Heb je dan ook in het zkh moeten bevallen? Ik liep bij de eerste ook blijkbaar rond met een scheurtje en dat werd pas 39w5 ontdekt en met 39w6 werd ik ingeleid. Met de liggingsecho kijken ze dus ook naar mijn vruchtwater dit keer
net weer goedgekeurd bij vk...bloeddruk 100/65, bm 25 cm, gewicht +9.. alles op schema volgens vk. baby ligt al met hoofdje naar beneden, niet ingedaald nog maar wel in goede positie, kan nog draaien natuurlijk maar vooralsnog goed.
Fijn zeg al die goedgekeurde mama's en kindjes! Hier komt steeds meer de rust in huis, alleen zoek ik me suf naar de aankooppapieren van ons huis. Die heb ik in een multomap gestopt en die is in een doos gegaan.... Nu maar zoeken welke haha. Dat akkefietje met de ketel laat ik mooi uitzoeken door onze tussenpersoon, hij is overal van op de hoogte en weet precies hoe en wat te handelen!
mmm ik snap wel wat je bedoeld hoor. maar ik vind het niet kloppen dat ze je minder serieus nemen omdat je vaker belt en het niks blijkt te zijn. hun zijn er toch voor als je je zorgen maakt dat je ze kan bellen. liever een keer te veel dan te weining. dat zou je je zelf ook nooit vergeven.
truuske,goed hoor,kijk maar of je dit kan verhalen,het lijkt mij onder verborgen gebreken vallen? wel balen zeg dat er zo dingen tegen lopen,succes! Napoleon,lekker laten zwemmen die kids,doe je hun en jezelf een groot plezier mee,knuffel! euh iemand die dacht misschien vw te verliezen.....lijkt me toch handig om wel de vk te bellen,ook al heb je al 100 keer gebeld daar zijn ze voor,ik ben ook niet zo'n beller,maar zoals de andere meiden al schreven als t wel open is,vergeef je het jezelf nooit mocht je een infectie krijgen salcia,fijn dat alles goed was Aowyn,sterkte met je moeheid Pamsie,ik denk idd dat Utrecht een stukje centraler ligt,als je kijkt waar eenieder vandan komt,maar we zullen wel zien adh vd poll....... Ik ben net bij de prenatal geweest en eindelijk geslaagd voor een leuk babypakje voor de geboorte,en ben zelf zo stout geweest om nog een positiejurk te kopen,hij zat echt als gegoten en ik kon hem onmogelijk nog terug hangen....ik had eigenlijk tegen mezelf gezegd geen positiekleding kopen,is zonde vh geld maar kon het echt neit laten....oeps Gu nu even een uurtje liggen!
Nee, ik twijfelde toen ook, maar omdat het zo weinig was en het na een een dag niet terug kwam dacht ik dat het toch loos alarm was. Toen een week later echt mijn vliezen braken kwam de geur me wel heel bekend voor en bleek dus achteraf dat het toch vruchtwater was. Maar nu ben ik zo verkouden, ik kon het niet ruiken. En nu is er alweer 2 dagen niets, dus het zal wel goed zijn.
Eva is spelen... dus om xander alleen naar het zwembad te sturen dus die zit te wii-en. Wordt dat ding ook nog eens gebruikt... heb net papieren voor meike in zitten vullen voor accare (jeugdpsychiatrie) omdat we bij haar het vermoeden van add hebben, net als haar broer.
@napoleon: nou ja als xander rustig speelt heb je er ook geen last van toch!! maar vergeet nou niet even je rust te pakken dan he
ik ga ook nog maar even me rust nemen zolang lotte nog slaapt. of het slim is weet ik niet maar ik ga even een programma kijken over overleven in de baarmoeder. komt op zaterdag maar ik had het opgenomen omdat het me wel interessant leek
ja had het gezien dat het erop was (dacht zondag trouwens...) is op rtl geweest dacht ik, maar dat terugkijken kost 99ct.
Nee oei ik groei niet, het heette in het nederlands overleven in de baarmoeder. Oei ik groei is van het boek, maar dan op tv, over de mentale sprongetjes die kinderen tussen de 0 en 18mnd maken. Overleven in de baarmoeder gaat over kinderen met een aandoening die dus al in de baarmoeder worden geopereerd.
het was een docu afgelopen zaterdag op rtl 8. geen idee of het terug te kijken is. ( gratis) het heet overleven in de baarmoeder. en gaat over kinderen die iets mankeren/bijzonders hebben waardoor ze in de baarmoeder moeten vechten voor hun leven. inmiddels heb ik het programma gekeken, en ik was bang dat het doemverhalen zou bevatten maar het was echt een heel mooi programma. het waren juist suc6 verhalen. ik wil niet alles verraden maar 1 kind had bijvoorbeeld een tumor aan het staartbeen groeien waardoor het de zwangerschap niet zou overleven tenzij er iets gedaan zou worden. ze hebben het kind toen tijdens de zwangerschap met de kont/tumor buiten de baarmoeder gehaald. ( door de buik en baarmoeder open te snijden) en de tumor verwijderd. en daarna het kind weer terug gedaan en laten door groeien. uit eindelijk 5 weken voor de uitgerekende datum gehaald en het kind heeft het tegen alle verwachtingen in overleefd. en je ziet dan ook hoe het nu met dat kind gaat. ( heel goed, heeft zich uiteindelijk ontwikkelt tot een nu normaal 2 jarig kind)
Ik wil je nu niet bang maken maar met chayenne had ik waarshijnlijk ook een scheurtje boven in test vk was pos. in zh neg bleef verliezen maar dacht zal wel. nu is ze met een matige tart geboren en heeft ook op de ic gelegen had een infectie opgelopen in mijn buik waarschijnlijk daar door. Mijn gyn zei toen was in een ander zh als de test was gedaan dat ik gewoon had moeten bellen omdat vocht verlies aan bleef en dat met de test waarshijnlijk de billen tegen het scheurtje aan lag vandaar 1x pos. 2dex neg. dus kijk aub uit.