ja ik ken het zeuren dat teveel is, 1e zw schap ook zo'n kleine 30kg.elke keer als ik kwam:je moet niet zoveel snoepen of vruchtensappen drinken. dat deed ikniet. zij hadden het verkeerd in dit geval.ik had eenbaby van10pond en een grote zakmet vrwater...stelletje:x...was er zo boos om dat ik ze dat nu ook zeer duidelijk heb gemaakt. lautje is idt je 1e....? ik ga sytycd kijken
hier ook nog veel gebeuren... maar ik krijg wel de kriebels als ik bedenk dat de beeb over 3 week al kan komen... en het geld is op dus dat is ook lastig... moeten nog behangen, deur inhangen, het eea afwerken enz enz... de commode nog aanschaffen... nesteldrang gaat hier toeslaan nu maar moet me eerst door andere zooi heenwerken (lees spul en troep dat iedereen maar in huis klapt... manlief die naar de moes gaat en dan vervolgens zijn modderspullen in de bijkeuken laat slingeren waardoor er dus overal modder ligt enz... en hij zou stofzuigen maar heeft al meer dan een week geen stofzuiger in zn hand gehad... grrrrrrrrrr
hier ook nesteldrang help.. keuken kasten worden uitgesopt voorraad word bekeken en zn aangevuld. vandaag de hal een grote beurt gegeven, honden zijn met hun bench naar de schuur (lopen de hele dag buiten zitten ze alleen snachts in) en ik wil straks wel normaal in de kamer kunnen komen met het kindje zonder dat de honden snachts ook hun aandacht willen dus ze mogen naar de schuur. is verwarmd dus ze zullen het wel naar hun zin hebben.
Mijn vk praktijk heeft gelukkig nooit een punt van gemaakt. De ene komt meer aan als de ander zeiden ze. Ik had ook al aangegeven dat ik weinig snoepte en veel water dronk en gezond at.
maf he, mijn vk zegt, tsja dat gebeurt nou eenmaal... je ziet aan mij ook helemaal niet dat al die kilo's erbij zitten... gelukkig ben ik ze wel altijd zo ook weer kwijt
@Nikkijane: Fijn dat je dochters nu van de zuurstof af zijn en dat jij naar huis mag. Hopelijk mogen de dames ook snel naar huis. @Pamsie: Gelukkig lijkt het dus mee te vallen met de lekkage. @MvT: Gelukkig bestaan er nog aardige buren! Wij hebben sowieso geen lift, dus de zware boodschappen laat ik beneden in het hok staan tot manlief thuis komt en de lichtere spullen en spullen voor in de koelkast/diepvries neem ik zelf mee. @Salcia: Mooie echo foto Leuke kamer ook. @Lautje: Welkom! @Stroopwafel: Gefeliciteerd met de goede controle @Sjees: Idd fijn dat je zus straks weer in NL is. @Catwoman: Hoezo veel vochtverlies, geen vruchtwater toch hoop ik? Hier een heerlijk weekend weg gehad. Vrijdagochtend eerst fotoshoot gehad. De fotografe ging meteen daarop op vakantie maar heeft toch een paar foto's al gemaild, erg mooi! Daarna lekker weekend weg geweest naar het strand echt heerlijk. Lekkere strandwandelingen gemaakt en daarna lekker in een strandtent opwarmen... Ook in weken niet zo lekker geslapen daar. Zal wel zijn omdat je niets 'hoeft'. Hopelijk zet dat zich vanavond in mijn eigen bed ook voort....
Ik spring hier weer in, lees tussendoor wel het een en ander bij.. Nog een paar weken werken (of wat er voor door moet gaan) en dan met verlof. Ben de dagen al aan het aftellen. De vermoeidheid slaat hier ook steeds meer toe, al is het in combinatie met de drang om alles aan kant te hebben wel vreemd... Zo lig ik op bed en zo loop ik 10x op en neer (2 etages) om was op te hangen, rotzooi naar beneden brengen, was op te vouwen, spullen naar beneden brengen etc... Uiteindelijk dus te veel doen zodat ik op de bank moet ploffen om weer bij te komen en om harde buiken weer een beetje onder controle te krijgen Weet iig waar het door komt.. Krijg dit keer heel laat de intake bij de kraamzorg, pas in week 35-36 volgens mij, was niet eerder de gelegenheid..ze vergeten volgens mij ook een beetje dat je ook nog gewoon moet werken ofzo!!
hier ook moe maar ook veel willen doen, slechte combi eigenlijk, haha Verder ben ik maar 9 kg aangekomen, gisteren op feestje zei iedereen ook dat je niks aan mij ziet behalve de dikke buik, wel fijn toch, hoeft het er ook niet af. Maar mijn nichtje was 32 kg aangekomen en was er ook af met veel sporten en met de kinderwagen lopen, dus als je je goed voelt en kindje is gezond, so be it toch?
