tomasz is ook met ks gekomen, maar ik kan gewoon natuurlijk bevallen van de 2e, als ze goed blijft liggen natuurlijk. ik moet wel in het ziekenhuis bevallen
dan zou ik tocvoor de natuurlijk weg gaan? teminste dat is mijn keuze ik ga vnaf 26w nar gyn in ziekenhuis en dan is het verder kijken ik wil wel grg natuurlijk. wou ook thuis en dat kan nie meer dus dan maar eens natuurlijk proberen @justme.. ik heb een brok in me keel en de trnen biggelen over me wangen wat een verhaal jeetje. zoals iedereen hier zegt je komt heel sterk over. en natuurlijk zijn wij er voor je wat we ook voor je kunnen doen of betekenen. je mag altijd je gal spuwen en je verhal kwijt wij luistere wel en proberen waar mogelijk is je te helpen wel mooi dat je tastbare dingentjes van haar hebt en foto's. het lijkt mij zo onwerkelijk pfff... mooi dat ze een mooi afscheid heeft gehad en dat ze dicht bij is kun je toch altijd even bij haar langs.. en wat een mooie naam heeft ze ook lieverd en man onzettend veel sterkte de komende tijd, je moet doen waar jullie je goed bij voelen.. en ik hoop voor jullie dat jullie het een mooi plekje kunnen geven heel veel sterkte dikke knuffels en kussen. ook fijn dat het ziekenhuis zo goed opgevangen heeft. en als er iets is gewoon hier langs komen he wij zijn er voor jullie!!! @patries: gefeliciteerd met de geboorte van je 2 mannen hopelijk sterken ze snel aan
Ik denk eerlijk gezegd dat t heel erg afhankelijk is wie er meet... Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook, de ene week was mijn bm zo hoog en de keer erop precies tzelfde, terwijl dat helemaal niet kon volgens alle boekjes...! Gelukkig geen fam in de rellen dus??
Is er een speciale reden waardoor jij graag weer voor de ks gaat ipv de natuurlijke weg?? ( puur informatieve vraag hoor, totaal geen oordeel!!)
Kijk, dat zijn prijzen waar ik wat mee kan! En bedankt voor de tip... Wat is eigenlijk t verschil in maat tussen een juniordekbed en een 1persoons? Verdwijnt hij daar niet helemaal in dan?? Hebben jouw kindjes ook allemaal 1ps dekbedden ipv junior??
Sjees: voel je je weer goed nu?? Leuk ledikantje zeg Truus! Salcia ik ga zo gauw een foto spammen hier!! Nikkij kunnen ze nu nog draaien of is de ruimte daarvoor al te klein??
Hanna, Bij joey had ik onvoldoende ontsluiting en had hem nooit zelf eruit geperst kunnen krijgen. Nu ik zoveel last heb van mijn lijf en kans heb op herhaling zie ik dat niet zitten. Mijn man neemt 2 weken vrij als ik bevallen ben en mijn moeder komt ook een week over na de bevalling dus qua hulp ga ik dat wel redden. Heb van de KS totaal geen last gehad, dinsdag om 18.00 de ks en de volgende morgen uit bed. Donderdagochtend was ik alweer thuis en zat s'avonds mn was alweer te vouwen.
Hij moet eigenlijk in t buikjestopic (zullen we er BUIKEN topic van maken, haha!) maar die kan ik nooit vinden op een of andere manier, dus: Bekijk bijlage 173185 27 weken
@Hanna: mooi buikje hoor . nog best wel bescheiden buikje. En wat een mooi boxkleed, heel creatief. Ik vind het wel leuk een buiktopic hahaha, durf alleen niet in lingerie . Zal binnenkort een buikfoto maken!
mooi buikje en kleed meis!! @truuske, mooi bedje, met een beetje geluk kan ik die van ons volgende week showen.... ligt er net aan hoe alles vordert op zolder.... hier ook een leuke dag zoonlief had een emmer verf weg gemoffeld en deze op de slaapkamer open gemaakt.... halve bovenverdieping en de trap onder de verf gelukkig driekwart van de zooi schoon gekregen... maar was weer een mooie aanval op de bekken.... nu weer mega last.... maar goed, was voor een goed doel zo meteen maar weer es een heet bad nemen....
De kleintjes hebben nog erg veel vruchtwater, dus het kan nog wel. De gyn durfde daar geen uitspraken over te doen, want ze zijn vaker verbaasd! Maar je zou toch denken dat de ruimte wel eens op is. Mijn buik lijkt iig al 40 weken zwanger! Is niet zo bescheiden als de jouwe
Hanna, mooi bescheiden buikje nog hoor, vond mijne ineens zo klein maar valt gelukkig mee als ik jouwe zo zie. En wat knap hoor je boxkleed!!! mooi!
Hanna,wat super knap gedaan dat boxkleed,lijkt me super als je zo handig bent met een naaimachine,ik kan kleine dingen ermee repareren maar verder moet e me ok niet vragen hoor. Ik voel me gelukkig al een stuk beter,blijf alleen erg moe en witjes. Heb je de kaartjes trouwens al binnen? Oh en een super mooi buikje heb je,je hebt zowieso trouwens een erg mooi figuur zeg,ben ik jaloers op,zou ook niet in ondergoed op de foto durven
katemans,oh wat een verschrikking,verf overal,en hebben jullie vloerbedekking op de trap en boven of laminaat? Maar dan nog kan me voorstellen dat je erg last van het bekken hebt nu na al dat poetsen,wat zijn kinderen toch ook een boefjes he!
Ja de kaartjes zijn binnen, zijn boek is compleet!! SMAK! Gelijk een vraagje, is die eerste letter van jouw postcode een J ?? Misschien heb je een griepje onder de leden, begint bij mij ook wel eens met duizeligheid en wazig zien... EFfe in de gaten houden! Naaimachine: hihi, ik kan er juist nog bijna niks mee, heb hem twee weken geleden gekocht en deed er al een paar uur over om te ontdekken hoe de draad erin moest,... Daarom ben ik nu extra trots! Figuur: Ik zou zelf eigenlijk ook nooit een foto in ondergoed durven plaatsen, maar deze kwam erg voordelig uit, en t allebelangrijkste: Je ziet er geen benen op... Heb echt een paar stalpoten... hahaha!! Maar in ieder geval bedankt voor t compliment...!