november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    goedemorgen, volgens mij is iedereen aan het profiteren dat hubbie/vriendlief thuis is :D lekker in bed blijven liggen....

@Salcia, mooie foto!

ga even een boodschappenlijst voor hubbie maken, zie dat ie net terug komt van t sporten ;) gelijk maar weer aan het werk zetten :p

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    muwahahaha, grapjas... mijn profiteren van dat manlief thuis is bestaat uit in bad met de meiden en de was opvouwen...

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @nikki, wat fijn dat je naar huis mag en dat het goed gaat met de meisjes! Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen in je nieuwe huisje!

@mvt, pffff dat zal je net zien als je thuiskomt met zware boodschappen. Ik hoop dat je arme rug snel weer wat beter gaat voelen.

@salcia, mooie foto!

Hier is manlief alweer gaan sporten, ik heb ondertussen al gestofzuigd, de hondjes uitgelaten, 2 keukenkastjes gedaan en de was gedaan, lekker bezig.

Ik heb morgen een zwangerschapsfotoshoot, dus zo maar eens uitzoeken wat ik allemaal mee moet nemen! Ik ben zeer benieuwd!

4. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ lautje:welkom!
    @ salcia: mooie foto
    @ nikki: fijn dat je thuis bent en dat t goed gaat met je meiden!
    @snelle bevalling: bij mij ma duurde de bevalling in totaal maar 3 uur!!! Wij zullen t zien of t baker praatje van de lijn volgen van je ma klopt! Nu de eerste n meid wordt bij ons ligt wel in lijn van mijn moederskant ;)

Gisteren bij vk geweest. Ons kleine meisje lag al met haar hoofdje naar beneden en met haar kont links. Volgens vk kan ze nog draaien en rond 35 weken nemen ze de juiste positie aan.

Volgende afspraak + echo 7 oktober

5. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    haha wat een drukke mannen hebben wij allemaal. die van mij is de deuren boven aan het verven hihi. maar ik ben bezig met een mailing voor de zaak om die te vouwen en in enveloppen te doen. gelukkig zijn het er in totaal maar 1800 pfff. maar nog 700 te gaan dus schiet op hihi.
    @catwoman hoe ging je urgentie aanvraag?
    @Lautje welkom en heb geen flauw idee of je je al eens hebt voorgesteld maar 2x is ook niet erg hihi.
    @Catharina, heel veel plezier met uitzoeken van een leuke outfit voor morgen.

6. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    dan tel ik vanaf de regelmatige weeen vier uur daar voor gestript maar eerst drie uur onregelmatige weeen gehad.

7. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    oooo heb heerlijk geslapen hadden feestje drie uur thuis net half uur wakker hihi fijn weekend allemaal. Hier vandaag na de kermis maar eerst chayenne ophalen.

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @lautjuh: welkom, gezellig dat je mee komt kletsen

@salcia: mooie foto van jullie meid.

@maagzuur: ik met vlagen maar probeer het al zoveel mogelijk te beperken door s'avonds geen vet eten meer te nemen en minimaal aan fris te drinken.

@napoleon: jeetje wat had jij een snelle bevallingen zeg!

gelukkig heb ik me moeder nog niet gevolgd die deed over mij 28 uur. weet niet hoe lang ze over me broertje en zusjes deed.

@catharina: zo goed bezig meid, leuk fotoshoot!!

@stroopwafel: fijn dat de kleine met de hoofd naar beneden ligt. de kans op draaien wordt toch steeds kleiner.

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    wat is het stil hier......
    Heb foto van kamertje in album gezet, is nog net helemaal af maar begint erop te lijken gelukkig...

10. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Beeb was trouwens al 1530 gram en hoofdje liep iets voor, een week ongeveer en beentjes paar dagen achter maar dat is niet erg volgens mij. Vond het al best zwaar voor 30 weken eigenlijk

11. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Dat schiet al aardig op salcia, leuk kamertje!
    Ik loop echt regelmatig even het kamertje binnen, dan snuffel ik wat in de babyspulletjes en droom ik van over 2 maandjes als ons kleine wondertje er is :D tja eerste kindje he.. voor mij is alles nog nieuw en super spannend!

Het is inderdaad rustig hier! ik denk zal wel heeeel veeel bij moeten lezen, vandaag gewerkt van 9 tot 4..
    Maar nog niet 1 pagina ;) word ik even gematst haha..

Hoop dat alles goed is bij jullie, hier wel..
    Vanavond lekker bank hangen met vriendje nu eerst even droger leeghalen

Tot morgen!

12. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @Salcia: mooi, leuk kamertje zeg
    @Cass: ik loop ook dagelijks het kamertje binnen om te snuffelen en de kleertjes te bekijken. Nog iets meer dan 8 weekjes en ik heb haar in mijn armen (soms onvoorstelbaar). Herkenbaar dus!

