november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Ben ook wel benieuwd!

Hier vooral bij zoonlief veel aangekomen (37kg) kreeg daarom bij dochterlief en deze zwangerschap het verzoek om het suiker te controleren..... maar goed, zoonlief is in de zomer van 2006 (vanaf april al bloedheet geweest) dus was na een week 25kg kwijt :)

Nu staat de teller hier op 11... niet verkeerd als je het mij vraagt;)

ga zo wat foto's van de fotoshoot van vorige week in de lijstjes van de babykamer doen.... zo'n raar vrouwtje dat vaag lachend in de lijst zit :p

Hubbie zaterdag dochterliefs kamer aangepakt, moet wel zeggen, is nu veel meer een meidenkamer...

laatste paar dagen weer goed last van mn onderrug.... maar goed, over maximaal 60 dagen weten we hier wie de boosdoener is geweest :D

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb gebruik geen neutral... De kleren ruiken helemaal niet lekker daarna :p. Je merkt snel genoeg als ze niet tegen je gewoon wasmiddel kunnen.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Pfff heb geen zin vandaag! ZO:D

Heb nog een bult was op te vouwen, maar manlief zei dat we dat vanavond wel even samen doen. mooi want ik ga niet meer met wasmanden slepen. Jammer alleen dat ie het dan in de wasmand laat zitten en niet in de kast legt (aan de andere kant... hij legt het ook nooit goed in de kast :p hahaha)
    Ik ga kijken of ik morgen kan behangen op de babykamer. Man gaat met zijn vader savonds de wat technischer dingen doen. (de lampjes enz). Moet daarvoor wel nog een muur voorstrijken denk ik.

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    IK heb ook de tip gekregen om schoonmaak azijn te gebruiken ipv wasverzachter, heeft dezelfde werking.... ruik je niet, ruikt alleen het wasmiddel, wel een klein scheutje gebruiken;)

5. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Zwangere vrouwen steeds dikker - Gezondheid & wetenschap - AD

Hihihi....
    Ik zelf sta nu op vijf kilo, wat ik erg bizar vind, aangezien ik er bij Julian nu al dertien was aangekomen... Maar je hoort me niet klagen hoor! Ik begrijp het alleen gewoon echt totaal niet, want ik eet precies hetzelfde als bij Juul, en ik heb de zelfde last van mijn bekken waardoor bewegen toch beperkt is; volgens de verloskundige 'vreet dit kindje me op van binnen''... Haha, lekker doorvreten zou ik zeggen, hopen dat ze ook nog aan mn heupen kan beginnen...:D;);):p

6. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    whahaha nou als ze dan idd meteen de lovehandles enzo zouden opeten, ben je daar ook weer vanaf ;)

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Goedemorgen....

Wat een k nacht, weer slecht geslapen, bang om te laat wakker te worden voor de schilder dus elk uur rechtop naar de wekker staren...
    Ga vandaag maar kleertjes wasssen en wat ik nog mis kopen, kan in huis niks als trap nat is. Moet er schoonmaakazijn bij of gewone azijn? En doen jullie de kleertjes in de droger?

Ja die letters met naam vind ik ook leuk, maar kan ik nu niet ophangen nog, dan weet iedereen het al, haha

8. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    daarbij hebben wij zo'n korte naam, 3 letters, vult niet echt, haha

9. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Wassen: ik heb bij Julian alle spullen gewassen met gewoon wasmiddel (ariel) en alleen de wasverzachter achterwege gelaten...
    Maar na die eerste was is er altijd gewoon wasverzachter bijgegaan, heeft hier nooit problemen gegeven...

Ik verwacht vandaag een pakket meisjes kleding (50-68) wat ik heb geruild met een meisje hier, zij mijn jongenskleren, ik haar meidenkleren... Ben benieuwd! (heb uiteraard al wel foto's gezien)

Verder ben ik erg trots op mijn mannen hier. Gisteren heeft manlief de nieuwe kamer van Julian helemaal afgekregen, dus gisteren voor het eerst ging meneer in zijn grote bed in een andere kamer...! Hij sliep laat, en was vanmorgen al om kwart over zes wakker, maar voor een eerste nacht ben ik toch trots! Stom he, kreeg gisteren gewoon tranen in mijn ogen toen dat kleine mannetje ineens in dat grote bed lag... Hormonen...:)

Ik zal vandaag proberen een mooie foto te maken, zodat jullie het eindresultaat kunnen zien! Nu beginnen aan beebs kamertje (verf en behangen... pffff!)

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nee hahaha, Toch valt het bij Eva wel mee, alleen heb ik daar de letters niet goed vastgezet dus die zijn er weer afgevallen...

11. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ik heb piepschuim letters en dan chayenne tegen de rose muur en toen bij kruidvat van die soort luiten kubusen die 5cm breed zijn zodat je er iet in kan zetten die zijn ook wit en heb in een der eerte shoentje taan en in de andere weer iets anders van de geboorte/babytijd.

