Ja de fysio die ik destijds had was niet bijgeschoold maar een algemene fysio met wat kennis.. Vandaar dat ik alsnog BI opliep ná de zwangerschap. Toen een andere fysio aangeschaft en ik was van de krukken af en van de pijn en nu ook op tijd bij en ik heb zowat geen BI klachten!!!
Oh, een continurooster lijkt me zo fijn! Ik heb het gevoel dat ik de hele dag aan het heen en weer fietsen ben.
Ik heb ook wel eens op een school met continuerooster gewerkt. Daar hebben ze een korte middagpauze, iedereen blijft over. En dan zijn de kinderen om 14:45 uur vrij. Op woensdag hebben ze wel gewoon een halve dag daar. Nadeel is dat je als leerkracht met de leerlingen eet, en dan gaan ze nog even naar buiten. Je hebt dan zelf amper pauze. Ik ben net even met de bus de stad in geweest. Dat ging best goed. Ik kon nog redelijk wat lopen. Ga zo wel even languit denk ik.
Ben erg benieuwd hoe het met Lara is gegaan...!! Ohhh en ik heb nu ook zin in pepernoten!! Vooral die hele kleintjes, die net iets harder en kleiner zijn dan de gewonen... smaken een beetje naar taaitaai geloof ik! Morgen maar eens bij de bakker kijken!!
@aowwyn..net een hele fles aangeschaft floradix voor erbij ,hoop dat werkt, gelukkig heb ik dan de colon clean anders zit ik zo weer verstopt en als ik jou en katemans zo hoor ben ik blij dat ik laag hb heb en de kans op weer een 10ponder, want bekken problemen is erger... onze bengel ook op school met continurooster maar die gewoon 1 uurpauze, 1500 uit.
Goed nieuws meiden, alles was goed met ons mannetje!!! ze konden niets vinden van een afwijking, na de geboorte zal hij goed nagekeken worden maar voor nu geen zorgen meer !! Bedankt voor het duimen, nu moet ik echt ff bijkomen...
lara pff wat zullen jullie opgelucht zijn, er is dus geen verklaring gevonden , we gaan nu positief denken de laatste weken hoor, al die stress is voor ons dames niet gezond.. lara bouw maar even een klein feestje want wat zal er een last van je schouders vallen
Wat een goed nieuws Lara!! Whoeiii!! En bah, wat verrot dat ze je zo hebben laten schrikken zeg Vanmorgen bij de VK geweest: kindje lag nu met het hoofdje al iets in mijn bekken zei ze... Is dat gewoon voorbereiding, of is er kans dat de kleine dan wat eerder indaalt?? Ruggetje lag links en beentjes mooi boven, vandaar al dat gedruk omhoog de hele dag Hier nog even een trotse foto van mijn buikie, vandaag gemaakt:
@Lara supernieuws!! en idd goed bijkomen, zullen genoeg scenario's door jullie hoofden gespookt hebben! @Hermiek, mooie foto!
Lara wat fijn!!! Hermiek, gave spiegel haha.. Viel me ff op.. Zijn al een poos op zoek naar zoiets, maar vind ze vaak erg duur..
@lara fijn dat alles goed was! @hermiek mooie buik en dat kindje iets in de bekken ligt is heel normaal rond deze termijn. zal langzaam mischien dalen maar hoeft niet kan ok zomaar weken zo blijven liggen. Maar in iedergeval met hoofdje ondere!
@Lara: Van harte gefeliciteerd! Mooi dat het goed is, maar slecht dat je twee dagen in spanning hebt gezeten. Vandaag de laatste dag werken gehad, heel raar moet ik zeggen... Van het weekend even uitwaaien aan het strand, dus lees alles pas maandag weer. Prettig weekend!
Ja ideaal hoor. De kids komen 's ochtends tussen 8:!5 en8:30 op school en dan hebben ze van 12:15 - 13:00 pauze en zijn ze om 14:45 vrij. Maar het is natuurlijk niet gratis, je betaalt er wel voor. ong 120 euro per jaar, 10 euro per maand.