Manlief naar voetbal toe vanavond.. lekker avondje voor mijzelf lekker genieten na 3 drukke dagen :)! Fijne avond

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik ben er nog! Maar lees ff mee, ben ff druk met wat andere dingen achter de pc die veel tijd in beslag nemen!

Kreeg vandaag trouwens lichte zeur ongi krampjes. Vriendin zei dat dit waarschijnlijk indaling was? heel maf hoor. Ik vind het vreemd dat ik nu zo pijnloos kan bewegen!! Het is dat hij zo druk is, anders zou ik mij niet zwanger voelen zoals ik bij mijn eerste voelde! Maar nu voel ik dus wel indaling etc dus ook heel apart hihi.

Dames er zijn polls ook gemaakt voor de meeting! kijken jullie ven en stemmen ook!?

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Rustig hier vandaag zeg... ik dacht zal wel veel moeten bijlezen, maar dat valt dus mee ;)

Vandaag bij mijn vriendinnetje geweest. We zijn al 26 jaar vriendinnen. Ze werd 30 vandaag. Dus weer een poos in de auto gezeten vandaag, ze woont nl in Zutphen.
    Morgen maar weer een balansdag.

Bah, ik kom er maar niet uit met de geboortekaartjes... Idee wel leuk maar de uitvoering wordt dan toch niet zo mooi... blurggg!

15. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    @dames thanks voor welkom

zo spannend allemaal nog even en we kunnen ons kleintje in de armen houden. kan ook even niet wachten tot mn verlof begint. even geen zin meer in werk.

@salcia ok dacht al bekende naam, ik ben er niet meer zo actief, schrijf soms blogje maar meer niet. vind zp leuker.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    lautje ik herinner mij jouw ticker dus je had je idd al eerder gemeld :p

17. catwoman8979

catwoman8979 Actief lid

29 dec 2010
    497
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    @lautje welkom, altijd leuk weer eentje erbij:)
    salcia: mooie echo zeg:)

wat betreft urgentie-aanvraag zie ik het somber in,puur omdat ik dus officieel niet in Rotterdam woon maar ik heb nog een aantal indicaties nagestuurd die door zowel een psycholoog als psychiater zijn opgesteld en daarmee maak ik toch wel meer kans.
    en zijn we (ik en mijn familie) naar een oplossing om toch maar naar Rotterdam te verhuizen en me in te schrijven!
    het is dus echt afwachten nu...

verder heb ik vanavond nog hulp gehad voor CIZ indicatie want een bekende van mijn broer en zus, werkt bij een hulporganisatie en daarmee is de kans op begeleid wonen en goede hulp bij ukkie straks vrij groot.
    het was een pittig gesprek en ben er ook moe van dus even tijd voor ontspanning.
    morgen naar Apeldoorn tot maandag weer dingen regelen, dus ik ben echt druk weer met alles.

gisteravond na de verjaardag van mijn broer had ik even een paniekmomentje...ik had ineens veel vocht verloren en een enorm harde buik dus maakte me echt zorgen...me zus heeft me ook direct naar bed gestuurd om rust te nemen. vandaag wel beetje beter maar voel toch nog wel lichte pijn onderin me buik.

sorry dit was een erg ego-berichtje,na het weekend lees ik alles weer terug.

18. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Net terug van feestje...hoefde niet veel bij te lezen...
    Lautje...ik vind BB leuk omdat het allemaal dezelfde week is, maar hier vind ik het ook weer heel leuk, dus doe allebei...

Loop nu al steeds kamertje in, morgen lekker beginnen met kleertjes wassen...zo leuk!!

19. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    @ catwoman: hopelijk lukt 't en krijg je snel n huisje toegwezen
    doe je t rustig aan? Ik heb er geen verstand van maar vocht verliezen in combi met harde buiken lijkt mij niet goed. Hoe gaat t nu?

20. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Goeiemorgen meiden...!

Zoonlief werd pas half negen wakker, wat een heerlijkheid!
    Helaas gisteren met veel last v bekken en rug gaan slapen, en ik heb niet het idee dat het nu beter is :(
    Maargoed, toch proberen om vandaag zijn kamertje af te maken..

Catwoman: vervelend... Mag ik vragen hoe het nou precies zit bij jou? Ivm die urgentie aanvraag en de dagpoli en nu las nu iets over begeleid wonen... Misschien heb je het al honderd keer gezegd hier)

Cass en stroopwafel: lekker genieten v die momentjes in de babykamer...! Ook bij een tweede is dat zo hoor ( alleen moeten we hier nog aan de babykamer beginnen dus kan nog niet wegdromen, haha!)

Salcia: bij ons was pukkie met dertig weken geschat op 1560 gr. En dat was volgens hun prima... Ietsiepietsie aan de grote kant... Dus volgens mij is het perfect meis! Hele mooie echo trouwens die je hier had geplaatst... Zo lief!

Mvc: zo pff das wel een lange bevalling geweest zeg!!

Deel Deze Pagina