12. mamavanchayenne

mamavanchayenne Fanatiek lid

24 mrt 2011
    1.275
    0
    0
    horeca
    wijchen
    ooo heb echt slecht geslapen chayenne werd al snakend na adem wakker leek wel of ze stikte heel hoesten en daarna huilen water kreeg ze niet binnen kwam er uit en meteen kokhalzen dus die heeft voor het eerst ooit bij ons in bed geslapen durfde der niet alleen te laten gelukkig goed geslapen zei en nu alles goed maar i de tweede keer dus toch ff de dokter bellen wand wa echt super eng.

nu heb ik wat last van de buik denk door slechte slapen en toch anders liggen maar hopen dat het snel wegzakt!

13. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Salcia

Kijk anders eens op www.madebyfish.nl
    Wij hebben daar de letters vd naam, de grote boom, een paar vogelhuisjes en de koekoeksklok vandaan, echt super leuk!

14. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Thanks Hanna, ga ff kijken.
    Die kubussen zoek ik ook trouwens, maar zie ze op het moment nergens meer... leuk voor paar boekjes in te zetten of een leuke knuffel etc.

15. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    heeh,

tijd niet geweest, maar had een giga-dip. Voel me een aantal dagen in de week overspannen en naar mijn idee komt dat echt door oververmoeidheid. Heb het wel aangegeven bij een counselor in de vk-praktijk (soort maatschappelijk werker). Ik vind het echt te zwaar worden met zwanger zijn. Zal iedereen op zich wel hebben hoor. Verder een dreumes die met zijn 16 maandensprong begonnen is en die gaat dus midden in de nacht zitten kletsen en huilen. Vannacht heeft ie dus ook bij ons geslapen, want je merkte dat ie gewoon te onrustig was in zijn bol. Maar ik werd dus net als jij, MvC, met buikpijn wakker vanochtend. Dus kruik erop en nu gaat het weer. Heb sowieso mijn periodes met voorweeen. dan weer week rustig en dan weer wat nachten krampen.
    Ik herken ook wel wat jullie zeggen over het veel willen doen, maar qua energie weinig kunnen. Best irritant!!
    Gelukkig hoef ik me dan weer niet aangesproken te voelen door dat artikel in het AD. Ik zit nu op +0,5 a 1 kilo.

16. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik was zo'n 73 kilo aan het begin van de zwangerschap en nu 89. Dus al 16 kilo aangekomen.
    5 jaar geleden woog ik nog rond de 60 kilo. Maar ben steeds minder gaan sporten en dan samenwonen, dus kwam steeds weer wat aan. Laatste jaar bleef ik rond de 73 en ik wilde graag maximaal 70. Dus nu ik bijna 90 ben, heb ik echt zoiets van ik ben gewoon 30 kilo zwaarder dan 5 jaar geleden!

Toen ik vannacht naar de wc ging had ik een natte vlek in mn pyjama bij mn linkerborst. Ik lekte al regelmatig wat druppels maar zo'n vlek had ik nog niet gehad.

Ik moet vanmiddag weer naar de VK. Morgen ben ik 35 weken, best bizar dat je dan over 2 weken al thuis mag bevallen (ik ga in ziekenhuis).

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wauw! Die boom is gaaf zeg!

Wij hebben trouwens de schrijfwijze van de naam veranderd... hihi dan wordt de naam wat krachtiger. En ik heb het ontwerp geboortekaartje nu klaar :D Hoef ze dan alleen maar te printen op mooi papier. scheelt weer ;).

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zo, ik ga even met Femke boodschapjes halen en daarna meike weer ophalen ;). (luiers, luiers en luiers, en billendoekjes :S ;))

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Net via MP nog een mooi boxkleed op de kop getikt :D.
    Een Grijs boxkleed met lieveheersbeestjes van Isi. Die wilde ik sowieso kopen maar nu via mp scheelt me dat 40 euro ;)

20. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Goedemorgen.
    Zo weinig dat er geschreven is van het weekend zoveel is het de afgelopen uren ;)

Lekkage, heel herkenbaar.. Viel hier nog wel mee, maar vannacht leek het wel alsof we een lek waterbed hadden (En we hebben geen waterbed meer!)

Slechte slapers, hoop dat jullie weer een beetje bij kunnen komen vandaag...!

Hier had ik van alles gepland voor vandaag, maar had niet goed op de kalender gekeken en blijkt mijn oudste vandaag vrij te hebben ivm een studiedag...daar gaan mijn plannen..:(

Nog enkele weken en dan mogen de eerste baby's al komen volgens de 37 weken grens :)
    Ben heel benieuwd naar de namen :) (hebben we hier nog steeds niet!)

Deel Deze Pagina