* breek even in * denk aan jullie dames!! toi toi toi!! en aowyn... ik lees dat je nu in het zh bent!! ik duim voor je!!!!!!!!
Aowyn,gelukkig heb je toch gebeld,hopelijk valt t mee,sterkte meis! Napoleon,jeetje,succes morgen,hopelijk is het geen suiker,maar wel raar dat je het buikje zover voor loopt zeg! Aloha,jemig schrik even van je onderschrift,al 4 vlindertjes,meid wat hoop ik voor je dat je snel een plakbeebje mag krijgen waarmee alles goed gaat,heel veel succes en sterkte!
Hier ook druk met het geboortekaartje... Vriendlief had een 1e keuze en ik had een 1e keuze.. Helaas niet dezelfde, dus we vielen maar terug op onze 2e keuze! Die was wel gelijk.. Maarja, voor mij toch echt wel minder leuk dan mijn eerste keuze.. Maarrr.. je kiest het samen! Wat moet je bij het bestellen al aangeven trouwens? Ook al het versje/de tekst die je erop wilt hebben? Wij hebben er denk ik 60 ongeveer nodig...
Gisteren trouwens nog met vriend over pijnbestrijding gehad.. Hij ziet er erg tegenop dat ik veel pijn zal hebben met bevallen.. Hij vind dus eigenlijk dat ik van te voren (nu) al aan moet geven dat ik pijnbestrijding wil hebben in het ziekenhuis. Zelf wil ik dit niet, en wil ik het gewoon aankijken hoe het gaat, misschien kan het wel zonder. En als ik het in het ziekenhuis echt niet trek, kan ik er toch altijd nog om vragen? (behalve als je al teveel ontsluiting hebt, maarja, dan maar doorbijten!) Hoe denken jullie daarover? Ik wil niet bij voorbaat al pijnbestrijding kiezen, dan zal ik achteraf altijd mezelf de vraag stellen of het ook zonder had gekund..
hmmm twijfel twijfel... man is niet thuis vanaaf en meestal kijken we samen het blok. Nu komt er ook hart in actie op dus dat kan ik ook kijken en dan via uzg samen naar het blok kijken ... hmmm
hermiek,maandag bij de voorlichting in het zkh,vertelde de verloskundige,dat je het beste zo lang mogelijk de pijnbestrijding kan uitstellen,ruggeprik doen ze zowieso nog maar zelden ivm de bijwerkingen en de pomp is het slimst om pas om te vragen als je het echt neit meer trekt,dan heb je het beste effect,als je in het begin al aan de pomp gaat dan heb je er in de laatste centimeters tot je ontsluitong geen drol meer aan,dus denk dat jou eigen manier het beste is,maar dat zullen ze je in het zkh dan ook wel vertellen.
@napoleon dilemma haha. ik ga criminal minds kijken haha. maar als je het ene terug kan kijken via uzg dan zou ik nu het andere kijken. @hermiek, hier aangegeven bij de vk dat ik alleen pijnbestrijding krijg als ik het zelf aangeef en als hun het aanraden als het bv te langzaam gaat. maar ben er ook voor om het zonder te doen maar kan van te voren toch niet zeggen hoe het gaat lopen dus hou gewoon alles open.
Ik ben van mening dat wanneer je gewoon echt in je bevalling duikt, je die pijnbestrijding niet nodig hebt. Concentreer je alleen daarop en niet o wat er om je heen gebeurt, je lichaam maakt zelf een pijnstillend hormoon aan. Daarnaast is een douche of bad ook erg pijnstillend. En als je het wel nodig hebt, dan kan dat altijd nog. Wel zou je vast info kunnen inwinnen wat mogelijk is. Dan kan je iig het eea uitsluiten wat je iig niet wil. Zo stel je vriendlief iig gerust en jij kan het gewoon zonder doen, waarom doen als je het niet nodig hebt.
ik wou perse geen pijnbestreiding en ook echt niet nodig gehad denk dat idd mijn lichaam het zelf aanmaakte kon alles heel goed hebben ging echt super ben nu zo blij en trots op mijzelf en ronny had echt super respect voor mij dat voeld ook goed en als het echt niet lukt en je bent toch in zh hebben ze je zo iets gegeven!
ik ben er weer. maar ff ben kapot ga zo de bank op. Heb aan de ctg gehangen en verlies is getest en alles is ok. Kreeg te horen met echo dat hij een bewegelijk kind is hahaha. maar kreeg sterk het advies om te stoppen met werken want met krampen en harde buiken is het niet goed. Dus werk gebeld. Wel heeeeel raar dat ik nu met verlof ben :/ Moet ook meteen weer bellen als ik weer last heb. En was dus geen indalings weeen want ukkie puk ligt nog bbbi. Thanks voor de lieve woorden. Op werk ging het echt niet meer, uurtje gebleven en toen naar huis vk bellen en zo ging de bal rollen.
Fijn dat alles goed was Aowyn . Kon je de harde buiken/krampen ook goed op het ecg zien? Bij mij kon je dat heel goed zien. De gyn vond ze behoorlijk sterk maar dat was voor mij normaal (intensiteit 90 op 100). En echt om de paar minuten.
ik ben blij te lezen dat alles goed is met je baby aowyn. Wat is het vochtverlies nu? napoleon...sterkte morgen met de glucosetest. Ben benieuwd of ze dan de baby ook eerder willen laten komen als ze al zo groot is. Zo groot waren de andere meiden volgens mij niet?! maar volgens mij was je sowieso ook niet van het overtijd lopen dacht ik mij te herinneren.
Ik zag het wel iets die harde buiken maar anders dan met weeen, een lichte stijging. Je zag wel het verschil want ging van een bijna plat lijn naar een lichte stijging even. De krampen kon het niet meten, want onder meten had geen zin zei ze, werd niet (goed) opgepakt. Wel was het ff schrikken voor mij, zijn hartje is normaal rond 133 en daalde 2 x flink en steeg 1x flink maar was niks aan de hand. Hij was niet mee eens met mijn meter en trapte op los marieke was gewoon urine wat vrij kwam en de vocht verkleurde ook niet (met staafje opgevangen)