november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee idd, ondeugend boefje!

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @hanna: ohh meid, wat erg voor je zus! hopelijk worden ze nu wel doorverwezen en wordt er naar een oorzaak gezocht.

@truuske: jeetje dat is ook schrikken. en zeker dat hij nog zo alert en alles reageert.

@napoleon: nou ik heb what's app op me tel gezet hoor:p

@hier: vanavond weer zwangerschapsgym gehad. teminste het was een gastles van een vk. en omdat het voor ons de tweede is was het eigenlijk een beetje nutteloos. het was eigenlijk allemaal info die we wel wisten.

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Hanna, wat verschrikkelijk voor je zus...sterke...

Truuske, dat is schrikken. Hoe is het nu met hem?

Over 17 nov, hele mooie datum. Toen is onze dochter geboren.

Hier zijn de zenuwen heel hard toegeslagen, het zal een lange dag worden......

4. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Lara ik denk aan jullie vandaag en hoop op goed nieuws... Sterkte

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Lara heel veel sterkte voor vandaag, ik duim..

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hihi ik bedoelde voor onszelf ;)
    we hebben de stopcontacten vrij hoog maar je weet het niet hè. Je kan niet 24/7 zien wat ze doen. die instekertjes zijn trouwens makkelijker dan die dingen die je eerst moet draaien.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn duimen draaien voor jullie, mijn grote tenen doen ook mee ;)
    hopelijk valt het allemaal mee!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb heerlijk geslapen! wauw!

Ben om 11u in slaap gevallen en werd vanmorgen min of meer wakker van mijn man die opstond en een half uur later van een smsje die hij stuurde. Had ie zich verslapen :) hahaha. Hij had er om kwart voor 6 uitgemoeten maar werd pas om 5 voor 7 wakker. Is in zn kleren geschoten en op de fiets gesprongen, om 18 over 7 was ie op het station en heeft zijn trein nog gehaald, hahaha!

Ik ga zo in bad, ff relaxen, heb de kids weggebracht, oudsten zijn vanaf vandaag weer bij hun vader. Dus kan ik mooi even relaxen.
    Heb de baby nog niet gevoeld vandaag dus hopelijk gaat ze zo in bad helemaal los...

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

Lara,heel veel sterkte en succes vandaag,mijn duimen draaien overuren voor je dat alles mee mag vallen,heel dikke knuffel want die kun je nu wel even gebruiken!

Napoleon,geniet e ven lekker van je rust en je badje,hopelijk maakt de kleine er zo een golfslagbad van voor je ;)

Truuske,oei dan schrik je je oook een hoedje zeg,hoe is het nu met hem,heeft hij er nog last van?

vannacht weer voor geen meter geslapen,heb zulke rusteloze benen al een paar dagen,gevoel dat er allemaal mieren doorgaan oid,herken meer meiden dat?Ben vanncht beneden op de bank even gaan liggen met een stapel kussens onder de benen dat ze echt in de lucht lagen,en 2 paramolletjes ingenomen.
    Man is nu voor t eerst in 17 jaar naar de tandarts,om te kijken wat er allemaal aan zijn gebit moet gebeuren,ben bang dat die tandarts zich echt een hoedje gaat schrikken van dat slagveld,ik hoop zo voor hem dat ie nu straks ook voor een volgende afspraak durft om er echt iets aan te laten doen,want dit is alleen om te bekijken wat er allemaal moet gebeuren.

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja restless leggs heb ik ook vaak last van (ook niet zwanger). Idd beentjes omhoog, al helpt wiebelen meer ... voor mijn gevoel dan. Steunkousen schijnen ook wel te werken (nou krijg die zwanger maar eens aan ... )

maar als je googled op restless leggs dan kan je wel een boel tips vinden.

11. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Lara, sterkte vandaag, zullen inderdaad lange uren zijn tot het half 4 is... denk aan je, hoop dat ze bij deze controle alles kunnen uitsluiten!!

@Hanna hoe is het met jou?? Snap dat het bij jou ook hard aan komt, je gunt het je zusje zo.. zelf zwanger en dan de vraag waarom ik wel en zijn niet?! Hoop dat ze nu een doorverwijzing krijgen en dat ze duidelijkheid krijgen!

Sjees hahaha komt me bekend voor, hubbie hier ging na 15 jaar ook weer naar de tandarts..... 3 tanden kwit en een jdikke ontsteking verder (tja eigenwijsheid kent ook grenzen ;) door gerookt terwijl hij gewaarschuwd is) gaat meneer nu netjes 2 keer per jaar, hahaha tja was mn laatste smoesje toendertijd om kinderen uit te stellen (hubbie was er eerder aan toe dan ik, maar goed als ik meteen 'ja' had gezegd was ik op mn 22e moeder geweest, en was er zelf toen nog helemaal niet aan toe, moest nog veel te veel reizen en beleven)
    Ben benieuwd hoe jou hubbie uit de strijd komt...

