaar daarna!
    Even rustig voor gaan zitten samen, binnenkort! ;)

Neeeee joh, dat vinden de kids alleen maar leuk, en mama dan dus ook! :D

Vannacht kort nachtje gehad.. Gisteravond weer cursus gehad, was wel weer interessant! Deze week de ziekenhuistas klaarmaken denk ik!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee daar zou ik met niet zoveel van aantrekken tetta ;) Tenzij je er zelf teveel assocciatie mee hebt.

Als wij een jongetje zouden krijgen zou ie Bram heten, nu hebben vrienden ook net een Bram gekregen, maar dan zou ik toch de naam houden ;)

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Trouwens... ik kreeg gisteren ineens nog weer post van Baby Gardo... zijn ze gewoon nog open... vaag toch? Jij ook gehad Ricmar?

Nou ja, ze hebben nog wel matrasjes voor 25 euro, dus wellicht nog een optie :D

4. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik kreeg ook die post van Gardo...
    Toen ik daar in de zomer was, zeiden ze dat ze ergens in augustus zouden sluiten. Dus ik snap er niks van. Maar ik vond hun opheffingsuitverkoop toen nog niet zoveel voorstellen. Ging erg weinig korting af.

5. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    klopt door de kosten zou het voor ons te duur worden om naar school te gaan voor hem zou 1 jaar ook 1800 euro kosten zonder steun van gemeente en ibgroep doordat de potjes bij de gemeente leeg lopen door de regering..
    maar hij had het er met zijn baas over en nu blijkt dat het uitzendbureau waar hij bij zit vorig jaar ook gestart is en doordat hij al aardig spreekt mag hij gewoon invallen en meedoen.. omdat hij gewoon zooooo onzettend graag wil:d(hadden ze nog nooit meegemaakt iemand die zo graag wou) dus nu kost het ons 150 euro en mag hij ook staatsexamen doen aan het einde en kan hij als nog als hij dan wil een opleiding gaan volgen:D:D

een woning zit er hier ook nog steeds niet in.. we reageren ons suf maar een woning ho maar.. urgent is hier om gezet naar spoed en dat zijn flats( wij wonen al in een flat en dan ook het groots wat je eigenlijk krijgen kan) dus we moeten op de normale gang reageren...
    en wachten..

ik denk dat ik straks ook maar eens begin met wassen en een zkhs tas klaar maak.. donderdag ff de laatste dingentjes halen.. we krijgen kinderbijslag dus hebben stukje ruimte:p:p
    moet ook nog ff een kraampakket halen voor het geval we het ziekenhuis niet halen...

owja en hemieke toch..? gefeliciteerd met je aanzoek maak er wat moois van..

mijn man vroeg mij ten huwelijk toen hij erachter kwam dat ik een hele reis naar polen voor hem over had dat vond hij wel zo romantisch..( hij werkte toen op de kermis en zijn atractie had winterstop en ik wou hem zien, hij had niet het geld en de middelen om naar mij te komen dus dan naar hem:D) hij had in 2 dagen het hele huis opgeknapt met zijn vader omdat hij zich een beetje schaamden voor hoe hun huis eruit ziet( boeit me echt totaal niet ieder zijn leven en ieder zijn huis en daar zou mijn liefde echt niet van over gaan) die kerst kwam hij mee naar nl en vroeg hij via mijn vader om mijn hand zo lief en hij was zo onzettend verlegen hihi( mijn pa spreekt geen woord engels en hij sprak door de zenuwen nogal gebrekig engels hihi)

6. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @tetta, leuke naam en nee zou ik me niets van aantreken. als jullie die naam mooi vinden wat maakt het dan uit.
    @napoleon breng je kids lekker naar het zwembad hun een leuke middag en jij lekker rust!!

hier net terug van de VK. beebje is volledig ingedaald en ligt vast.
    bloeddruk 120/75 buik 30 cm en 2/3 nx allemaal netjes.
    krijg met 35 nog wel een groeiecho om te kijken of beebjes gewicht netjes mee blijft groeien ( verwachten van wel ) maar willen gewoon weten of de schatting van geboortegewicht nog klopt want het kan zijn dat kindje van onder de 6 pond net iets meer zorg nodig heeft. met andere woorden ze willen gewoon het zekere voor het onzekere nemen. ik zeg natuurlijk geen nee tegen nog een echo hihi.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee idd. Via internet kon je alles nog goedkoper kopen...
    Ze hadden er een witte box staan, vrij laag model, die was 60 euro. Ik zei nou via internet kan ik dezelfde box goedkoper kopen. Dan mocht er nog wel 10% af... wow wel 6 euro... niet gedaan dus ;)
    En de borstkolven ed waren helemaal niet afgeprijsd.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee idd ;) al zie je dan niet zoveel meer op de echo ;) helemaal van het koppie niet. Ik heb nog een mooie van een voetje, meer konden ze er toen bij femke niet van maken.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    och jeetje ik denk wat heb ik een dorst! heb ik nog helemaal niks gedronken vandaag :)

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Meiden, bedankt voor de lieve berichtjes.
    We moeten het nu maar `gewoon`afwachten, en hopen dat het snel morgenmiddag is.
    Vanacht werd ik wakker en ineens BAMM daar was de realiteit weer,dus geen oog meer dichtgedaan.
    Mannetje is vandaag thuis gebleven en heeft onze dochter vanmorgen vermaakt en ik heb nog wat kunnen bijtanken.
    Straks komen mijn ouders langs dus lekker wat afleiding.
    Vanavond zouden we eigenlijk partneravond hebben van de gym ,maar heb afgezegt, staat mijn hoofd nu niet echt naar..

