november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hanna...foto!!

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    verstandig Sjees dat je gebeld hebt hoor met de vk!

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Over eetgewoontes...ik ben normaal helemaal niet van de zoetigheid, altijd kaas, olijven enzo maar nu wil ik alleen maar drop, spekkies, chocolade, ijs etc. Tis goed dat ze glucose gaan checken denk ik..

4. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Kreeg van de week een krabbel op Hyves van mijn oma.
    Niet mijn echte oma maar de moeder van de man van mijn moeder.

Zij hebben nog een heel gaaf ledikantje staan, en die mogen wij lenen!

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

sopje erover en als nieuw!

Matrasje hadden we nog, en ons oude dressoir word gebruikt als commode.

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

zo ben ik weer even,de vk heeft nog niet terug gebeld,die zijn hier niet zo snel helaas,maar ik heb net 2 uur geslapen en voel me nu gelukkig een stukje beter,het 'dronken' gevoel is over ben alleen nog er moe en slap,dus denk dat het aan t overtrekken is nu,bedankt hoor meiden voor de bezorgdheid.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hij doet het weer :D

9. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    hallo, ik ben ook uitgerekend voor eind november 2011...zijn er hier veel die hier meeschrijven?...lijkt me nogal veel om 3delen te gaan lezen:D....

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    truuske mooi ledikantje

napoleon fijn dat hij het weer doet

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dat is niet standaard. Ik hoef dat niet iig.

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Jeetje meid, wat een verhaal :(
    Hebben jullie ook nog foto's kunnen maken enz?

Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

dikke knuffel!

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Geen idee hoe hij bij de andere kids was... hij was nu met 27w op 1/3NX gemeten, maar toen had ik een erge harde buik. Soms ligt het beebje heel hoog en dan zit ie echt maar net onder het borstbeen.
    Gewoon kijken of de groei van je buik regelmatig is, dan is het prima. Vergelijken met andere zwangerschappen heeft niet zoveel zin denk ik...

Ik hoop dat dit beebje ietsje kleiner is dan de 2 jongste meiden. die waren 3840gr maar zo snel groot! Gelukkig hebben we nu een kinderwagenbak van 90cm ;) De meeste bakken zijn tussen de 75 en 80cm en dan moesten mijn meiden al heel vroeg in de buggy-inzet terwijl ik ze daar dus eigenlijk nog te klein voor vond...

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja dat is echt zot... en niks ons bin zunig...

Ik zou trouwens gewoon een 1 persoonsdekbed kopen en een dan dus 1 persoons overtrekken. Die kan je wat beter instoppen dan die juniordekbedjes. Op de markt heb je trouwens ook hele leuke overtrekken ;). En niet duur. En vaak bij zeeman, wibra, ikea ook.
    Ik heb de dekbedden bij ikea gekocht. 1 persoons voor 7,99 geloof ik.
    Femke ligt in haar ledikantje ook onder een 1 persoons overtrek. (geen dekbedje trouwens, momenteel slaapzakje met een overtrek dus)

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hier nog overal. Mijn andere meiden lagen al wel met de kop beneden maar die friemelden daar beneden ook nog wel met de handen hoor ;)
    En misschien voel je het bovenin niet omdat je placenta daar wellicht zit ;)

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha nou lekker! Ik ging in mijn vorige zwangerschap dan crackers met pindakaas eten... Maar chocola moet ik niet eten vlak voor het slapen, dan krijg ik maagzuur.

17. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    mijn zoon ligt al vanaf 17mnd in een peuterbedje. hij klom uit zijn ledikant. ik was ook wel bang dat hij dan vaker zou komen.
    ik heb een groot kussen naast zijn hoofdeinde gelegd voor hij eruit valt. en hij slaapt met de deur dicht. eerste 2 weekjes kwam hij elke keer. nu slaapt hij door of klopt op de deur maar hij komt niet om de haverklap. hij vind zich zelf heel stoer in zijn grote bed en slaapt er goed in in die maanden is hij er nog maar 2x uitgevallen.
    en hij blijft op zijn kamertje de baby komt voorlopig bij ons liggen, omdat we geen kamer over hebben. je kunt beter dn de baby bij je hebben liggen dan een peuter die weet wat zijn kamertje is. want anders heb ik ze allebei snachts wakker, baby slaapt wel weer maar zoonlief dan niet

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Fijn dat ze beide met het koppie beneden liggen :D. Op de juli Hyve (2008) zijn twee tweelingen en beide op dezelfde dag geboren en beide met 38.4 weken ;))

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Misschien ook wel een soort migraine?

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey meiden.. ben hier erg moe.. man is weer naar werk en ik heb nog 1 week vakantie.. maar moe van bezig houden met dochtertje. Wil dutten..

Schrik ook over de verhalen in Engeland. Gelukkig is er niks gebeurd bij familieleden daar.

Mijn bm was met 25 weken 1/4nx. maar ik vind het maar vreemd gezien een week later met de extra groei echo dat zijn voeten helemaal onder mijn borsten lagen. De vk keek er toen ook van op..

Deel Deze Pagina