november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hihi dan had ie ook wel kunnen overblijven :p

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

Napoleon,bedankt voor de tip,ik ga even googelen!
    Napoleon,wat houd dat in dan de universiteit,kan iedereen daar heen?

Katemans,jee jij ook zo’n eigenwijze man zeg,nou hij kwam helemaal somber terug,want hij moet een wortelkanaalbehandeling,misschien wel meerdere,heeft 7 gaatjes en de rest wat er was gezegd weet ie niet meer,behalve dat de tandarts maar bleef herhalen,dat het in de kosten ging lopen…..we krijgen binnenkort de voorrekening,dus houd mijn hart vast en toen kwam ik er net ook nog achter dat ie maar tot 250 euro verzekerd is,1 wortelbehandeling is al bijna het dubbele,slik….
    Ik wacht het papier wel af en wat uit te stellen is tot volgend jaar moeten we maar doen dan kan ik vanaf Januari even een dikke vette tandartsverzekering voor m afsluiten.

Catharina,hahaha ik heb vorige week ook al pepernoten gekocht bij de hema,ze lagen echt naar me te lonken bij de kassa,en kon het niet weerstand dezelfde avond was de zak al bijna leeg en het was geen kleintje kan ik je zeggen

Tetta,oei das niet leuk als je niet genoeg ruimte hebt in bed,ik merk ook dat ik alle kanten op woel en dus echt wel alle ruimte nodig heb,maar binnenkort slaap je heerlijk in je nieuwe grote bedje!

3. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    och jeej verschrikkelijk.... ik weet gewoon niet wat te zeggen..
    hoe gaat het met haar??
    heel veel sterkte met je zus en voor jou natuurlijk ook

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    zo zegggggggggg....te veel pagina's erbij geluld jullie dus spring hier in.

eindelijk weet ik hoe en wat, vk heeft gebeld en wordt met plaatsindicatie bevallen, dat medisch zou zijn wisten we al maar wie o wie is erbij...de vk dus gewoon tenzij groeiecho(3okt) anders uitwijst

even mijn klaagzang:
    mijn hb is razend dalende waarvoor ik inmiddels pillen slik...maar ben moe, moe, niet uigeslapen wakker worden om 0715 terwijl avond ervoor om 2200 in lig...mooie slaaptijd zou ik zeggen ware het niet dat je tig keer eruit moet om te plassen, met suf hoofd door de rode valeriaan omdat ik dan beter inslaap, strompelend naar wc en struikeln over de katten die dan weer in de weg lopen.... bij minste geringste harde buiken, niet meer tegen dat gezanik van mensen kunnen, hoe is het? hoe voel jeje? de een vindt je dik de ander niet...pfffffff laat me met rust en dat doe ik dan lekker op bank alleen of met bengel voor de tv.....heerlijk!! kijk nu al uit naar verlof, heerlijk alleen thuis op mijnmanier en tempo aan rommelen

maar we blijven lachen en geef me niet over aan dit

een keer klagen mag dus ik laat hierbij

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @ lara

fingers crossed, good luck!!!!!!!!!!!!!!!!

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja in principe kan iedereen zich aanmelden bij de universiteit. Dan moet je wel een uni hebben die een tandartsenopleiding heeft ;) Je wordt dan behandeld door een 4e jaars van de opleiding. Iemand dus een jaar later zelfstandig kan werken. Nou echt, het wordt daar beter gedaan dan de gemiddelde gewone tandarts... Er zijn 2 vierdejaars die je helpen, 1 werkt als tandarts, de andere als assistent. Er lopen daar ook allemaal gewone tandartsen rond. Als ze bijvoorbeeld een gaatje moeten maken dan moeten ze de stappen door de tandarts laten controleren, nou daar is nooit iets mis mee eigenlijk.
    Het voordeel is, je helpt een student, hierdoor betaal je dus geen manuren maar alleen materiaalkosten.
    Je behandeling duurt wel wat langer dan bij de tandarts zelf, maar ja, dat heb ik wat betreft de kosten er zeker wel voor over ;)

7. linde90

linde90 Niet meer actief

Potverdikkie meiden, ik zit hier met tranen in mijn ogen door jullie lieve berichtjes.
    Het doet zo goed dat er mensen mee duimen , dank jullie wel!!!

Ik laat wat weten als we geweest zijn......

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Almika, balen dat jeje zo voelt :(

misschien kan je melatonine gebruiken voor het inslapen? Daar heb je niet zoveel bijwerkingen van.

9. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ooo pepernoten hier ook vorigeweek een zak ingeslagen en binnen notime op zo niet goed voor een zwangere vrouw haha!

