november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

juf kun je ze neit even bellen,om te vragen waar ze blijven,dan weet je direct waar je aan toe bent,en vind het wel raar dat ze niet binnen de genoemde tijd zijn gekomen

Heb net even lekker gekeuteld met dochter we hebben gedouched,en thee gedronken in de douche(ze moest persee dr servies mee hebben daarna beetje in de tuin gespeeld,ze heeft een vlinder aangeraakt,dat beestje blijft gewoon zitten waar ie zit,en nu heb ik de tent voor dr in de tuin gezet,kan ik even de vaat wegwerken en daarna gaan we een dutje doen,ik voel me echt zo'n stuk beter,ben enorm blij!

2. Sjees

Sjees Niet meer actief

beetletje,veel plezier!

hmmmm ga ook nog een paar pepernoten eten denk ik,tegen sinterklaas hebben we allemaal ons buik ervan vol hahhaha

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

nikki,hee zie je online,hoe is het met jou en de meiden??

4. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Hai meiden!!
    Hoe gaat het hier?!

Lara: ik lees dat de echo goed was! Wat fijn! Moet een hele opluchting zijn!!

Verlof: mijn 16 weken zijn nu ingegaan, omdat de dametjes natuurlijk al geboren zijn! Maar heb nog veel vakantiedagen, dus kan sowieso tot februari thuis blijven geloof ik. En mocht ik tijdens m'n verlof denken dat ik het nog niet aankan om te werken, kan ik me altijd ziek melden.

Met onze dametjes gaat het heel goed! Beide compleet zonder zuurstof, dus dat is heel goed! Ze zijn ook allebei stabiel, dus dat zijn mooie berichten. Verder is het de komende week afwachten hoe ze zich ontwikkelen. Afhankelijk daarvan mogen ze eventueel naar een ander ziekenhuis...

Met mij gaat het ook goed. Laatste dagje hier in het UMCG. Morgenvroeg ga ik lekker naar ons nieuwe huis!
    Helaas moeten we de meisjes hier nog achter laten, dus een beetje dubbel is het wel...
    Maar heb ook wel weer zin om eventjes lekker met z'n 3en een gezinnetje te zijn! Heb mn zoontje ook al een aantal dagen niet gezien namelijk.

Tot zover weer even een update van mij!

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    In de meeste gevallen duurt een eerste bevalling gemiddeld 12uur idd. Maar het kan ook anders lopen hahaha zoals nog geen 5u :$ ik moet drm meteen bellen maar geloof me ik wil geen 2u bevalling dit keer haha dat is te snel voor mij, doe maar weer 5u :p

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Helemaal super dat de meiden het zo goed doen!!!! Idd dubbel dat je naar huis gaat. Kan ook emotioneel slopend zijn het heen en weer reizen. Luister ook goed naar jouw lijf en emoties ok?

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    nikkijane.........hoe lang moeten ze nog blijven? doen ze verder goed? is ver elke keer naar zhuis? geniet

dromen...doe ik weinig maar heel af en toe droom ik wel als ik tukkie doe 's middags...dan zie ik al voor me dat alles snel gaat en ik uiteindelijk thuis moet bevallen wat ikniet wil.

alles gemiddeld ja...maar de 1e was niet gemiddeld dus ik reken op sneller als 8 uur en hoop op normaal gewicht ipv 10 pond:p

je kunt er weinig over zeggen, zeker als je 1e is. bereid je voor op ergste kan alleen mee vallen.geef je er aan over. ...

8. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Nikki, fijn dat de meiden het goed doen... en zo naar huis gaan is idd dubbel, maar denk dat zoonlief die 1 op 1 aandacht ook wel fijn zal vinden!

hahaha het enige wat ik deze keer hoop is dat ik dezelfde dag naar huis mag na de bevalling :D

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @napoleon: ohh dat is wel handig zeg, bij de uni naar de tandarts.

@tandarts: ik ben er ook 1 die bagger schijt hoor. terwijl ik een hele lieve tandarts heb. die heb ik al sinds kind en ik mag bij het boren me mp3 speler opzetten. en ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad. maar toch durf ik niet zo goed. het is nu ook al weer 3 jaar geleden dat ik bij de tandarts geweest ben.
    elke keer is het weer de vraag of hij daar nog wel werkt hihi

@napoleon: lekker hoor ook al verlof.

