november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Dames even een vraag! Sinds een paar dagen lijk ik wel een snellere stofwisseling te hebben.. (sorry) ik heb dus al een paar dagen dat ik vaker (4x) voor een grote boodschap naar het toilet moet

Hebben jullie dat ook?

2. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Nee, was t maar zo'n feest!! Ben blij als het eens in de drie dagen lukt... (lang leve de staaltabletten)!!

Sjees en bbmam, leuk dat jullie daarheen gegaan zijn zeg!

Hier net zo'n enorme aardverschuiving in m'n buik, en voel hik nu stuk hoger! T zal toch niet zo zijn dat ze ineens in de laatste maand besluit om toch met bolletje boven te gaan liggen!!? Ze ligt al zo'n tijd goed... Zou t nog kunnen denken jullie??

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oei het kan wel... maar hoop het niet voor je!

4. Beertje13

Dat is helemaal niks 1 keer in de 3 dagen!

Je baby kan nog omdraaien maar word wel steeds moeilijker..

5. Fjaril

Fjaril Actief lid

8 dec 2008
    184
    0
    0
    midden van het land
    Wat een heerlijk zonnig weekend was dat! Hopelijk heeft iedereen er lekker buiten van kunnen genieten en nog wat vitamine D opgedaan (schijn je als zwangere ook altijd een tekort aan te hebben ;) Gelukkig ook vrijwel alleen maar positieve berichten hier!

@Beertje fijn dat je gerustgesteld bent en je nu een stuk minder harde buiken hebt :)

@Hanna, hopen dat de kleine niet gedraaid is... misschien alleen andere positie ingenomen?

Hier vandaag ook lekker gaan zwemmen met dochter... Zij vond het echt feest! heeft de hele ochtend lopen stuiteren door t huis haha... daarna zo moe dat ze ook heerlijk heeft geslapen; en ik dus ook ff

6. juf85

juf85 Niet meer actief

Heb niet alles bijgelezen.

Hier heb ik de hik gisteren ook een stuk hoger gevoeld, vond ik erg raar. Gelukkig was het vandaag weer een paar keer zo laag als 'normaal'

Verder regelmatig wat steken/kramp onderin mn buik en veel druk onderin. Heb echt het gevoel dat hij/zij aan het indalen is. Ook veel meer beweging van de benen.
    Ik kan niet altijd goed rechtop staan, dan loop ik liever wat 'krommer' omdat het onderin anders zo steekt/trekt. Is wel even wennen. Heb soms hele tijd het gevoel dat ik moet plassen en dat er wat in mn achterste duwt... heel raaar.

7. Sjees

Sjees Niet meer actief

juf,wat jij beschrijft is erg herkenbaar over het indalen,ik dacht dat het zo vroeg nog neit kon maar de vk zei al dat ik ws volgende week een compleet ingedaalde beeb zal hebben,en ik moet zeggen dt het dit weekend volgens mij heel hard gaat idd soms maar beetje voorover hangen ivm trekken,en heb echte steken van onder zeg maar.

fjaril,leuk lekker wezen zwemmen,de zon deed idd goed!

8. barbamam

barbamam Actief lid

12 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat mijn telefoon weer iets raars heeft gedaan. Ik bedoelde zebraprint op mijn buik. Geen tapeind.
    Sjees idd jammer dat je aan zo n t shirt in de winter weinig hebt. Dacht ik ook meteen. Nou ja. Het is een cadeautje...

9. Beertje13

Wat een klote nacht! Weer steken in mijn doos en totaal niet kunnen slape. Nu klaar wakker, na drie uur slaap! Manlief is al naar het werk... Pfff

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP :)

Wat een nacht... Ik heb wat last van mn blaas (lichte blaasontsteking, ga zonder ab oplossen) maar moest wel 3x plassen. Ok, dat had ik ingecalculeerd... maar dochterlief werd ook nog eens 3x wakker en ik zelf nog weer 2x door een enorme maagzuuraanval.

en nu zit ik duf op de bank en hebben de oudste twee het brood van de jongste twee opgegeten ... (die mogen niet al het brood hebben ivm kma) zucht! Grrr... dat kan ik dan niet hebben. Dan zeg je dat zo duidelijk gisteren en dan kom je beneden en dan is het op ...

Nou ja... ik ga meike naar de psz brengen ...

11. miepske

miepske Actief lid

2 sep 2010
    396
    0
    0
    Morguh!