Verder:

Truuske, kan je inderdaad de makelaar niet bellen, en wat staat er in je contract, dat je het koopt in die status of dat je nog kan melden op "verborgen gebreken"?

Napoleon, lekker de kids er op uit sturen, kan jij nog even lekker ontspannen.

Hermieke, wat super romantisch, geniet van de voorpret voor je huwelijk.

MoedervT , wat schattig zeg die man van jou.

VErder heb wel gelezen ,maar blijft neit zo veel hangen nu, SORRY

11. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Negeren?? zou toch even laten weten aan de VK, áls je vruchtwater verliest heb je wel een open verbinding met je kindje en de buitenwereld.... zou toch fijn zijn als je vk het zou weten..... better safe than sorry

12. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Truuske, zou ook eerst proberen te verhalen, nee heb je!

Heb even 2 polls aangemaakt mbt tot de meeting.....

@Napoleon, hoezo ontaard?? ga er vanuit dat ze hun diploma hebben... effe beetje rust kan geen kwaad ;)

Hier nog steeds geen bericht van de VK.... pfff wil toch onderhand duidelijkheid..... vind het zo stom om zelf te bellen

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @almika: grappig ik ben in ikazia geboren:D

@sjees: ik vind het er in utrecht leuk uit zien. en eerlijk gezegd als ik kijk naar hoe verspreid we wonen denk ik dat utrecht centraler is dan arnhem. ik zat zelf in me hoofd met lunteren. daar zijn wij al eens vaker geweest met het april groepje in een pannekoekenhuis. heel leuk en gezellig.

@napoleon: ojee voorweeen. hou je het wel goed in de gaten.

@truuske: lekker dan een lekkende ketel. maar als je er net in zit is de schade missn nog te verhalen. ik zou even informeren.

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja daar zit wel wat in wat katemans zegt, voor hetzelfde geldt is het wel vw en dan heb je een grotere kans op infectie, ze kunnen het zo testen met een stripje.

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    katemans, ze hebben idd hun diploma's (een stuk of 6...) ;) en een aantal medailles. Ze zitten op een zwemvereniging, elke donderdagavond. En het zwembad is vlakbij max 10min fietsen. Zoonlief is er zaterdag nog geweest.

@pamsie, ik hou het goed in de gaten ;). Vannacht twijfelde ik even, morgen ga ik de vk bellen, maar nu is alles weer rustig.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    pfff net weer wakker en wil gewoon weer liggen.. moe! maar moet straks werken. Ben altijd heel erg moe in de ochtend :(

Ik spring hier dus ff in..

truuske ik zou zeker achteraan gaan of je dat nog kan verhalen! Ik weet niet meer precies hoe het zit. Weet wel dat een ketel altijd wel kapot kan gaan als het op leeftijd is. Bij ons verkoop werd gezegd ketel is zoveel jaar oud. Hij kan nog een jaar mee maar kan ook ineens stuk zijn. Ja dan is het gewoon vette pech idd. Maar nee heb je ja kun je krijgen ;)

Miepske bel jij ff de vk op??!! stukken kwijtraken en vochtverlies! Als het open is heb je infectie gevaar voor jou en de beeb!!! gewoon voor aller zekerheid vk bellen!

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @tetta: ik heb gestemd meid, ben wel eerlijk geweest! maar vind net als napoleon dat je je niks van anderen aan moet trekken.

@napoleon: lekker naar het zwembad sturen vinden ze vast niet erg:p

@mamavt: ohh dat is ook wel een romantisch aanzoek geweest.

@meriam: fijn dat de kleine ingedaald ligt. en teminste ik vind dat wel rustgevend te weten dat de kleine niet meer kan draaien.
    natuurlijk zeg je geen nee tegen nog een echo:p

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @napoleon: ja let er wel op hoor. zeker met een 5de kindje zal dat wel snel gaan. ( hoewel dat natuurlijk niet hoeft maar toch.)
    en ik ga je nog even mijn nummer pb en.
    gelijk nu want ik vergeet het steeds:p

19. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Over die stuiken heb ik een tijd geleden ook al gebeld, maar dat kon geen deel van de slijmprop zijn zei de vk toen. En uit de blaastest kwam gisteren ook niets, dus het is hooguit een klein scheurtje, dat heb ik bij mijn eerste ook gehad en een tijd mee rond gelopen, maar veel waarschijnlijker een scheut waterige afscheiding.

Zaterdag pretecho, dus dan kan ik ff de hoeveelheid vw laten checken. Vk bellen voor iets dat hoogstwaarschijnlijk niets is vind ik ook zo zonde, dat heb ik al te vaak gedaan met alle bloedingen doe ik gehad heb en ook niets bleken te zijn.... Merk dat ze me minder serieus nemen naar mate ik vaker gebeld heb, dus kan ik het beetje credit dat ik nog heb beter bewaren voor als het echt nodig is :)

20. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Zo kletsen gaat weer snel!

Ik ga slapen.. Zo weer werken..

Deel Deze Pagina