@juf: ook lekker verlof.

@almika: vervelend dat je je zo voelt.

@lara: ben benieuwd hoe het gegaan is, ben nog niet bij met bijlezen. dus zal het zo wel tegen komen.

@katemans: ik hoop dat je inmiddels duidelijkheid hebt. ik moet nog even verder bijlezen:p

@hier:ik had toch verteld dat we lekkage hebben. nou de loodgieters zijn vandaag geweest.
    ze zouden vandaag alleen kijken en eventueel repareren waar ze geen spullen voor hoefde te bestellen.
    het ligt voornamelijk aan het kitwerk. de manier van kitten en onder het bad is niet goed gekit. waardoor het door de muur heel loopt. ze hebben nu dus niks gedaan.
    dus zoals het er naar uit ziet hoeft niet de hele muur open gebroken te worden omdat er een leidinggesprongen zou kunnen zijn.

ben ff verder bijlezen

10. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    nikki: logies dat je ee dubbel gevoel hebt.. maar dan kan je thuis nog wel ff rustig voorbereiden dat de dametjes komen.. zonder een zware buik die in de weg zit;) en nog ff extra tijd aan je zoontje geven.. wat vind je zoontje ervan 2 zusjes is hij al bij de dames geweest voor hem ook wel vreemd natuurlijk eerst alleen en nu met zijn 3e..

lara wat een goed nieuws pff dat was ff schrikken om niks..

godsamme ik dacht gisteren ff met me moeder de grote boodschappen in huis te halen met de auto.. 3 volle zware tassen vol.. DOET ME LIFT HET NIET:| 3 TRAPPEN OMHOOG.. niemand te bekenen die kan helpen en moest toch me boodschappen boven hebben.. me ma kan al moeilijk traplopen dus zij 1 tas 20mins onder weg ik 1 tas 20mins onderweg. en toen ik bijna met zoon en tas 3 boven was kwam er een aardige buurman die alle tassen voor me in de keuken heeft gezet( ken de goeie man nie eens haha maar hij vond me zielig haha) ik was kapot bekaf en had geen benen meer over heb eerst een half uur voor dood op de bank gezeten mijn hemel.. en dan komt manlief thuis hij had last van zijn rug arme ziel( ik ook al 5maand!!!)gelukkig dat kleine man zich goed zelf kan vermaken. maar ik voel het nog steeds aan mij heb je niks vandaag..
    en vanacht ook zo slecht geslapen elke teen beweging schoot door me rug en zo liggen wou niet en zo ook niet en dan had ik weer een knie in me rug en dan hd ik weer een hele rug tegen me aanhangen echt een bed van 180 maar ruimte ho maar

verder voel ik me wel goed hoor:D:D
    ow en de pepernoten hebben hier nog niet eens een uur gelegen pff heerlijk die dingen..

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ohh meid wat ontzettend fijn!!! wat zullen jullie opgelucht zijn:D

12. juf85

juf85 Niet meer actief

fijn dat het met de meiden goed gaat!

Om 12:35 was meneer er en hij is nu nog bezig.

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @hermiek: mooi buikje;)

@verlof: ik leest dat er wel mee meiden al met verlof zijn, lekker he meiden, nou komt het echt dichterbij.

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @nikkijane: wat fijn dat je meiden het zo goed doen. ik snap dat het wel lastig is om straks naar huis te mogen maar je meiden nog niet mee te mogen nemen.

@bevalling: hier duurde het 6 en een half uur maar lotte lag scheef waardoor ik er langer dan nodig over heb gedaan. dus ben benieuwd wat het wordt met de tweede.

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier wa het dus 4u45m waarvan half uur persen en een meisje van zowat 9 pond :$ dus ik ga ervan uit dat junior ok de 9 pond haalt. En ik krijg de knip wss ivm dat mijn dochter besloot ineens te komen en ik een sub. totaal ruptuur opliep. Daar maak ik mij wel zorgen om, nog snelelre bevallign en mssn nog groter beeb.. dan zet die knip AUB! :p

16. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Ayowyn: ik zal goed op m'n eigen lijf en emoties letten. Vanuit de neo word hier ook gezegd dat ze liever hebben dat je 1x per dag langs komt en emotioneel dan helemaal aanwezig bent, dan dat je 3x per dag gestressd naast hun bedjes zit.