Hier ook weer een enorm slechte nacht. Maagzuuraanvallen, steken down under, voorweeen, weer denken vruchtwater te verliezen (maar de blaastest weer negatief een half uur later) stukje slijmprop verloren...genoeg actie dus weer. Ik blijf maar even een paar uur in bed liggen denk ik.

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    miepske nog even kalm aan hoor het is nog geen oktober en voor oktober zouden er geen baby's geboren worden toch??
    hier maak ik me klaar voor een dagje werken, nog 3 weken en dan verlof, snoep af en toe een dagje extra vrij

13. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Goedemorgen dames!

Nou, ik sluit mij aan bij de slechte nacht..
    Ben ontzettend verkouden, maar vannacht was wel het toppunt. En dan kun je geen neusspray gebruiken en op zondag ook niks anders kopen :( Vanmiddag maar even kijken naar neusspray voor baby's, volgens mij mogen wij die wel gebruiken?
    En anders maar stomen, stomen, stomen!
    Als ik 3u geslapen heb is het veel...

Verder zaterdagavond enorme voorweeën gehad, was wel even geschrokken! En dan vooral in de rug, dus hopelijk is dat geen voorbode voor rugweeën tijdens de bevalling... :(

14. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Morge! Ik lees wel mee, maar heb zelf zo weinig te melden.... Zs gaat tot nu toe volgens het boekje inclusief kwaaltjes. Ga lekker volgende week al met verlof, 6 weken voor de uitgerekende datum. Dan kan ik lekker mijn eigen gang gaan, zonder gevaar voor overbelasting, vooral ivm bekkeninstabiliteit( heb nu krukken, dat helpt, maar kan dasrdoor niet eens mijn pc en handtas zelf tillen...:D

Maagzuur: kleine beetjes eten, geen chocolade, koolzuur, koffie en geen lege maag helpt bij mij redelijk. Snachts en na het eten neem ik een paar keer een shot gaviscon en dat helpt tot nu toe heel goed. Maar verheug me om dat laatste in te ruilen voor een wijntje.... Tjonge wat is dat spul vies zeg....

15. linde90

linde90 Niet meer actief

hihi hier ook een waardeloze nacht, eigenlijk standaars tegenwoordig.
    Slaapt dochtertje eindelijk heerlijk , wordt ik bij iedere sraaipoging wakker omdat het anders niet lukt.
    Moet echt in 3 etappes omdraaien :(

16. Casss

Casss Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.173
    0
    0
    Brabant
    Hermiek.. Je kan ook zout in water oplossen en daarmee snuiven..
    Niet echt lekker maar dat werkt ook..

Hier is t iedere nacht 4x plassen maar dat is al 2 maanden zo.. Heb me er aan over gegeven.. Doe gewoon smiddags ook uurtje mijn ogen dicht en dan kom ik de dag prima door..

Nog 4 weken werken! Lekker aftellen!

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hermiek, je mag de gewone neusspray wel gebruiken (natriumoplossing) en lekker stomen ;)

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Jeetje wat een slechte slapers vannacht, hahaha zo te zien wordt het tijd voor een midnight chatroom voor November mama's ;)

Hier gister ook heerlijk genoten van het weer, zijn een stuk gaan fietsen, maar was weer te enthousiast, toen we thuis waren flink harde buiken icm flinke pijn in de onderrug (zou bijna zweren dat t weeën waren) maar goed, op tijd naar bed gegaan, nu is het op de eeuwige bekkenpijn rustig hiero..... Mijn oom is er van overtuigd dat de kleine op 28 oktober komt (verjaardag van mn moeder)... hahaha denk dat het eerder bij 8 november gaat gebeuren :D... we zullen zien wanneer ze komt...

19. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Heb gelukkig al even geen slechte nachten gehad, maar lees hier wel veel over gebroken en slechte nachten... :(

Sjees, ik heb er eigenlijk niet zo'n last van. Terwijl mensen in de omgeving zeggen dat het wel zo is. Ik heb in het voorjaar altijd last van chronische vermoeidheid, maar na vele onderzoeken zijn ze er niet uit gekomen wat dat is. Voor nu maar starten met de vitamine, staal en foliumzuur en dan laat ik het wel weer controleren een aantal maanden na de bevalling om te kijken of het dan weer beter is.

20. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Mijn jongste heeft net mijn banner ontdekt en vind deze erg mooi dus op de rest reageer ik weer als ze uit de buurt is..haha

Deel Deze Pagina