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wat hebben die mannen toch :S

Maar goed, die van mij had vorige week een zere mond... terwijl de tandarts als in 2003 had gezegd dat ie zijn verstandskiezen moest laten weghalen... Nu was daar dus 1 van flink ontstoken (ze waren niet door, alleen 1 puntje en liggen dwars) maar ja... in 2007 had ie nog een keer een behandeling voor een andere zere kies maar verder niks laten doen...
    Ik ga zelf naar de universiteit, dan betaal je alleen materiaalkosten. Dus na vorige week moest manlief zich ook maar daar melden en heeft ie volgende week de intake waarbij ze ook een plan gaan maken...

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    nou idd wat is dat toch met die mannen en de tandarts?!? hahaha afkloppen, tot nu toe gaat zoonlief er nog met plezier naar toe ;)

Hier trouwens nog steeds geen bericht over de VK of ik overgedragen ga worden of niet...... pffff hoop dat ze vandaag bellen, ben nu toch wel benieuwd!

14. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    @lara succes vandaag hier ook druk draaiende duimen!

@sjees ik ben ook echt bang voor de tandarts echt drama stelde iedere keer maar uit enz. toen chayenne geboren was dacht ik ik moet een goed voorbeeld voor haar zijn alle moet bij elkaar geraapt en gegaan toen na 3 jaar maar na de tandarts van mijn vriend dus niet bij mijn eigen het viel mij zo mee had 1 gaatje wel alle vullingen vernieuwd en in 4x mijn hele gebit goed aangepakt om goeie start te hebben alles onder verdoving nu ga ik netjes ieder half jaar het is echt een super tandarts en heb zelfs al 2x zonder verdoving geboord ben zo trots op mezelf.
    Hoop dat het voor je man ook mee valt.

@hanna zat vannacht nog aan je te denken weet zo hoe jij je voeld mijn shoon zus en ik hebben voor chayenne samen mk gehad tegelijk zei had toen de 2de ivf en toen wij hoorde dat we zwangerwaren van chayenne kreeg zei te horen dat de 3de ivf mislukt was en ze dus erbij neer moest leggen dat ze nooit kinderen zou krijgen dit was zo moeilijk wand we zouden weer ongeveer gelijk lopen anders ze is nu de voogd van onze meid en straks jongen dus mochten wij overlijden alle twee gaan de kids na hun dat was een heel emorioneel moment toen we het vroegen maar ze vinden het super. gelukkig is het bij jou zus nog niet zover hoop dat het snel lukt en evt julp krijgt.
    mijn vriendin had een mislukte terug plaatsting toen ik net zwanger was en nu weer dus start nu met der 3de ivf poging zei heeft wel al een dochter van bijna 4 van de 1ste ivf maar blijven moeilijke momenten!

hier verder alles goed alleen vannacht toen ik van zij na rug ging schoot het denk ik in mijn banden aha deed pijn moest het gewoon weg puffen verder goed geslapen gelukkig1

15. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @juf, wat lekker dat je verlof ingegaan is!

@pamsie, dat klinkt heel bijzonder dat tv programma, ongelooflijk dat ze dat kunnen he!

@hanna, oh wat zielig voor je zusje en zusje-man!

@truuske, jeetje dat is wel gevaarlijk. Gelukkig maar dat het relatief goed afgelopen is met je zoontje.

@lara, veel succes vandaag!

@sjees, 17 jaar? :$ jeetje dat is wel lang, gaat dat niet erg stinken dan?

Hier net ontdekt in de supermarkt dat ze al pepernoten hebben, heb nu al een half zakje op :);)

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rotberichten allemaal, miskramen, de echo van Lara! Meid ik duim echt voor je en ik hoop dat ze het gewoon harstikke fout hadden!
    Mijn pasgeboren neefje zou zogenaamd een gekanteld hart hebben, toen ze de 2e keer op controle gingen bleek er niks aan de hand, had zo'n doos de plakkertjes verkeerd om geplakt :S:S Dus gewoon hopen op goed nieuws, die echoscopistes weten ook niet alles!

Slapeloosheid hier ook heel veel last van. Ons bed is maar 1.40 breed en ik heb de laatste week echt gewoon te weinig ruimte om te kunnen gana liggen hoe ik dat wil, meestal slaap ik pas fatsoenlijk als mijn vriend gaat werken. Gelukkig krijgen we in het nieuwe appartement een ander bed.
    We zijn nu bezig met de laatste loodjes maar ik heb echt geen zin meer.....

17. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Lara, ik duim met je mee!

Gisteren te druk geweest, om 7 uur in bed gaan liggen en daar een pizza gegeten, en ik lig er nu nog steeds in. :) en nu moet ik toch echt energie gaan verzamelen om mijn zoontje van school te halen. Ik denk dat ik hem vanmiddag lekker thuis hou... Te moe om nog 2 keer extra heen en weer te fietsen vandaag.

18. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL

Hihihi, hoe oud is je zoontje?

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    bel anders zelf ff...

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ben ook echt blij met ons 180x220 bed :D We hebben ook ieder een eigen deken anders slapen we voor geen meter :)

Deel Deze Pagina