Dus denk dat we dat ook maar moeten gaan doen.

Het ziekenhuis is op 25 minuten rijden, dus dat valt nog mee.
    Hoelang de meiden moeten blijven dat weten we niet. Het is afwachten hoe het gaat...

Ons kleine mannetje vind z'n zusjes wel interessant. Helemaal omdat ze onder een couveusedoek liggen, dus hij speelt verstoppertje met ze. En hij wil ze kietelen, maar dat kan natuurlijk nog niet...

Ook deed hij gister bij het voorlezen voor het naar bed gaan:
    'oooh, baby's huilen - M ace boekje lezen'. Dus hij lijkt z'n rol als grote broer wel op zich te nemen.

Ook ben ik samen met een vriendin bezig om een koffertje voor hem samen te stellen met een pop, waarin ook een sonde, kleine plakkertjes, kleine luiers en mutsje zitten, zodat hij ook een beetje bekend raakt met dat wat hij in het zh ziet.

As zondag ochtend gaan we met z'n 3en weer een xtje kijken!

17. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    hier ok steeds meer dromen over de bevalling mijn eerste was 32 uur waarvan 1,5 uur persen en zou het zo weer doen echt met mij mag alles gebeuren zolang mijn kindje gezond is en niet meteen weggerukt word daar ben ik zo bang voor dat het weer gebeurd. Dus hoe de bevalling gaat intreseerd me niet als mijn jongetje maar gezond is en bij mij mag blijven meteen.

Verder goed nieuws heb eindafrekening van uwv en ze nemen de totale betaling die ik nog moet krijgen van mijn baas (exbaas) over dus ben benieuwd wanneer het op mijn rekening staat.
    Wel snel gegaan eind aug. failliet verklaart gebeld na uwv en vorige week papieren ingevuld met iemand van uwv en u al brief thuis! maar goed had alle papieren van rechter enz. erbij en daar stond duidelijk alles op dus was geen moeilijke zaak he.
    Nu de betalin nog maar dat zal ook van de week wel zijn denk ik.

18. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    nog een uur mag ik eindelijk naar huis, geen f&%*k te doen

@pamsie...is al weer helemaal weg hoor. zo een klaagdagje heerlijk.... by the way van r'dam naar lelystad...wat moet je in dat gat:D:D;)

@tomasz............pfffffffffff ik word er zelfs moe van. en nu niks meer doen..plat op debank met bak thee even bijkomen

@aowyn....nou;)bereid je voor op 2 uur of zo:p

@nikki....idd goed om zoontje er op zo'n manier mee kennis te laten maken zodat hij gaat begrijpen. hoop dat de dag snel aanbreekt dat meiden mee mogen.

ga nog even wat doen ook als niet veel maar aan de overdracht moet ik wel wat doen...

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @nikkijane: spannend hoor meid, goed uitrusten zelf. en lekker genieten van je zoon, wat lief dat hij zijn grote broerrol nu al serieus neemt.

@mamavC: ohh dat is wel fijn. en idd een snelle afhandeling zeg!! super.

@aowyn: zo grote baby zeg! Lotte was 2985 gram. kan me voorstellen dat je uitvoorzorg liever hebt dat ze een knip zetten.

@almika: haha goede vraag, me ouders zijn met ons toen ik 7 jaar was naar almere verhuis. en ik ben met mijn man in 2007 naar lelystad verhuisd, maar ik moet zeggen ik zou wel weer terug naar het zuiden willen. hoeft niet perse rotterdam te zijn, ( heb trouwens in hellevoetsluis gewoon niet in rotterdam, wel daar geboren) maar zou wel naar het zuiden willen toch een ander type mensen

20. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Nikki: wat fijn dat het goed gaat! Moest vaak aan je denken, gek idee dat jij je kindjes al hebt, maar veel zorgen ook wel lijkt me... Sterkte!!

Hier vannacht eindelijk een goede nacht gehad.. daar kun je weer even op teren vind ik!
    Vandaag mijn 5e dienst, merk wel dat ik uitkijk naar een vrij weekend! Mannetje moet het weekend wel werken, dus ik ga lekker relaxen en aanrommelen in huis. De beebkamer een beetje schoonmaken en inruimen ofzo! ;)

Deel Deze Pagina