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja dank je Lara, maar vooral eerst zelf verwerken hè! En als het goed nieuws is eerst een feestje bouwen! ;)

11. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    mijn duimen draaien ook over uren meid suc6

met zoveel draaiende duimen moet er wel goed bericht komen

mijn man en neefje hebben ook angst voor de tandarts
    maar de tandarts in polen laat je nog niet naar de tanden van een dier kijken zo luguber..
    ik heb hem echt aan de hand mee moeten nemen toen
    zijn voortand was als voor de helft weggerot en het laatste stukje viel eraf toen die een tosti at.. nja met een gat in je muil wil je ook niet door het leven..
    tandarts foto's gemaakt wat bleek nou.. 10 jaar geleden toen hij naar de tandarts ging had hij een wortelkanaalbehandeling en die hebben ze nooit afgemaakt.. hij had er nog z'n tamponwatje in zitten.. en die is na de jaren natuurlijk gaan rotten en slijten.. bleek gelukkig dat zijn andere voortand dat niet had maar toch je schik wel ff.. hij heeft nu een "kunstgebidje van 5tanden 1 voor en 4 kiezen werkt prima

mijn neefje verging van de pijn en die heb ik na 1 week pushen ook naar de tandarts gestuurd en hij ging gelukkig en nu heeft hij weer een mooi gebid

haha het leukste is ik ben zelf als de dood voor de tandarts mijn verstandskiezen moesten eruit en ik wou niet 3 jaar geleden werd me verteld ow kan nog wel 10jaar blijven zitten oke prima dan nu niet eruit haha..
    maarja 2 jaar terug deed het toch weer pijn mijn verstandskiezen passen niet in mijn gebid en het tandvlees ging niet aan de kant dus altijd met kauwen kauw je op tandvlees(erg pijnlijk)
    toch maar eruit laten halen aan de rechterkant.. veel me 100% mee maar heb links er nog steeds niet uit laten halen haha

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @ lara geeft je steun en moed om er zo meteen naar toe te kunnen...en ook daarna zijn we er om je aan tehoren en eventueel mee te feesten

napoleon..thanx voor tip. ik heb al geprobeerd maar van dat spul slaap ik door alles heen....en te laat op werk of school is niet de bedoeling:p

de 1e zak pepernoten zit hier al in buikje hoor..............overigens dit jaar voor eerst niet meer vieren.oke de 2e bengel is er dan wel dus mini kado zal er wel komen maar de andere bengel is 8 en inmiddels weet hij hoe het zit...toch wel erg leuk feest waar ik zelf ook in op ging.....en ik mag weer in de herhaling..hoera!!!!!

13. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Slapeloosheid hier ook heel veel last van. Ons bed is maar 1.40 breed en ik heb de laatste week echt gewoon te weinig ruimte om te kunnen gana liggen hoe ik dat wil, meestal slaap ik pas fatsoenlijk als mijn vriend gaat werken. Gelukkig krijgen we in het nieuwe appartement een ander bed.
    We zijn nu bezig met de laatste loodjes maar ik heb echt geen zin meer.....[/QUOTE]

Zo herkenbaar! Half oktober komt ons nieuwe bed! Ben er ook aan toe!

14. Beetletje

Beetletje Bekend lid

28 feb 2011
    624
    0
    0
    Lara heel veel sterkte! Ik duim ook voor jullie!

15. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Net 4 geworden deze zomer, dus nog niet leerplichtig gelukkig :D
    Hij is ook moe van de ochtend naar school, dus het komt niet slecht uit.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier weer gekeurd door mijn fysio :) alvast beetje gepraat over de kraamweek planning. Moet zowesieo eerst boven blijven tot dat zij groen licht geeft dat ik de trap af mag! zo das anders dan bij mijn dochtertje haha wat een openbaring zo!

Hier vannacht pas 2.30 naar bed, was gewoon niet moe :( en vanochtend weer giga maar heb het huissie mooi schoongemaakt. Straks nog wasje ophangen en draaien en het dorp in met mijn meissie

Lara succes vandaag!!!!!

Hanna je hebt pm wbt fysio

Almika hier ook erg moe steeds maar mijn ijzer is perfect. Was aan de floradix maar die hielp niet en veroorzaakte mega verstoppingen :/ Idd straks verlof en ons eigen gang gaan!!

Dankzij jullie heb ik nu trek in pepernoten :p

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik moet er straks echt aan denken meike uit school te halen tussen de middag... hahaha. Mijn oudste twee zitten op een school met continuerooster. Maar daar gaan de jongsten straks niet heen. Hoewel het voor de kids een goede school is, ben ik de slechte communicatie een beetje zat... en die school zit helemaal aan de andere kant van de wijk. Dus lekker naar de school hier in de straat.

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    kan alleen 's avonds bellen (tenzij ik beval :)) en dan kom je er bijna niet door.... kijk vanaaf wel of ik er door kom....

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha begin hier ook zin in pepernoten te krijgen....

@Aowyn, heb hier ook het advies gekregen om sowieso de eerste 2 dagen geen trappen te lopen (of alleen naar boven en daar te blijven, hoop niet dat ik 2 dagen in het ziekenhuis moet blijven ;) ) Vind wel dat er heel veel verschil zit tussen de ene en de andere fysio...

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee idd met bekkenklachten liever geen traplopen. Ik mocht naar beneden sochtends en smiddags voor een dutje naar boven en verder niet ;)

De baby slaapt de eerste dagen toch in de wagenbak;)

Lastig katemans dat je alleen savonds kan bereiken... wij mogen altijd bellen op de 06, doe dat alleen nooit hahaha....

Deel Deze Pagina