november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Hermiek, gefeliciteerd met je verloving! :)

Lara, wat een rotnieuws zeg. Gelukkig kun je donderdag al terecht voor een uitgebreide echo. Ik duim heel hard voor jullie dat het allemaal goed is!

Pamsie, zwaar klote zo'n lekkage! En de rest ook natuurlijk! Knuff voor jou!

Gisteren weer goedgekeurd bij de VK.
    Nu in totaal 8 kilo aangekomen, bd 120/70 en hoofdje ligt naar beneden, maar dat had ik zelf al gevoeld aangezien de voetjes af en toe aan de bovenkant van mn buik zo ongeveer naar buiten komen :D
    Mn moeder was gisteren mee en die mocht het hoofdje voelen :)
    Bloedgroep van het kindje is trouwens negatief, net als wat ik heb dus als het goed is hoef ik geen prik!

Gisteren ook met mn moeder het hemeltje voor boven het ledikantje gemaakt, kruikzakken gemaakt en randjes langs de lakentjes!

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    fijn Beetletje alles weer goed...en wat leuk lekker met je moeder naar vk en lekker freubelen daarna

3. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    :(Zus heeft weer een miskraam... De derde binnen een half jaar en ze zijn nog wel op huwelijksreis...

4. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Juf: Gefeliciteerd met je verlof. Ik nog één dag werken.

@Alle goede controles: Gefeliciteerd!

@Hanna: Wat balen zeg van je zus. Was jij het nou die een paar maanden geleden vertelden dat haar zus dat ook had gehad op een andere vakantie?

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hanna wat ontzettend balen ... dikke knuffel voor je zus

6. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Kl*** ( sorry voor t woord) dat je zus een mk heeft gehad:(!

7. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Hanna wat vreselijk! Heel veel sterkte voor je zus!

8. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    jeetje wordt hun ook niet gegund :(

9. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Jeetje, dat is echt niet tof voor je zus! Ook niet leuk voor jou denk ik.. Loop jij daar lekker te stralen met je buik.. Moeilijk lijkt me..

10. Sjees

Sjees Niet meer actief

hanna,oh wat een rotbericht voor je zus,en helemaal nu ze op huwelijksreis zijn,wat vreselijk!

11. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ja klopt inderdaad... Dat was de eerste terwijl ze op vakantie waren in Turkije, toen was ze voornamelijk bang dat ze daar naar een ziekenhuis zou moeten ofzo.
    Toen de tweede was begin juni drie dagen voordat we met 50 man naar Portugal gingen voor haar bruiloft, was ook zo wrang...
    En nu zijn ze op huwelijksreis en BAM weer...

Ik ben er echt vreselijk overstuur van zeg, schrik er bijna zelf van. Ben zelfs vanmiddag even bij de vk langsgeweest voor mn bloeddruk te meten omdat ik maar bleef 'nasnikken' en daar ook zo'n knoertharde buik van kreeg...

Sorry voor dit "ikikik'' bericht maar pfff... Vind het gewoon zoo sneu voor ze....
    En ik hoop toch dat ze nu in t ziekenhuis niet weer gaan zeggen, tja, botte pech...

Ik ben blij dat ik zoveel goede controles langs zag komen in ieder geval hier...
    Lara ik duim voor jullie....
    De rest komt later wel weer...
    Bedankt in ieder geval voor jullie reacties, doet toch goed op een of andere manier...
    Ik ga nu lekker even proberen te ontspannen in bad...

12. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @hanna wat klote zeg voor der.

13. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier vandaag bedacht dat het wel mooi zou zijn als ons kleintje 17 nov. Geboren word dan zijn wij 5 jaar samen mooi kado hihi moet ik wel tot de 41 weken.

14. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @hanna: Ik vind t niet erg hoor ikik berichten. Wij zien hier toch ook om elkaar te steunen en dingen aan te horen. Athans zo zie ik het.
    Het lijkt mij gewoon heel moeilijk voor je dat jij nu loopt met n prachtige buik en dat zij weer een rot periode meemaken!!!

@mvc: zou wel leuk zijn ja hihi.

15. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

oh Hanna, wat verschrikkelijk voor je zus.....

Onze Joey had ook weer wat vanavond.... "Mama, ik ben zo geschrokken, mijn duimpje doet zo'n zeer!" Dus ik vragen wat er aan de hand was. "Ja mama, kijk die schroef." Had meneer een schroef in t stopcontact gestopt, die heeft dus een oplawaai van 220v gehad..... En ik heb niks door gehad, omdat ik de wasbak van de badkamer aan t uitsoppen was in ons oude huis.....

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ow nee...
    wat K...

hopelijk kunnen ze nu gaan ontdekken waardoor het komt...

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff das ook schrikken...

maar als je maar in 1 stopcontactdeel zit krijg je toch geen schok? oh blijkbaar wel als je het in de aanvoer doet... hmmm misschien dan toch tijd voor stopcontactplaatjes....

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hanna80 jeetje nog eentje :( gaat zij om een doorverwijzing vragen als ze terug zijn? Hoe ver was zij nu? 3mk is reden genoeg voor doorverwijzing naar de gyn!! pff. ik weet heel goed hoe zij zich nu zal voelen :( bah :(

19. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Napoleon,We waren in ons oude huis bezig en plaatjes moesten eraf van de woningbouw. Morgen moeten we de sleutel inleveren en ik had niet verwacht dat er nog een rondslingerende schroef op de grond zou liggen...

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Je hebt ook special stopcontacten met kinderbeveiliging er al in zitten. Die hebben we meteen aangeschaft toen we dit huis kochten

Deel Deze Pagina