@ napoleon: hier moeten nig gordijntjes, planken, decoratie deur worden opgehangen. En ook nog sierstrips voor aan t plafond worden geplakt. Laatste tijd druk gehad met alles en nog wat en niet echt veel tijd voor gehad. Heel raar maar ik heb t gevoel dat ze pas midden november komt, misschien omdat t ons eerste is @ nesteldrang: nog geen last van @ lautje: bij de verloskundige praktijk waar ik bij zit zijn vier verloskundige. Het ligt eraan wie dienst heeft die dag voor controles, maar ik vind dat de een meer zeurt dan de ander. Zo was ik vorige maand 4,5 kilo aangekomen in vier weken. Degene die toen dienst had begon te zeuren dat ik op mijn voeding moest letten. Nu ben ik in 3 weken tijd maar 1 kilo aangekomen. Afgelopen keer zei de andere verloskundige dat ik mij daar niet zo druk moest maken en dat t wel eens voor kan komen dat je n ene maand meer aankomt dan de ander. Elke zwangerschap is verschillend. Ik zou mij totaal niet asntrekken wat ze zegt. Ik was ook een beetje overstuur toen ze zei dat ik op mijn voeding moest letten etc en dat ik zoveel was aangekomen.
@Salcia hier ook moe en eel willen doen haha, ben blij als ik verlof heb! Hier ook, kg's zitten in de vocht en kont en billen. Iedereen zegt steeds dat ik nu veel slanker bent (taille) dan bij de eerste. Heel fijn
ik kan niks leuks vinden voor aan de roze wand van het kamertje...ben aan t googlen maar weet niet wat ik eraan moet hangen, de muur ertegenover is pip, maar staat op foto natuurlijk...
Hier 11 kilo aangekomen tot nu toe... Ook geen last van nesteldrang hier.. Vriendje heeft vanmiddag mijn auto van binnen en buiten gepoetst en zei dat ik maar en dutje moest doen. Zo gezegd zo gedaan! Net terug van mijn avonddienst.. Drukke week gehad.. 6 diensten. Komende week maar 4 waarvan 2 korte dus dat is beter!
Hier ook 12 kilo aangekomen, maar ik krijg niks van mijn verloskundigen te horen ... gelukkig is het het verreweg alleen buik. Nog 1 weekje werken hier ... dan stop contract en lekker uit zitten totdat onze kleine meid zich aandiendt. De vermoeidheid slaat ook hier weer toe. maar goed laatste loodjes
Hoi meiden, was ik ook weer.... Salcia, wat een schattige foto zeg. leuk he zo te kunnen kijken. Ik zal eens naar je fotos kijken, misschien heb ik nog wel een ideetje... Nesteldrang nog niet toegeslagen hier, denk als mijn verlof er is en dochter op het kdv zit ik de handen eensuit de mouwen ga steken. Verder is het kamertje wel gewoon af, hoefde we niet veel mee te doen dan schoonmaken en wat blauwe accesoires erin. Bedje is opgemaakt, wel heerlijk hoor weer zo een klein minibedje. Catwomen, hoe is het met jou, heb je de vk nog gebeld of de gyn.. Aowyn, waren de cupcakes lekker (sorry vraagteken is foetsie ..) Werken tot verlof., nog 3 dagen werken..... Maar heb me voorgenomen dat als ik de lange dagen niet meer trek lekker naar huis te gaan. Ik stond-sta toch al ziekgemeld. Mnaar we gaan verhuizen met het kantoor dus wil alles leeg en schoon hebben... KG aangekomen, tot nu toe schommeld het tussen de 2 en 3,5. Ik hoop het in dit tempo vol te houden, dan kom ik er misschien wel lichter uit...=) MOrgen de GDC prikken, ben wel benieuwd wat deze gaat doen omdat de echoscopisten dingen op diabetes vonden lijken. Maar tot nu toe is die altijd perfect geweest.
Pip behang in fotolijstjes doen? Of de naam in van die houten letters (wit) of ander soort letters. Een zwart-wit foto van als de beeb net geboren is?
Wat staat er in het AD? die lees ik nooit, of soms wat online Lara als je vraagteken weg is moet je even CTRL + SHIFT indrukken dan zijn je leestekens weer terug
Ooooh, ik ben jaloers op jouw startgewicht! Wat een streepje Ik was 79kg en ben nu 89kg, dus 10kg aangekomen tot nu toe.. Valt nog mee! Maar denk dat het op het laatst hard gaat Dat herken ik ook! De ene keer ontzettend moe en nergens zin in en kan ik de hele dag wel slapen.. De andere keer druk aan de poets van zolder en terug... En ik heb a.s. vrijdag intake van de kraamzorg.. heb al 6 weken vragen op papier staan.. Vanaf vandaag nog 3 weekjes werken.. heb het wel gehad eigenlijk! Kan het lichamelijk nog wel aan, maar snel moe.. Dus 's avonds vroeg naar bed! Ons kamertje is bijna klaar, vriendlief hangt vandaag de schilderijtjes op! Heb de kleertjes allemaal gesorteerd in wat we de eerste weken kunnen gebruiken, de rest in de commodekast opgeslagen. Eerste week van mijn verlof wilde ik gaan wassen, maar misschien al wel eerder.. Wast iedereen met Neutral trouwens? Volgens mij doe je dat 1x en gebruik je daarna gewoon je normale wasmiddel weer.. De kans dat je kindje een allergie heeft is toch vrij klein?